Reklama

Uprzedmiotowienie kobiet to temat niezwykle szeroki i do jego zgłębienia na pewno nie wystarczy stworzenie czy obejrzenie jakiegokolwiek filmu, jednak jest niezwykle ważne, że problem zaczyna być coraz silniej zauważany.
Projekt #WomenNotObjects skupia się się seksistowskim traktowaniu kobiet w reklamach. Przekazy reklamowe ogromnej ilości zróżnicowanych produktów - od hamburgerów, przez ubrania, aż do... samoprzylepnych karteczek - stawiają kobiety w pozycji wyłącznie obiektów seksualnych.
W filmie stworzonym na potrzeby akcji kobiety wygłaszają sarkastyczne komentarze dotyczące reklam i haseł reklamowych uprzedmiotowiających kobiety i utrwalających krzywdzące, stereotypowe i seksistowskie myślenie na ich temat.Zobaczcie też inną bardzo mocną kampanię - Kochany Tato, będą nazywać mnie k**wą!

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane