Reklamacja, gwarancja, zwrot - zbiorczy. - Strona 15 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum plotkowe

Notka

Forum plotkowe Zapraszamy do plotkowania. Na forum plotkowym nie musisz się trzymać tematyki urodowej. Tutaj porozmawiasz o wszystkim co cię interesuje, denerwuje i zadziwia.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2017-04-05, 11:30   #421
Rozowa_mysz
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2016-12
Wiadomości: 182
Dot.: Reklamacja w rossmannie - wasze opinie?

No ale jak sobie wyobrażasz, ze ktoś przyjmuje reklamację bez paragonu?
Rozowa_mysz jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2017-04-05, 14:44   #422
my_vampiree
Rozeznanie
 
Avatar my_vampiree
 
Zarejestrowany: 2012-06
Wiadomości: 962
Dot.: Reklamacja w rossmannie - wasze opinie?

Podstawą reklamacji nie jest paragon tylko dowód zakupu, którym może być np. potwierdzenie przelewu czy wyciąg z banku, sklepy przechowują w systemie kopie paragonów. Bardzo często sprzedawcy wprowadzają w błąd konsumentów licząc na to, że nie przyjdą z reklamacją bez paragonu co oczywiście nie jest zgodne z prawem. Jest to potwierdzone wielokrotnie przez UOKiK
__________________
Wymiana
my_vampiree jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2017-04-05, 14:50   #423
mmagnoliumm
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2017-03
Wiadomości: 32
Spodnie - reklamacja, proszę o radę

Hej,

bardzo proszę o pomoc w sprawie reklamacji - to dość błaha sprawa, ale pomyślałam, że nie zaszkodzi zapytać na szybko na forum i zobaczyć, co mi doradzicie

Otóż, rok temu zakupiłam w Tally Weijl jeansy za jakieś 80-90 zł, nie pamiętam dokładnie. Przed praniem były na prawde świetne, super leżały i w ogóle, ale po kilku praniach, z tego co pamiętam dość szybko, kompletnie straciły formę - rozciągnęły się prawie, że od 2 rozmiary. Kojarzy mi się, że odłozylam je do szafy, nie mysląc o reklamacji i tak przeleżały (zapomniałam o nich do czasu ostatnich porządków) prawie rok. Powiedzcie proszę, gdyż w chwili obecnej przydałyby mi się pieniądze, czy jest sens je reklamować po takim czasie ? Myslałam, że może powiem, że stało się to niedawno, ale nie wiem czy nie zostane wysmiana po roku czasu i no i biorąc pod uwage, że nie kosztowały np. 300 zł. Bawic się w to czy odpuścić? mam w ogole szanse, że to się uda?
mmagnoliumm jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2017-04-05, 14:59   #424
samotny_t
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2014-06
Wiadomości: 3 239
Dot.: Spodnie - reklamacja, proszę o radę

Cytat:
Napisane przez mmagnoliumm Pokaż wiadomość
Hej,

bardzo proszę o pomoc w sprawie reklamacji - to dość błaha sprawa, ale pomyślałam, że nie zaszkodzi zapytać na szybko na forum i zobaczyć, co mi doradzicie

Otóż, rok temu zakupiłam w Tally Weijl jeansy za jakieś 80-90 zł, nie pamiętam dokładnie. Przed praniem były na prawde świetne, super leżały i w ogóle, ale po kilku praniach, z tego co pamiętam dość szybko, kompletnie straciły formę - rozciągnęły się prawie, że od 2 rozmiary. Kojarzy mi się, że odłozylam je do szafy, nie mysląc o reklamacji i tak przeleżały (zapomniałam o nich do czasu ostatnich porządków) prawie rok. Powiedzcie proszę, gdyż w chwili obecnej przydałyby mi się pieniądze, czy jest sens je reklamować po takim czasie ? Myslałam, że może powiem, że stało się to niedawno, ale nie wiem czy nie zostane wysmiana po roku czasu i no i biorąc pod uwage, że nie kosztowały np. 300 zł. Bawic się w to czy odpuścić? mam w ogole szanse, że to się uda?
Tak, masz rok na zgłoszenie wady od jej zauważenia. Nie musisz nic mówić, że niedawno.
samotny_t jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2017-04-05, 15:00   #425
mmagnoliumm
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2017-03
Wiadomości: 32
Dot.: Spodnie - reklamacja, proszę o radę

Cytat:
Napisane przez samotny_t Pokaż wiadomość
Tak, masz rok na zgłoszenie wady od jej zauważenia. Nie musisz nic mówić, że niedawno.
Tak też myslalam, żeby nie mówić, że niedawno sobie o nich przeypomniałam
mmagnoliumm jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2017-04-05, 15:04   #426
samotny_t
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2014-06
Wiadomości: 3 239
Dot.: Spodnie - reklamacja, proszę o radę

Cytat:
Napisane przez mmagnoliumm Pokaż wiadomość
Tak też myslalam, żeby nie mówić, że niedawno sobie o nich przeypomniałam
To, kiedy sobie przypomniałaś, nie ma żadnego znaczenia. Ważne jest to, żeby:
- między zakupem a stwierdzeniem wady musi minąć nie więcej niż 2 lata (a najlepiej nie więcej niż rok - wtedy domniemuje się, że wada istniała w chwili sprzedaży),
- między stwierdzeniem wady a zgłozseniem reklamacji musi minąć nie więcej niż rok.

Wnioskując z Twojego postu, wydaje mi się, że możesz mówić pełną prawdę i powyższe warunki są spełnione.
samotny_t jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2017-04-24, 16:52   #427
belieber1
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2017-04
Wiadomości: 1
Unhappy Zwrot Pull and Bear

Hej
Czy zwracał ktoś produkt z Pull and Bear? Potrzebuję pomocy! Nie wiem co jeszcze dołączyć do zwrotu oprócz danej rzeczy.
belieber1 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2017-04-27, 14:52   #428
voice_of_silence
Zakorzenienie
 
Avatar voice_of_silence
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 4 374
Dot.: Zwrot Pull and Bear

Cytat:
Napisane przez belieber1 Pokaż wiadomość
Hej
Czy zwracał ktoś produkt z Pull and Bear? Potrzebuję pomocy! Nie wiem co jeszcze dołączyć do zwrotu oprócz danej rzeczy.
Paragon
voice_of_silence jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2017-05-30, 15:22   #429
sevia
Raczkowanie
 
Avatar sevia
 
Zarejestrowany: 2015-03
Wiadomości: 47
Reklamacja na usługi fryzierskie

Cześć,

Byłam w salonie fryzjerskim, włosy miałam już dosyć brzydkie i żółty kolor z odrostem, przez telefon umawiałam się na ombre, na krześle umawiałam się na omre w chłodnym odcieniu ale efekt końcowy jest dośc jednolity i włosy są ciemne. Z palety kolorów wybierałam kolory i końcówki miały być o wiele jaśniejsze, z efektu nie jestem zadowolona i uważam że nie jest to ombre tylko koloryzacja jednolita a zapłaciłam naprawde dużo. Czy mogę jeszcze coś zrobić i złożyć reklamacje na usługę? Co w takiej sytuacji zrobić i czy cokolwiek jeszcze mogę po wyjściu z salonu?
sevia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2017-05-30, 16:01   #430
f3c5f22a477733c3f05238ecee51cadb3aa4293a_6848b944d63c3
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2011-02
Wiadomości: 7 960
Dot.: Reklamacja

Cytat:
Napisane przez sevia Pokaż wiadomość
Cześć,

Byłam w salonie fryzjerskim, włosy miałam już dosyć brzydkie i żółty kolor z odrostem, przez telefon umawiałam się na ombre, na krześle umawiałam się na omre w chłodnym odcieniu ale efekt końcowy jest dośc jednolity i włosy są ciemne. Z palety kolorów wybierałam kolory i końcówki miały być o wiele jaśniejsze, z efektu nie jestem zadowolona i uważam że nie jest to ombre tylko koloryzacja jednolita a zapłaciłam naprawde dużo. Czy mogę jeszcze coś zrobić i złożyć reklamacje na usługę? Co w takiej sytuacji zrobić i czy cokolwiek jeszcze mogę po wyjściu z salonu?
Prawo do reklamacji usługi masz jak najbardziej. Zadzwoń, powiedz o co chodzi i niech Ci coś zaproponują.
f3c5f22a477733c3f05238ecee51cadb3aa4293a_6848b944d63c3 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2017-05-31, 14:42   #431
bernikula
Zakorzenienie
 
Avatar bernikula
 
Zarejestrowany: 2010-10
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 10 308
Dot.: Reklamacja

Ja raz składałam reklamację u fryzjerki, bo przed ślubem zamiast blond miałam kurczaka. Na szczęście reklamację uwzględniła, ale o późniejszy stan włosów nie pytaj, bo blond na blond to sobie wyobraź. Po prostu miałam dość mocno przesuszone włosy. Tyle tylko, że to było milion lat temu, teraz też są inne środki, więc powinna Ci poprawić bez większych skutków ubocznych.
__________________


Insta
bernikula jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2017-06-14, 10:52   #432
Littlesweetie
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2017-05
Wiadomości: 1
Unhappy Zwrot podkładu Sephora

Witam, zakupiłam dość drogi krem bb w Sephora, ale niestety uczulił mnie, zawsze zwracam na to uwagę, dlatego wzięłam go tylko odrobinkę aby sprawdzić... Jak myślicie zwrócą mi pieniążki za niego ew zgodzą się na wymianę? Dałam za niego 185 zł... trochę szkoda tych pieniążków...
Littlesweetie jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2017-06-14, 10:57   #433
invisible_01
Zakorzeniona
 
Avatar invisible_01
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 23 916
Dot.: Zwrot podkładu Sephora

Cytat:
Napisane przez Littlesweetie Pokaż wiadomość
Witam, zakupiłam dość drogi krem bb w Sephora, ale niestety uczulił mnie, zawsze zwracam na to uwagę, dlatego wzięłam go tylko odrobinkę aby sprawdzić... Jak myślicie zwrócą mi pieniążki za niego ew zgodzą się na wymianę? Dałam za niego 185 zł... trochę szkoda tych pieniążków...
Za odrobinkę podkładu zapłaciłaś 185 zł?
invisible_01 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2017-06-14, 10:59   #434
flexi_88
Recenzentka Miesiąca - Listopad 2020 , Październik 2017
 
Avatar flexi_88
 
Zarejestrowany: 2015-09
Lokalizacja: Podlasie
Wiadomości: 5 286
Dot.: Reklamacja, gwarancja, zwrot - zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez Littlesweetie Pokaż wiadomość
Witam, zakupiłam dość drogi krem bb w Sephora, ale niestety uczulił mnie, zawsze zwracam na to uwagę, dlatego wzięłam go tylko odrobinkę aby sprawdzić... Jak myślicie zwrócą mi pieniążki za niego ew zgodzą się na wymianę? Dałam za niego 185 zł... trochę szkoda tych pieniążków...
Szczerze wątpie. Znając politykę takich sklepów sądze, że nie ma szans. Zresztą to jakby nie ich "wina" i "problem", że dany krem Cię uczulił bo to nie wchodzi w zakres ich handlowych usług. Sephora tylko sprzedaje produkty, a to że dany krem Cię uczulił to w ich rozumieniu raczej podpobny przykład jakby Klient miał pretensje, że krem przeciwzmarszczkowy nie działa lub zapach pachnie nie tak jak powinen. Byłam świadkiem kiedyś takiej sytuacji, że Pani chciała zwrócić użyty raz balsam bo był antycellulitowy a ona chciała nawilżający. Bez szans, zresztą co oni mieliby zrobić z takim użytym produktem. To moje zdanie, jeśli się myle to mnie poprawcie

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________

KWC
IG
flexi_88 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2017-06-14, 11:03   #435
Rotkohl
Zakorzenienie
 
Avatar Rotkohl
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 16 718
Dot.: Reklamacja, gwarancja, zwrot - zbiorczy.

Według mnie nie ma żadnych podstaw do reklamacji, to jak jakby ktoś mając uczulenie na orzechy, ale nie wiedział o tym, poszedł reklamować orzechy do sklepu. Sklep nie zawinił w żaden sposób.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Rotkohl jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2017-06-14, 11:16   #436
kosmetyko
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2016-11
Wiadomości: 456
Dot.: Zwrot podkładu Sephora

Cytat:
Napisane przez Littlesweetie Pokaż wiadomość
Witam, zakupiłam dość drogi krem bb w Sephora, ale niestety uczulił mnie, zawsze zwracam na to uwagę, dlatego wzięłam go tylko odrobinkę aby sprawdzić... Jak myślicie zwrócą mi pieniążki za niego ew zgodzą się na wymianę? Dałam za niego 185 zł... trochę szkoda tych pieniążków...
Sephora nie ma problemu wydawaniem próbek - tak na przyszłość.
kosmetyko jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2017-06-14, 11:42   #437
Ominous
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2016-10
Wiadomości: 28
Dot.: Reklamacja, gwarancja, zwrot - zbiorczy.

Wiem, że w niektórych krajach Sephora przyjmuje użyte produkty, jednak w Polsce nie ma szans. Polecam następnym razem poprosić o próbkę, zamiast kupować taki drogi produkt w ciemno.

Wysłane z mojego F3211 przy użyciu Tapatalka
Ominous jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2017-06-14, 16:20   #438
kennedy
Zakorzenienie
 
Avatar kennedy
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 18 345
Dot.: Reklamacja, gwarancja, zwrot - zbiorczy.

Moze wymianka na wizazu ?

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Kiedy kobiety kogoś poznają to myślą, że to fajny facet. Jest już wstępnie zaakceptowany jako partner, a później może to tylko zepsuć lub nie. Kiedy mężczyźni kogoś poznają to myślą: „Ma niezłe nogi”.
kennedy jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2017-06-14, 17:45   #439
umman
Zadomowienie
 
Avatar umman
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 1 619
Dot.: Zwrot podkładu Sephora

Cytat:
Napisane przez Littlesweetie Pokaż wiadomość
Witam, zakupiłam dość drogi krem bb w Sephora, ale niestety uczulił mnie, zawsze zwracam na to uwagę, dlatego wzięłam go tylko odrobinkę aby sprawdzić... Jak myślicie zwrócą mi pieniążki za niego ew zgodzą się na wymianę? Dałam za niego 185 zł... trochę szkoda tych pieniążków...
wymienia na inny, na jakies podstawie?
umman jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2017-06-14, 17:52   #440
Pani_Mada
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2016-09
Wiadomości: 18 607
Dot.: Reklamacja, gwarancja, zwrot - zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez flexi_88 Pokaż wiadomość
Szczerze wątpie. Znając politykę takich sklepów sądze, że nie ma szans. Zresztą to jakby nie ich "wina" i "problem", że dany krem Cię uczulił bo to nie wchodzi w zakres ich handlowych usług. Sephora tylko sprzedaje produkty, a to że dany krem Cię uczulił to w ich rozumieniu raczej podpobny przykład jakby Klient miał pretensje, że krem przeciwzmarszczkowy nie działa lub zapach pachnie nie tak jak powinen. Byłam świadkiem kiedyś takiej sytuacji, że Pani chciała zwrócić użyty raz balsam bo był antycellulitowy a ona chciała nawilżający. Bez szans, zresztą co oni mieliby zrobić z takim użytym produktem. To moje zdanie, jeśli się myle to mnie poprawcie

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
prawda. nie przyjmuje się zwrotów używanych kosmetyków, bo to strata dla sklepu. nie wystawią przecież tego kosmetyku na półkę, żeby ktoś inny kupił otwarty krem z śladami czyiś palców.
Pani_Mada jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2017-06-14, 20:48   #441
bernikula
Zakorzenienie
 
Avatar bernikula
 
Zarejestrowany: 2010-10
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 10 308
Dot.: Reklamacja, gwarancja, zwrot - zbiorczy.

Bershka

Nie polecam jeżeli idzie o reklamacje. Oddałam torebkę, ponieważ pasek ze sztucznego "złota" ściemniał, natomiast pozostałe elementy nie i dostałam dzisiaj smsa z odmową. Sprzedają chłam i jeszcze nie chcą zwracać pieniędzy. Porażka!

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________


Insta
bernikula jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2017-06-15, 01:05   #442
Ejniacz
Zadomowienie
 
Avatar Ejniacz
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: ;)
Wiadomości: 1 570
Dot.: Reklamacja, gwarancja, zwrot - zbiorczy.

Sephora i Douglas w takich przypadkach wypisują protokół reklamacyjny, jako powód reklamacji wpisuje się uczulenie i w 99% przypadków jest wymiana na inny produkt, rzadziej zwrot gotówki.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
"Sumienie nie powstrzymuje od grzechów, przeszkadza tylko cieszyć się nimi."


Jean Cocteau
Ejniacz jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2017-06-15, 10:44   #443
visionAM
Zakorzenienie
 
Avatar visionAM
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 31 910
Dot.: Reklamacja, gwarancja, zwrot - zbiorczy.

Cytat:
Napisane przez bernikula Pokaż wiadomość
Bershka

Nie polecam jeżeli idzie o reklamacje. Oddałam torebkę, ponieważ pasek ze sztucznego "złota" ściemniał, natomiast pozostałe elementy nie i dostałam dzisiaj smsa z odmową. Sprzedają chłam i jeszcze nie chcą zwracać pieniędzy. Porażka!

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Możesz się odwołać. Na co się powołałaś, na gwarancję?
visionAM jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2017-06-29, 16:44   #444
Mailly
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2013-10
Wiadomości: 1
POMOCY Źle wyczyszczona suknia ślubna

Witam.
Oddałam zaraz po weselu suknie ślubną do pralni. Była mocno brudna, Pan, który ją przyjmował powiedział, że da się wyczyścić. Dzisiaj pojechałam ją odebrać i okazało się, że w miejscu gdzie były np. czarne brudne paski są szare, czyli tak jakby nie była doczyszczona. Najlepsze jest to, że Pan mnie poinformował, przy odbiorze, że dwie plamy niestety nie dało się doczyścić. Domyśliłam się, ale były na samym dole sukienki więc to nie tragedia. Suknie zaczęłam przeglądać i doznałam szoku, bo ona nie była dobrze wyczyszczona. Takich śladów po niedoczyszczeniu jest 10-15. Chciałam rozmawiać z szefową,ale właśnie też ktoś składał reklamacje przede mną. Ponieważ się śpieszyłam powiedziałam, że odbiore ją jutro. Za czyszczenie nie jest zapłacone. I teraz nie wiem co w takiej sytuacji zrobić. Wiem, że mam się rozmówić z tą szefową, ale słyszałam jak rozmawiała z tym nie zadowolonym klientem i szła w zaparte, żeby tylko reklamacji nie przyjąć. A inaczej to ujmująć dyskutowała z nim.
Mailly jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2017-07-06, 20:10   #445
romolla
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: kraków
Wiadomości: 230
Odmowa zwrotu, zagubiony paragon.

Dzien dobry, moze Wy bedziecie mi w stanie pomoc bo niestety nie mam pojecia jak sobie poradzic samej.

Wczoraj probowalam oddac sukienke, jest nowa z metkami, nigdy nie noszona. Niestety po zakupie wyrzucilam paragon jednak kilka dni pozniej robiac inny zakup w tym sklepie zapytalam kierownika czy bede mogla jakos dokonac zwrotu - powiedzial, ze nie ma problemu, wystarczy jak wydrukuje potwierdzenie zakupu z konta bankowego.
I tak zrobilam wczoraj, jednak nowa 'menadzerka' powiedziala mi, ze nie przyjmie zwrotu bez paragonu. Polityka sklepu (sieciowka inditexu - pull&bear) mowi,ze to ich laska, czy mi go uznaja czy nie.
Dodatkowo kiedy poprosilam o jej imie aby miec podkladke jak cos to nawet nie chciala mi go podac.

Co moge zrobic?
romolla jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2017-07-06, 20:39   #446
invisible_01
Zakorzeniona
 
Avatar invisible_01
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 23 916
Dot.: Odmowa zwrotu, zagubiony paragon.

Cytat:
Napisane przez romolla Pokaż wiadomość
Dzien dobry, moze Wy bedziecie mi w stanie pomoc bo niestety nie mam pojecia jak sobie poradzic samej.

Wczoraj probowalam oddac sukienke, jest nowa z metkami, nigdy nie noszona. Niestety po zakupie wyrzucilam paragon jednak kilka dni pozniej robiac inny zakup w tym sklepie zapytalam kierownika czy bede mogla jakos dokonac zwrotu - powiedzial, ze nie ma problemu, wystarczy jak wydrukuje potwierdzenie zakupu z konta bankowego.
I tak zrobilam wczoraj, jednak nowa 'menadzerka' powiedziala mi, ze nie przyjmie zwrotu bez paragonu. Polityka sklepu (sieciowka inditexu - pull&bear) mowi,ze to ich laska, czy mi go uznaja czy nie.
Dodatkowo kiedy poprosilam o jej imie aby miec podkladke jak cos to nawet nie chciala mi go podac.

Co moge zrobic?
Przykro mi, ale jeśli kupowałaś sukienkę w sklepie stacjonarnym, to zwrot jest tylko dobrą wolą sklepu i mają pełne prawo nie akceptować zwrotu bez paragonu.
invisible_01 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2017-07-06, 20:44   #447
romolla
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: kraków
Wiadomości: 230
Dot.: Odmowa zwrotu, zagubiony paragon.

Cytat:
Napisane przez invisible_01 Pokaż wiadomość
Przykro mi, ale jeśli kupowałaś sukienkę w sklepie stacjonarnym, to zwrot jest tylko dobrą wolą sklepu i mają pełne prawo nie akceptować zwrotu bez paragonu.
to kwestia jedynie braku paragonu czy w ogole zwrotu? Bo przeciez kupujac pytalam wyraznie czy moge dokonac zwrotu (nigdy nie mierze w sklepach) i potwierdzono mi, ze tak, bede mogla (pytam poniewaz w niektorych sklepach od razu mowia, ze nie albo, ze zwrot jest tylko na karte podarunkowa).
romolla jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2017-07-06, 20:48   #448
invisible_01
Zakorzeniona
 
Avatar invisible_01
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 23 916
Dot.: Odmowa zwrotu, zagubiony paragon.

Cytat:
Napisane przez romolla Pokaż wiadomość
to kwestia jedynie braku paragonu czy w ogole zwrotu? Bo przeciez kupujac pytalam wyraznie czy moge dokonac zwrotu (nigdy nie mierze w sklepach) i potwierdzono mi, ze tak, bede mogla (pytam poniewaz w niektorych sklepach od razu mowia, ze nie albo, ze zwrot jest tylko na karte podarunkowa).
Kwestia zwrotu towaru w sklepie stacjonarnym jest wyłącznie dobrą wolą sklepu, a jego formę reguluje wtedy jego regulamin. A inditex niestety wyraźnie zaznacza, że towar można zwrócić tylko z metkami i paragonem w ciągu 30 dni. Sprzedawca wprowadził Cię niestety w błąd.
invisible_01 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2017-07-06, 20:54   #449
romolla
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: kraków
Wiadomości: 230
Dot.: Odmowa zwrotu, zagubiony paragon.

Cytat:
Napisane przez invisible_01 Pokaż wiadomość
Kwestia zwrotu towaru w sklepie stacjonarnym jest wyłącznie dobrą wolą sklepu, a jego formę reguluje wtedy jego regulamin. A inditex niestety wyraźnie zaznacza, że towar można zwrócić tylko z metkami i paragonem w ciągu 30 dni. Sprzedawca wprowadził Cię niestety w błąd.
swietnie
dziekuje za odpowiedz
romolla jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2017-07-06, 21:00   #450
invisible_01
Zakorzeniona
 
Avatar invisible_01
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 23 916
Dot.: Odmowa zwrotu, zagubiony paragon.

Cytat:
Napisane przez romolla Pokaż wiadomość
swietnie
dziekuje za odpowiedz
Przykro mi. Ja kiedyś właśnie w inditexie próbowałam coś zwrócić - miałam paragon i nie oderwałam metek, ale niestety zagapiłam się i to był 31. dzień od zakupu. Zwrotu nie przyjęli... Niestety ich regulamin jest nieubłagany i podejrzewam, że naprawdę nieźle zarabiają na tym, że możliwość zwrotu skłania ludzi do kupienia ubrań, których potem nie mogą zwrócić, bo właśnie np. zgubili paragon.
invisible_01 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Forum plotkowe


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2022-10-05 14:14:12


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:21.






© 2000 - 2025 Wizaz.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.

Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych

Więcej informacji znajdziesz tutaj.