25. urodziny Wizaz.pl

25 lat temu w Polsce dopiero rodził się rynek beauty, a Internet stawał się przestrzenią nowych możliwości. To czas, gdy pielęgnacja i makijaż zaczynały nabierać innego wymiaru – zagraniczne marki powoli wchodziły do drogerii, a informacje o trendach trzeba było zdobywać z czasopism albo… w pierwszych dyskusjach online. W tym właśnie momencie narodził się Wizaz.pl, czyli miejsce spotkań, wymiany doświadczeń i rozmów, które szybko stało się najważniejszym miejscem dla kobiet poszukujących inspiracji i rzetelnych opinii.

Od czasu forów pełnych emotikonów i pierwszych recenzji tuszów do rzęs minęło ćwierć wieku. Zmieniło się wszystko: świat beauty, media, nasze podejście do urody i do samych siebie. Wizaż przeszedł drogę od prostego layoutu do reelsów na Instagramie, od krótkich rozmów o nowym błyszczyku po debaty o samoakceptacji, autentyczności i różnorodności.

Dziś świętujemy 25. urodziny. Z dumą patrzę na to, jaką społeczność udało się zbudować i jaką rolę odegrał Wizaż w kształtowaniu polskiego rynku beauty. To nie tylko historia portalu, lecz także historia kobiet, które przez lata dzieliły się swoimi doświadczeniami i razem z nami tworzyły przestrzeń, gdzie piękno ma wiele znaczeń.

Ćwierć wieku to dopiero początek. Wchodzimy w kolejną dekadę z tą samą ciekawością, z jaką zaczynaliśmy. Jesteśmy gotowe badać, pytać, inspirować i opowiadać o tym, co naprawdę dla Was ważne.

Bo Wizaż zawsze był i będzie tworzony razem z Wami.

— Redaktor naczelna Wizaz.pl Marta Średnicka


fot. Katarzyna Gromada

Serwis Wizaz.pl to jeden z najstarszych i najbardziej rozpoznawalnych projektów internetowych w Polsce, który zyskał status kultowego miejsca dla miłośników kosmetyków, mody i stylu życia.


25. urodziny Wizaz.pl
fot. Jacek Kurnikowski/AKPA

Redakcja Wizaz.pl przyznała wyjątkowe nagrody z okazji 25-lecia istnienia serwisu.

Te marki definiują piękno na nowo.


Linia do pielęgnacji ust myBuddy x wizaz.pl to 3 etapowy rytuał zapewniający wielopłaszczyznową opiekę delikatnej skórze warg.

W skład wchodzą ujędrniający peeling, olejkowe serum i ceramidowe masełko o pysznym zapachu owoców leśnych.


Julia Wieniawa zdobywa statuetkę Ikony 25-lecia Wizaż!

Julia Wieniawa zwyciężczynią statuetki Ikony 25-lecia Wizaż!, fot. AKPA

Klaudia Sadownik - ikona nowoczesnych mediów.

Charyzmatyczna, autentyczna i bezkompromisowa. Klaudia Sadownik ikoną 25‑lecia Wizaż!, fot. archiwum prywatne Klaudia Sadownik

Niepokorna, prawdziwa, inspirująca. Grażyna Szapołowska ikoną 25‑lecia Wizaż!

Niepokorna, prawdziwa, inspirująca. Grażyna Szapołowska ikoną 25‑lecia Wizaż!, fot. AKPA

Statuetka w kategorii Pro-aging trafiła do Doroty Świętoniowskiej, znanej w sieci jako Szafiarka Dorka.

Dorota "Szafiarka Dorka" Świętoniowska zwyciężczynią kategorii Pro-aging w plebiscycie "Jestem Sobą", fot. AKPA

Karolina Brzuszczyńska, wygrała nasz plebiscyt "Jestem Sobą" w kategorii "Siła Indywidualności"!

Karolina Brzuszczyńska zwyciężczynią "Jestem Sobą" w kategorii "Siła indywidualności"

Zwyciężczyni w kategorii Skinpositivity może być tylko jedna, a została nią Aleksandra Cedro!

Autentyczność to jej supermoc! Dorota Szelągowska Ikoną 25lecia Wizaż

Dorota Szelągowska Ikoną 25‑lecia Wizaż, fot. AKPA

Kaja Gołuchowska zwyciężczynią w kategorii Cielesność

Kaja Gołuchowska
Kaja Gołuchowska zwyciężczynią "Jestem sobą" w kategorii Cielesność, fot. AKPA

Wizaż kiedyś i dziś.

Back to 2000.


25 lat portalu Wizaż.pl. Tak zmieniał się przez lata

O początkach portalu opowiedziała nam jego założycielka


Jak wyglądał rynek beauty w Polsce w czasach jego powstawania?

Kultowe kampanie marek beauty z ostatnich 15 lat.


Wizaż już od 25 lat angażuje, inspiruje, doradza i prowadzi użytkowników przez świat beauty. Jesteśmy liderem w kategorii "Moda i uroda", ale też największym katalogiem kosmetyków.

Kapsuła czasu.

Cofnij się do kultowych momentów.


Tak wyglądał Wizaz.pl 10 lat temu!

Jak wyglądał świat w 2000 roku?

Julia Wieniawa na 18 urodziny Wizaz.pl

Joanna Krupa na 18 urodziny Wizaz.pl

Produkt Wizażanek.

Tworzymy razem kosmetyk idealny.


kosmetyk Wizazanek - sonda

Zapytałyśmy Polki, jaki kosmetyk chciałyby stworzyć

Kosmetyk Wizaż x myBuddy. Stworzymy razem coś wyjątkowego.

kosmetyk idealny

Jaki zapach powinien mieć idealny produkt do pielęgnacji ust?

zestaw do pielęgnacji ust

Wizażanki wybrały produkty, które znajdą się zestawie idealnym!


“Jestem sobą” to akcja o samoakceptacji.

Jestem sobą

To przestrzeń, w której celebrujemy miłość do ciała w każdym rozmiarze, dojrzałość i autentyczność, ale też odrzucamy pojęcie niedoskonałości. W tegorocznej edycji skupiamy się na czterech ważnych kategoriach: cielesność, pro-aging, skinpositivity oraz siła indywidualności i wyzwolona z filtrów. Znajdziecie tutaj materiały, rozmowy i artykuły, które inspirują do akceptacji siebie, bez stawiania warunków.