Blogerki i blogerzy stają się coraz cześciej większymi guru w świecie mody niż sławni aktorzy czy wokaliści. Modne ubranie i charyzma często wystarczą, by stać się rozpoznawanym i zarabiać spore pieniędze.Zobaczcie także: Karolina Malinowska w bardzo tanich szpilkach na salonach. Dobry wybór?Niektórzy jednak zamiast lansować siebie, stawiają na swoje dzieci. Modnie ubrane maluchy często pozują do zdjęć, które następnie trafiają na Instagram, gdzie wiele osób zachwyca się ich stylem i urodą.Tak też było w przypadku 2-letniej Millie-Belle Diamond, którą obecnie obserwuje ponad 137 tysięcy użytkowników. Jej profil prowadzi mama Schye Fox, która stworzyła kolekcję ubrań dla dzieci i dorosłych MDB The Label.Instagramowe konto nie umknęło uwadze także marce dziecięcej Mischka Aioki. Założycielka luksusowego brandu zaproponowała Millie udział w pokazie Mischka Aioki podczas nowojorskiego Tygodnia Mody.Mama dwulatki twierdzi, że dla dziewczynki będzie to prawdziwa przyjemność, ponieważ ta bardzo lubi się stroić i pokazywać w swoich stylizacjach, a o swoim występie ponoć teraz mówi każdego dnia. Twierdzi też, że córeczka doskonale sprawdzi się w nowej roli, jaką dla niej będzie chodzenie po wybiegu.Zobaczcie, jak się prezentuje ta mała modelka. Tylko zastanawiamy się, czy to aby nie za wcześnie na rozpoczęcie kariery? Polecamy także: Blogerki oszalały na punkcie tej koszulki. Jest absurdalnie droga i wygląda jak... zwykły t-shirt

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama