3 kwietnia w Crowne Plaza Hotel w Warszawie po raz 15 rozdano statuetki KWC. Gala zgromadziła tłumy gości, którzy najpierw pozostali na ściankach, a następnie kibicowali szczęśliwym zwycięzcom. Wydarzenie poprowadziła Marta Średnicka – redaktorka naczelna Wizaz.pl, a także Ania Rucińska –Head of Burda Beauty Center & Communities.

Michał Szpak na gali KWC / Fot A. Stykowski
Michał Szpak na gali KWC / Fot A. Stykowski

Zanim wręczono statuetki, atmosferę podgrzał performance Michała Szpaka, wokalisty nazywanego „kolorowym ptakiem” sceny muzycznej.

Artystyczny show Michała Szpaka

Koncerty w jego wykonaniu to prawdziwy performance, a kontrowersyjny look od lat wzbudza emocje. Michał Szpak to jeden z najbardziej ekspresyjnych wokalistów młodego pokolenia. Lubi poszerzać granice artystycznej wolności – nie tylko muzycznie. Chętnie prezentuje swoje długie kręcone włosy, a pomalowane paznokcie i cekiny to jego sceniczny must have. W 2011 r. Michał zadebiutował, zdobywając drugie miejsce w programie X-Factor. Reprezentował też Polskę z utworem „Color of Your Life” w Konkursie Piosenki Eurowizji 2016. Czasami wciela się w fikcyjną postać o imieniu Jowiszja. W czasie gali KWC wokalista zaprezentował utwory klasyków, a także autorskie concepty z najnowszego albumu „Warszawski mrok”.

Michał Szpak na gali KWC /
Michał Szpak na gali KWC / Fot A. Stykowski

Uroczyste rozdanie nagród KWC

Po spektakularnym wstępie Michała Szpaka, nastąpiło uroczyste rozdanie statuetek. Nagrody trafiły w ręce przedstawicieli marek beauty. Poznajcie wszystkich:

PIELĘGNACJA TWARZY - KREMY DO TWARZY I POD OCZY

  • Aflofarm Farmacja Polska, Krem do cery naczynkowej
  • AA LAAB, Krem-booster do twarzy
  • CeraVe, Krem do cery mieszanej i tłustej
  • Routines by Alkmie, Krem z ceramidami
  • FaceBoom, Ochronny krem do twarzy
  • Phlov by Anna Lewandowska, Krem przeciwzmarszczkowy
  • Samarité, Krem wielozadaniowy
  • Hagi, Krem na dzień
  • Tołpa, Krem pod oczy
  • Aqua Your Body, Serum pod oczy
Materiały prasowe
Gabriela Kawęczyńska COO Hagi, Agata Borzym CEO Hagi. Fot. Adrian Stykowski

PIELĘGNACJA TWARZY - PEELINGI I PRODUKTY DO DEMAKIJAŻU

  • L'Oréal Paris, Peeling do twarzy
  • Neutrogena®, Płyn micelarny
  • Moee, Masełko do demakijażu
  • Mokosh Cosmetics, Żel do mycia twarzy
  • Miya Cosmetics, Pianka oczyszczająca
  • Ziaja Tonik do twarzy
Materiały prasowe
Nadia Stochmal Brand & Shopper Activation Manager Neutrogena® / Fot. Adrian Stykowski

PIELĘGNACJA TWARZY - SERUM I PRODUKTY DO UST

  • Eucerin, Serum na przebarwienia
  • Hada Labo Tokyo, Lotion do twarzy
  • Lancôme, Luksusowe serum przeciwzmarszczkowe
  • Yves Rocher, Esencja przeciwzmarszczkowa
  • BasicLab Dermocosmetics, Serum ujędrniające
  • Bielenda Professional SUPREMELAB, Eliksir kojąco-nawilżający
  • Eveline Cosmetics, Serum odżywcze
  • Routines by Alkmie, Serum z biofermentami
  • Avon, Olejek do ust
  • beBIO, Produkt do ust 2w1
BiBio
Magda Szymanowska prezes spółki 4MyOrganic Sp. z o.o. Sp.k. Fot. Adrian Stykowski

MAKIJAŻ

  • Rimmel, Produkt wielofunkcyjny
  • NIVEA, Krem CC
  • AA Wings of Color Healthy Wear, Rozświetlający podkład-tint
  • Douglas Collection, Puder rozświetlający
  • Christian Laurent, Paleta do makijażu
  • Miss Sporty, Tusz do rzęs
  • Yves Saint Laurent, Szminka z połyskiem
  • Eveline Cosmetics, Matowa pomadka w płynie
  • Max Factor, Błyszczyk do ust
Od lewej: Team Phenicoptere: Zuzanna Orwat - Social Media and Community Specialist, Monika Żochowska - Founder and CEO, Anna Marszałek - Manager Administracji, Justyna Drabik - National Key Account Polska. Fot AKPA.
Od lewej: Team Phenicoptere: Zuzanna Orwat - Social Media and Community Specialist, Monika Żochowska - Founder and CEO, Anna Marszałek - Manager Administracji, Justyna Drabik - National Key Account Polska. Fot AKPA.

PRODUKTY DO PIELĘGNACJI CIAŁA

  • GlySkinCare For Body, Żel do mycia ciała
  • Bio-Oil, Olejek na blizny i rozstępy
  • Mixa, Balsam do skóry wrażliwej
  • Eau Thermale Avène, Łagodzący krem na problemy skórne
  • Aveeno®, Balsam dla całej rodziny
  • MUSTELA Maternité, Kosmetyk dla kobiet w ciąży i po porodzie
  • Laboratorium Kosmetyczne AVA, Pielęgnacja szyi i dekoltu
  • Velvet, Higiena intymna
  • Eludril ORTHO, Specjalistyczny płyn do płukania jamy ustnej
  • Listerine, Płyn do płukania jamy ustnej dla dzieci
Od lewej Aneta Wikariak – Beauty & Fashion Segment Burda Media PolskaMichał Helman - Chief Commercial Officer Burda Media Polska Team Kosmetyki AA. Fot. AKPA
Od lewej Aneta Wikariak – Beauty & Fashion Segment Burda Media Polska
Michał Helman - Chief Commercial Officer Burda Media Polska
Team Kosmetyki AA. Fot. AKPA

PIELĘGNACJA SŁONECZNA

  • Clochee, Filtr w mgiełce
  • Azure Tan, Stopniowe opalanie
  • CERA+ Solutions, Emulsja przeciwsłoneczna

PRODUKTY DO WŁOSÓW

  • Vichy, Specjalistyczny szampon przeciwłupieżowy
  • Dermena, Seboregulujący szampon do włosów
  • Jantar, Wcierka do włosów
  • OnlyBio, Odżywka do włosów
  • Schwarzkopf Gliss, Maska do włosów
  • Neboa, Stylizacja włosów
Materiały prasowe
Małgorzata Kawalec – Dyrektor Marketingu Eurus, marka Neboa; zdjęcia Ola Wierzbicka. Fot. AKPA

PERFUMY

  • NOVELLISTA, Perfumy

PIELĘGNACJA MĘSKA

  • Phlov MENCARE, Krem do twarzy dla mężczyzn

AKCESORIA

  • Invisibobble, Akcesoria do włosów
  • Philips Polska, Urządzenie do domowej depilacji
Materiały prasowe/AKPA
Od lewej: Tomasz Jażdżyński i Małgorzata Nocuń-Zygmuntowicz Burda Media Polska, Małgorzata Żelazny British American Tobacco. Fot. AKPA

SUPLEMENT DIETY

  • Remé, Suplement diety KOSMETYCZNE LINIE I DUETY
  • SEYSSO, Duet do pielęgnacji dziecięcego uśmiechu
  • Bioderma, Kompleksowa kuracja na przebarwienia
  • Pigmentbio, Daily Care SPF 50+
  • Garnier, Skin Naturals Vitamin C UV Fluid SPF 50+
  • Pure Active Niacinamide UV Fluid SPF 50+
  • Duet SPF na różne potrzeby skóry
  • Maybelline New York, Duet do makijażu oczu
  • NYX Professional Makeup, Duet do konturowania
  • Biotebal EFFECT, Duet dla silnych włosów
  • SKYN, Duet dla dorosłych
  • Semilac, BioColor lakiery hybrydowe
Materiały prasowe
Semilac (druga od lewej - Małgorzata Sakowicz-Myślicka - Marketing Manager, trzecia od lewej - Ewa Milczarek-Vaubourg - Dyrektor Marketingu). Fot. Adrian Stykowski

NAGRODY SPECJALNE

  • La Roche-Posay, Debiut Roku
  • BANDI, Hit Wizażanek
  • Bourjois, Bestseller by Cocolita.pl

AMBASADORKA KWC

  • Magdalena Romaniecka

WYRÓŻNIENI INFLUENCERZY

  • Influencer Roku 2025 - Mikołaj Bagiński
  • Influencerka roku w kategorii Pielęgnacja - Maja Malinowska - @majkaaam
  • Influencer roku w kategorii Makijaż - Sebastian Kopeć @sebastiankoopec
  • Influencerka roku w kategorii Włosy - Joanna Skrzypczak @ekspert_kosmetyczny
  • Influencer roku w kategorii Lifestyle - Mikołaj Bagiński @mginsky
Materiały prasowe/fot. A. Strykowski
Od lewej: Karolina Jądrzyk – AGENCJA PR, Celina Sobków NAREE, Katarzyna Dobrzyńska BURDA. Fot. Adrian Stykowski

IKONY KWC

  • Garnier Moisture Aqua Bomb Maska Kompres Do Skóry Odwodnionej z Ekstraktem z Granatu – Maska w płachcie
  • Foreo Luna Mini 2 – Szczoteczka soniczna do twarzy
  • GLOV Hydro Demaquillage On The Go – Rękawica do demakijażu za pomocą wody
  • Avene Eau Thermale – Woda termalna
  • Nivea Q10 Ujędrnienie, Przeciwzmarszczkowy Nawilżający Krem na Dzień SPF 15 – Produkty z koenzymem Q10
  • Resibo Olejek Do Demakijażu
  • Vichy Liftactiv B3 Krem na Noc z Czystym Retinolem – Produkt z retinolem
  • Bielenda Future Beauty AI-Inspired – Produkt w oparciu o technologię AI
  • Schwarzkopf Taft Volume Hairspray – Lakier do włosów wielozadaniowy
  • Batiste Naturally Plant Powered Dry Shampoo Green Tea Chamomile – Suchy szampon
  • L'Oreal Paris Elseve Magiczna Moc Olejków Eliksir Odżywczy 6 Olejków Kwiatowych – Olejek do włosów
  • Anwen Ziołowa Wcierka Rozgrzewająca Grow Me Tender – Wcierka na porost włosów
  • Remington Prostownica do Włosów Keratin Therapy S8590 – Prostownica do włosów
  • Max Factor Creme Puff – Jeden z pierwszych podkładów w kompakcie
  • Avon Glow Bronzing Pearls – Bronzery
  • Real Techniques Miracle Complexion Sponge – Gąbki do makijażu
  • Garnier Skin Naturals Hyaluronic Aloe All-in-1 BB Cream Classic – Kremy BB, CC i DD
  • Joni Teens (wcześniej 4organic) Podpaski Higieniczne na Dzień – Innowacja w higienie intymnej
  • Seysso Basic Color – Szczoteczka soniczna do pielęgnacji jamy ustnej i oczyszczania twarzy
  • For Your Beauty Szczotka do Masażu Ciała – Szczotki do ciała
  • Philips Lumea Essential – Technologia IPL do domowej depilacji
  • Long4Lashes Serum Przyspieszające Wzrost Rzęs – Odżywki do rzęs
  • Semilac Extend 5-in-1 – Lakiery hybrydowe
  • Mixa Regeneracja Balsam do Ciała 10% – Produkty do pielęgnacji skóry wrażliwej sprzedaż masowa
  • Ziaja Mamma Mia Lano Masc – Produkt dla kobiet w ciąży i karmiących
Materiały prasowe
Michał Helman - Chief Commercial Officer, Joanna Kowalczuk – Dyrektor Marketingu Firmy Ziaja Ltd Zakład Produkcji Leków sp z o.o., Monika Muszyńska - Sales Director Digital & Consumer Insights. Fot. Adrian Stykowski

Po rozdaniu nagród nadszedł czas na korzystanie z urodowych atrakcji. Na gości czekały specjalnie przygotowane strefy marek.

Marka PHILIPS zaprezentowała otwartą strefę z tarczą z rzutkami FEEL THE CARE SONICARE. Na tarczy znajdowały się losowo rozmieszczone liczby od 1 do 20. Do każdej z nich była przypisana nagroda. Najbardziej pożądaną była szczoteczka soniczna Philips Sonicare z aplikacją. Wydajna główna skupić się jednocześnie na wszystkich aspektach zdrowia jamy ustnej, a technologia Smart Sensor pozwala korzystać ze spersonalizowanych komunikatów i porad. Jak można było zdobyć produkt? Uczestnicy musieli wykazać się naprawdę celnym okiem!

Strefa marki Philips/ Fot. AKPA
Strefa marki Philips/ Fot. AKPA

Gości zachwyciła strefa KWC & Poczta Polska, w której można było wysłać życzenia dla serwisu Wizaż.pl. I to w tradycyjny sposób! Gdy pocztówka trafiła do czerwonej skrzynki, nadawca lub nadawczyni wiadomości mogli wylosować kosmetyczną nagrodę. Przywołując słowa znanej piosenki: „Ludzie listy piszą…”, ale jednocześnie idą z duchem czasu. W ramach usługi POCZTY POLSKIEJ, można odbierać i wysyłać listy polecone w wersji cyfrowej – bez awizo, w kilka sekund, z dowolnego zakątka świata.

Materiały prasowe
Strefa partnera Poczta Polska, Blanka Zawada Agencja 2koma7. Fot. Adrian Stykowski

Strefa Wizaż była okraszona wyeksponowanymi 25 IKONAMI KWC, stylową ścianką, a także kołem fortuny. Kręcąc nim, można było wygrać m.in. produkty i kosmetyki które uzyskały tytuł IKONA 2025.

Materiały prasowe/fot. A. Strykowski
Strefa wizaz.pl. Fot. Adrian Stykowski

Jedną z atrakcji było również profesjonalne badanie struktury włosa, które umożliwiła marka GLISS &TAFT. Uczestniczki gali mogły sprawdzić, w ilu procentach pasma są zdrowe od wewnątrz. W razie ewentualnych ubytków, ekspertka pomagała w dobrze odpowiednich kosmetyków. Mógł to być np. szampon GLISS FULL HAIR WONDER z kofeiną i peptydami do włosów cienkich i osłabionych. Jego zaletą jest to, że pobudza cebulki włosów i stymuluje czynnik wzrostu. Ciekawy rozwiązaniem okazał się również suchy spray teksturujący Schwarzkopf Taft Aloe Boost, a także Schwarzkopf Taft x Gliss – wielofunkcyjny spray chroniący włosy przed wysoką temperaturą.

Materiały prasowe/AKPA
Badanie struktury włosa w strefie GLISS i TAFT. Fot. AKPA

Na tym nie koniec niespodzianek. W strefie łączonej znalazły się dwa znane brandy. Goście mieli szansę wygrać atrakcyjne urządzenia do włosów marki REMINGTON, np. lokówkę czy prostownicę. Z kolei w części „home” zaprezentowano czajnik najnowszej generacji RUSSELL HOBBS Calm. Kto by pomyślał, że zwykłe gotowanie wody może stać się odprężającym doświadczeniem! Podczas pracy, czajnik odtwarza kojące dźwięki, które przynoszą ukojenie po ciężkim dniu. Fani smart ciekawostek będą zachwyceni, mając taki sprzęt w kuchni!

Strefa Russell Hobbs_akpa20250403_kosmetyk_wizaz2_pw_9806_low
Strefa marki Russell Hobbs. Fot. Adrian Stykowski
Strefa Remington. Fot. AKPA
Strefa Remington. Fot. AKPA

Nasze akcje

Polecane