2 miliony kosmetycznych recenzji w jednym, wyjątkowym miejscu. Poznajcie lepiej katalog Kosmetyk Wszech Czasów
Wizażankom nie trzeba go przedstawiać, pozostali internauci spotkali się z nim na pewno nie raz, chociażby przypadkiem. Katalog KWC, czyli Kosmetyku Wszech Czasów obchodzi właśnie wielkie święto - doczekaliśmy się w nim 2-milionowej recenzji! Z tej okazji przedstawiamy nie tylko wyżej wspomnianą, ale też garść ciekawostek o najbardziej zżytej społeczności beauty w polskim internecie. Wizażanki to ogromna i aktywna społeczność!

Co przychodzi wam na myśl, kiedy słyszycie skrót KWC? Jeśli interesujecie się urodą i szeroko pojętą sferą beauty, albo jeśli chociaż raz szukaliście informacji o jakimś kosmetyku w Google, od razu przed oczami pojawi się wam katalog Kosmetyk Wszech Czasów.
Czym jest katalog KWC?
KWC to katalog produktów kosmetycznych, który jest nierozerwalnie związany z portalem Wizaz.pl. To wyjątkowe miejsce w polskim internecie, w którym silnie zaangażowana społeczność fanek branży beauty na bieżąco dodaje i ocenia kosmetyki oraz wszelkie akcesoria urodowe dostępne na rynku. Przez 22 lata działalności doczekaliśmy się aż 180 000 recenzentek, 190 000 produktów dodanych do katalogu, które pochodzą z oferty aż 8500 marek. 300 z nich to z kolei nasze marki partnerskie, z którymi nawiązaliśmy stałą współpracę. Co więcej, rocznie testujemy ponad 2000 produktów. Bardzo wiele brandów ze strefy beauty powołuje się na oceny w naszej bazie w reklamach i informacjach prasowych. To tylko znak, że opinie Wizażanek naprawdę mają moc i realnie wpływają na decyzje zakupowe użytkowniczek.
Wśród obecnych w bazie kosmetyków są oczywiście produkty wciąż dostępne na rynku. Oprócz nich w bazie znajdziecie też te stare, wycofane już ze sprzedaży, co pozwoli wam porównać np. zmieniający się skład. Można niemalże powiedzieć, że jeśli jakiegoś kosmetyku nie ma w katalogu KWC, to być może nie istnieje ;) Dodatkowo co roku wręczamy wyjątkowe nagrody Kosmetyku Wszech Czasów, które trafiają w ręce producentów najlepiej ocenianych przez społeczność Wizażanek produktów.
Szukając informacji o danym produkcie, możecie mieć pewność, że recenzje są szczere, autentyczne i możecie im zaufać. Nasze recenzentki samodzielnie testują wszystkie kosmetyki i informują was, czy są one godne polecenia czy też nie. Każdy z nich oceniony jest w skali od 1 do 5. Ponad 70% Wizażanek z KWC ma swoje profile w mediach społecznościowych, gdzie dodatkowo dzieli się recenzjami kosmetycznymi. Hashtagi #kwc i #mojekwc mają dziesiątki tysięcy publikacji w social mediach, z kolei sam #klubrecenzentki aż 40 000. Dodano też ponad 40 000 relacji z odnośnikiem do KWC. Możecie więc mieć pewność, że stoją za nimi realne osoby.
Oprócz naszych Wizażanek, w recenzowanie kosmetyków dla KWC angażują się też influencerzy. Współpracujemy z ponad 2 000 z nich.
2-milionowa recenzja w katalogu KWC
Teraz mamy dodatkową okazję do świętowania, ponieważ 24 listopada 2023 roku do katalogu dodano 2-milionową recenzję! Ta liczba naprawdę robi wrażenie.
Na początek cofnijmy się jednak do 14 grudnia 2001 roku, kiedy to w KWC pojawiła się pierwsza recenzja, która dotyczyła popularnego wówczas podkładu marki Max Factor. Dlaczego o tym wspominamy? Bo historia wydaje się zataczać koło. 2-milionowa recenzja dotyczy... również podkładu tej marki! Konkretnie produktu Max Factor, Facefinity All Day Flawless 3 in 1. To mocno kryjący, a jednocześnie lekki i pielęgnujący podkład z SPF 20.
Recenzentką, która napisała 2-milionową opinię jest użytkowniczka flexi_88, która oceniła jeszcze 1046 innych kosmetyków. Dodała też do bazy aż 523 karty produktów. Jesteście ciekawi, co napisała o podkładzie Max Factor?
" /]
Pełną recenzję przeczytacie TUTAJ, na karcie produktu w KWC.
Jesteśmy naprawdę poruszeni i wdzięczni za naszą wyjątkową społeczność, bez której branża beauty w Polsce nie byłaby taka sama. Dziękujemy Wam, nasze kochane Wizażanki za każdą recenzję, polubienie, komentarz i wiadomość. To dzięki wam katalog KWC osiągnął tak ogromny sukces. Mamy nadzieję, że już niebawem wspólnie będziemy świętować 3-milionową recenzję. Jak myślicie, jakiego kosmetyku będzie dotyczyć? My już nie możemy się doczekać, żeby się o tym przekonać!