Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77. - Strona 37 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum plotkowe

Notka

Forum plotkowe Zapraszamy do plotkowania. Na forum plotkowym nie musisz się trzymać tematyki urodowej. Tutaj porozmawiasz o wszystkim co cię interesuje, denerwuje i zadziwia.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2022-12-18, 18:59   #1081
Imperfecta
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 37 059
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez Limonka2738 Pokaż wiadomość
Wiesz co, nic nie tłumaczy chamstwa i sama paru nienormalnych debili w życiu spotkałam.



Natomiast jeśli rzeczywiście jest kolejka, a jeden jedyny pracownik coś robi na zapleczu to rozumiem, że można sie zdenerwować. Wiadomo, nie wyżyć na tym człowieku, bo to nie jego wina, ale jednak jest to niepoważne, żeby nie było komu obsługiwać, bo masz inne obowiązki, a jesteś sama.



Wyobraź sobie, że wchodzisz do sklepu o 12:00, a tam kasa zamknięta, a pracownik się kręci po zapleczu. Też byś zapytała, czy zostaniesz w końcu obsłużona, jakby minęło 5 czy 10 minut.



Bezsprzecznie wina poczty, a ludzie nie powinni wyrzygiwać tego tobie, ale jednak samą irytację rozumiem.
Przecież pisałam wyżej, że jak byłam sama, to tylko obsługiwałam, ale mając kilkunastu klientów z czego na przykład kilku ma po 10 wpłat, to niestety obsługa takiego jednego klienta trwała nawet 10-15 minut, więc no trochę to trwało, mimo że ciągle obsługiwałam a i tak buce w drzwi trzaskali, żeby kogoś jeszcze poprosić.

Edytowane przez Imperfecta
Czas edycji: 2022-12-18 o 19:11
Imperfecta jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-18, 19:28   #1082
26cabbdd88f595c38f9b7f8139ef1472f28f75bc_65628a8226dae
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2021-02
Wiadomości: 3 730
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez chwast Pokaż wiadomość
Ja się w ogóle takimi rzeczami nie przejmuję, to on wchodzi do mojego domu, w którym toczy się jakieś życie, nie wpada na kawkę czy pogaduchy tylko cos sprawdzić, wiec nie wyobrażam sobie chować prania, które się po prostu suszy i pachnie, nie robić obiadu czy chować rzeczy osobiste, z własnego mieszkania dziwne to dla mnie zachowanie i trochę niezrozumiały taki stres.
Nie wiem z reszta co miałabym musieć chować bo wstyd. Portfel? Klucze? Buty? Rękawiczki? Świeczkę? No nie wiem serio xd

Sent from my iPhone using Tapatalk
W domu się żyje - szok

W ogóle nigdy nie spotkałam się z idealnym domem, gdy wpadłam do kogoś nie do końca zapowiedziana. W sensie a tu zadzwoniłam do ciotki, czy mogę jej coś podrzucić, bo przejeżdżam czy coś ( żeby nie było, że niezapowiedziana wtryniam się komuś do domu ). A tu jakieś brudne kubki, niestarty blat, rozwieszone majtki.. cokolwiek. Normalne.
26cabbdd88f595c38f9b7f8139ef1472f28f75bc_65628a8226dae jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-18, 20:11   #1083
chwast
Zakorzenienie
 
Avatar chwast
 
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 23 776
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

[1=26cabbdd88f595c38f9b7f8 139ef1472f28f75bc_65628a8 226dae;89442568]W domu się żyje - szok

W ogóle nigdy nie spotkałam się z idealnym domem, gdy wpadłam do kogoś nie do końca zapowiedziana. W sensie a tu zadzwoniłam do ciotki, czy mogę jej coś podrzucić, bo przejeżdżam czy coś ( żeby nie było, że niezapowiedziana wtryniam się komuś do domu ). A tu jakieś brudne kubki, niestarty blat, rozwieszone majtki.. cokolwiek. Normalne.[/QUOTE]


Moja przyjaciółka ma taki idealny dom, ale ona jest po prostu chorobliwe pedantyczna i robi to sama dla siebie.


Sent from my iPhone using Tapatalk
chwast jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-18, 20:13   #1084
26cabbdd88f595c38f9b7f8139ef1472f28f75bc_65628a8226dae
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2021-02
Wiadomości: 3 730
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez chwast Pokaż wiadomość
Moja przyjaciółka ma taki idealny dom, ale ona jest po prostu chorobliwe pedantyczna i robi to sama dla siebie.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mieszka sama? Żaden domownik nie zostawi nieumytego talerza na blacie?
26cabbdd88f595c38f9b7f8139ef1472f28f75bc_65628a8226dae jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-18, 20:29   #1085
Imperfecta
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 37 059
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez chwast Pokaż wiadomość
Moja przyjaciółka ma taki idealny dom, ale ona jest po prostu chorobliwe pedantyczna i robi to sama dla siebie.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja tak miałam, jak mieszkałam sama. Ktokolwiek do mnie przychodził, to mówił że gdyby nie zdjęcia, książki i bibeloty, to nie wygląda jakby ktokolwiek mieszkał w tym mieszkaniu. Miałam zawsze wszystko idealnie czyste, odłożone na miejsce.

Odkąd mieszkam z TŻtem bałaganiarzem (nie mylić z brudasem), to zaczęłam mieć to trochę w nosie, a raczej nie patrzeć na niektóre rzeczy. Choć na początku to mi się płakać chciało, jak kolejny raz odnosiłam jakąś rzecz na swoje miejsce.

Edytowane przez Imperfecta
Czas edycji: 2022-12-18 o 20:43
Imperfecta jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-18, 22:18   #1086
lightangel
Zakorzenienie
 
Avatar lightangel
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 8 102
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Jak czytam Wasze opisy sprawdzania liczników to zastanawiam się jak to jest możliwe że w obecnych czasach nikt nie wpadł na lepszy system. U mnie normą jest to, że wszystkie liczniki zamontowane w mieszkaniu spółdzielnia wymienia na takie ze zdalnym odczytem - nikt mi nie musi wchodzić do mieszkania żeby sprawdzić liczniki wody czy podzielniki na grzejnikach (liczniki prądu i gazu są na klatce). Tylko raz na kilka lat jak jakiś licznik trzeba wymienić albo sprawdzić instalację elektryczną to wyznaczają konkretny dzień - nikt nie każe czekać tydzień na pracowników którzy nie wiadomo kiedy przyjdą. A nawet jak były jeszcze klasyczne liczniki bez zdalnego odczytu to zawsze były 3 terminy odczytów, w każdym dniu z rana i wieczorem, a jak komuś żaden z terminów nie pasował to można było samemu zadzwonić i podać odczyt - wystarczyło że pracownik raz w roku sprawdził licznik, pozostałe odczyty można było podawać telefonicznie.
To co Wy opisujecie brzmi jak celowe uprzykrzanie komuś życia przez dziwnych pracowników spółdzielni. Ktoś chyba ma u Was misję wkurzania ludzi, bo innego powodu dla takich dziwacznych praktyk nie widzę.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
lightangel jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-19, 07:04   #1087
Timon i Pumba
hakuna matata
 
Avatar Timon i Pumba
 
Zarejestrowany: 2016-06
Wiadomości: 22 748
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Treść usunięta
Timon i Pumba jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-19, 07:54   #1088
chwast
Zakorzenienie
 
Avatar chwast
 
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 23 776
Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

[1=26cabbdd88f595c38f9b7f8 139ef1472f28f75bc_65628a8 226dae;89442608]Mieszka sama? Żaden domownik nie zostawi nieumytego talerza na blacie?[/QUOTE]


Połowicznie - pomieszkuje u niej facet, ale musi się dostosowywać. :pp


Sent from my iPhone using Tapatalk

---------- Dopisano o 06:54 ---------- Poprzedni post napisano o 06:52 ----------

Cytat:
Napisane przez lightangel Pokaż wiadomość
Jak czytam Wasze opisy sprawdzania liczników to zastanawiam się jak to jest możliwe że w obecnych czasach nikt nie wpadł na lepszy system. U mnie normą jest to, że wszystkie liczniki zamontowane w mieszkaniu spółdzielnia wymienia na takie ze zdalnym odczytem - nikt mi nie musi wchodzić do mieszkania żeby sprawdzić liczniki wody czy podzielniki na grzejnikach (liczniki prądu i gazu są na klatce). Tylko raz na kilka lat jak jakiś licznik trzeba wymienić albo sprawdzić instalację elektryczną to wyznaczają konkretny dzień - nikt nie każe czekać tydzień na pracowników którzy nie wiadomo kiedy przyjdą. A nawet jak były jeszcze klasyczne liczniki bez zdalnego odczytu to zawsze były 3 terminy odczytów, w każdym dniu z rana i wieczorem, a jak komuś żaden z terminów nie pasował to można było samemu zadzwonić i podać odczyt - wystarczyło że pracownik raz w roku sprawdził licznik, pozostałe odczyty można było podawać telefonicznie.
To co Wy opisujecie brzmi jak celowe uprzykrzanie komuś życia przez dziwnych pracowników spółdzielni. Ktoś chyba ma u Was misję wkurzania ludzi, bo innego powodu dla takich dziwacznych praktyk nie widzę.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

Mieszkałam w UK wiele lat i tam w większości przypadków tez było albo zdalnie, albo się samemu wprowadzało dane z licznika na aplikacji. Raz ktoś przyszedł cos sprawdzić, ale nie pamietam nawet co.
Teraz w Polsce wynajmuję mieszkanie w kamienicy i też sama sprawdzam, po czym wysyłam SMS z odczytem.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Edytowane przez chwast
Czas edycji: 2022-12-19 o 07:55
chwast jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-19, 08:21   #1089
Pigeons
Zadomowienie
 
Avatar Pigeons
 
Zarejestrowany: 2011-07
Lokalizacja: Mazowieckie
Wiadomości: 1 404
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez Timon i Pumba Pokaż wiadomość
Treść usunięta
Na dwoje babka wróżyła. Skoro jakiś system sprawdza się i działa to wielu nie widzi sensu w zmianie i narażaniu się na dodatkowe koszty. Bo przecież istnieją technologie zdalnych odczytów. W Polsce generalnie przeskok technologiczny nastąpił szybko widocznie liczniki się na niego nie załapały

Edytowane przez Pigeons
Czas edycji: 2022-12-19 o 08:22
Pigeons jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-19, 08:35   #1090
kasiunia788742
Zakorzenienie
 
Avatar kasiunia788742
 
Zarejestrowany: 2014-12
Wiadomości: 11 903
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez Pigeons Pokaż wiadomość
Na dwoje babka wróżyła. Skoro jakiś system sprawdza się i działa to wielu nie widzi sensu w zmianie i narażaniu się na dodatkowe koszty. Bo przecież istnieją technologie zdalnych odczytów. W Polsce generalnie przeskok technologiczny nastąpił szybko widocznie liczniki się na niego nie załapały
Oczywiście że się załapały. Teraz są już radiowe odczyty, ale nie stare wodomierze czy podzielniki na radiowe są wymieniane dopiero kiedy jest potrzeba ich wymiany/zgodnie z umową.

Wysłane z mojego SM-G990B przy użyciu Tapatalka
kasiunia788742 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-19, 09:45   #1091
meliandra
Zakorzenienie
 
Avatar meliandra
 
Zarejestrowany: 2016-08
Wiadomości: 6 221
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez Finlora Pokaż wiadomość
Gdyby klient był naprawdę chamski, to by się kiedyś zapytał kierownika sklepu, albo napisał na fb, czy to prawda, że klientów obsługuje się tylko do za 15, bo kiedyś tak mu powiedzieli i nie chcieli obsłużyć Ale pewnie tak nie zrobi, bo nie chciałby, żeby pracownicy oberwali, że nie chcą obsłużyć klienta w godzinach otwarcia

Ale Ty myślisz, że kierownik o tym nie wie ? Pracowałam w 2 sklepach i w obydwu jak kierownik był na zmianie to robił dokładnie tak samo.



Cytat:
Napisane przez Pusheen_ Pokaż wiadomość
Dlatego nie mogłam zrozumieć tego, że dawny market na moim osiedlu na 20 minut przed zamknięciem "zamykał" wejście do jednej części marketu "uprzejmie" dając w ten sposób do zrozumienia, że klienci nie są mile widziani, bo to nie jest pora na zakupy.
Nie ukrywam, że w jakiś sposób ucieszyło mnie to, kiedy w końcu się zwinęli

Ale to jest normalna praktyka. Jak pracowałam w sklepach to ok. 20:45 opuszczało się trochę roletę i przygaszało światło. Większość klientów ogarniała, że powoli się zamyka i nie wchodziło.


Cytat:
Napisane przez Natalie_Alex Pokaż wiadomość
A mnie dziwi, że tutaj wszyscy maja taką wiedzę, do której dany sklep jest czynny i wiedzą, że zamkną go za 15 minut. Ja nie mam pojęcia, o której zamykają jaki sklep. Kilka razy szłam ulicą, licząc, że dany sklep jeszcze będzie otwarty, a okazywało się, że jest już zamknięty

Ja wiem, że galerie handlowe są czynne do 21. Markety od jakiegoś czasu (chyba od covida) są czynne dłużej, ale te godziny są różne. Ogólnie znam godziny tych sklepów do których regularnie chodzę, jak idę do jakiegoś nowego to sprawdzam w necie.


Cytat:
Napisane przez milka_70 Pokaż wiadomość
Ale co ty cjesz ode mnie? Na kartce jest napis " do 21". Co to oznacza wg ciebie?

Wysłane z mojego SM-A536B przy użyciu Tapatalka

Dla mnie to oznacza, że o 21 pracownik zamyka i idzie do domu, a 10-15 minut przed wyjściem zaczyna ogarniać zamknięcie. Wydaje mi się, że każdy w miarę ogarnięty człowiek, który pracuje takie rzeczy ogarnia. Ja pracuję w biurze, ale 15 minut przed zamknięciem też do nikogo nie wydzwaniam ani nie chodzę do innych działów i nie zawracam gitary. No dla mnie to jest logiczne, że raczej każdy chce wyjść na czas i przed końcem pracy zwyczajnie myśli już o czymś innym i zajmuje się zamknięciem, a nie o tym żeby rozgrzebywać nową sprawę. I ja serio nie kumam takiej postawy, że przecież jest otwarte do 21, więc o 20:59 niech mnie przyjmują. Taka zwykła ludzka uprzejmość mówi, że trochę słabo jest komuś zawracać głowę na ostatnią chwilę, tak samo jak się spóźniać.


Cytat:
Napisane przez Nightmare666 Pokaż wiadomość
Zauważyłam jeszcze jeden fenomen odnośnie mojej pracy: ludzie, którzy rano śpieszą się do pracy, wpadają po bułki, coś do picia, wędlinę, są wstrzymywani przez seniorki, które wybierają wędlinę życia. Stanie taka i marudzi a i tak jeszcze ze 2 razy przyjdzie na mojej zmianie. Albo gdy były te godziny dla seniorów w pandemię, to było tak chore, że brakuje mi słów! Co z tego, że wtedy miałyśmy luz, wyznaczanie kto kiedy ma robić zakupy to dyskryminacja. Ci sami seniorzy, którzy byli w "swoich godzinach" byli też wcześniej i jeszcze później popołudniu. Wypraszanie osób młodszych było bardzo nieprzyjemne i nerwowe, ale policja robiła naloty. Myślę, że teraz to tak łatwo nie przeszłoby.

Z seniorami to jest norma. Oni najbardziej lubią robić zakupy jak ludzie idą albo wracają z pracy. Tak samo przed samym zamknięciem. Znam osoby, które pracują w aptece i mówią, że regularnie te same osoby przychodzą na samo zamknięcie chociaż doskonale wiedzą do której jest czynne.



[1=26cabbdd88f595c38f9b7f8 139ef1472f28f75bc_65628a8 226dae;89442608]Mieszka sama? Żaden domownik nie zostawi nieumytego talerza na blacie?[/QUOTE]


Nie trzeba mieszkać samemu żeby nie mieć brudnych talerzy. Po prostu niektórzy ogarniają wszystko na bieżąco. Ja praktycznie zawsze wszystko sprzątam i odkładam od razu. Potem oszczędza się kupę czasu przy sprzątaniu.


Cytat:
Napisane przez lightangel Pokaż wiadomość
Jak czytam Wasze opisy sprawdzania liczników to zastanawiam się jak to jest możliwe że w obecnych czasach nikt nie wpadł na lepszy system. U mnie normą jest to, że wszystkie liczniki zamontowane w mieszkaniu spółdzielnia wymienia na takie ze zdalnym odczytem - nikt mi nie musi wchodzić do mieszkania żeby sprawdzić liczniki wody czy podzielniki na grzejnikach (liczniki prądu i gazu są na klatce). Tylko raz na kilka lat jak jakiś licznik trzeba wymienić albo sprawdzić instalację elektryczną to wyznaczają konkretny dzień - nikt nie każe czekać tydzień na pracowników którzy nie wiadomo kiedy przyjdą. A nawet jak były jeszcze klasyczne liczniki bez zdalnego odczytu to zawsze były 3 terminy odczytów, w każdym dniu z rana i wieczorem, a jak komuś żaden z terminów nie pasował to można było samemu zadzwonić i podać odczyt - wystarczyło że pracownik raz w roku sprawdził licznik, pozostałe odczyty można było podawać telefonicznie.
To co Wy opisujecie brzmi jak celowe uprzykrzanie komuś życia przez dziwnych pracowników spółdzielni. Ktoś chyba ma u Was misję wkurzania ludzi, bo innego powodu dla takich dziwacznych praktyk nie widzę.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz

U mnie jest tak samo. Albo zdalny odczyt albo się wysyła mailem/smsem/.
__________________
🍀🍀🍀🍀🍀
meliandra jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-19, 09:51   #1092
Finlora
Zakorzenienie
 
Avatar Finlora
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: To tu, to tam ;)
Wiadomości: 28 684
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez meliandra Pokaż wiadomość
Ale Ty myślisz, że kierownik o tym nie wie ? Pracowałam w 2 sklepach i w obydwu jak kierownik był na zmianie to robił dokładnie tak samo.
Też pracowałam w sklepie i nikt tak nie robił
Może komentarze w internecie albo uderzenie gdzieś wyżej by coś dało
Finlora jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-19, 10:05   #1093
meliandra
Zakorzenienie
 
Avatar meliandra
 
Zarejestrowany: 2016-08
Wiadomości: 6 221
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez Finlora Pokaż wiadomość
Też pracowałam w sklepie i nikt tak nie robił
Może komentarze w internecie albo uderzenie gdzieś wyżej by coś dało

Ale co by dało i tak naprawdę po co? W wielu miejscach podejście 'klient nasz pan' na szczęście już się kończy. Skoro przełożony nie ustala pracownikom zmian 15 minut dłużej niż jest otwarty sklep, biuro czy cokolwiek innego to zazwyczaj nie zależy mu na tym, żeby każdy był obsłużony do ostatniej sekundy. Jak idę do sklepu przed zamknięciem i mi ekspedientka mówi, że już zamyka, to wiem, że następnym, razem muszę przyjść wcześniej, a nie pisać żale na necie, że ktoś mnie nie chce obsługiwać na ostatnią chwilę.
__________________
🍀🍀🍀🍀🍀
meliandra jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-19, 10:11   #1094
Imperfecta
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 37 059
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez meliandra Pokaż wiadomość
Ale co by dało i tak naprawdę po co? W wielu miejscach podejście 'klient nasz pan' na szczęście już się kończy. Skoro przełożony nie ustala pracownikom zmian 15 minut dłużej niż jest otwarty sklep, biuro czy cokolwiek innego to zazwyczaj nie zależy mu na tym, żeby każdy był obsłużony do ostatniej sekundy.Jak idę do sklepu przed zamknięciem i mi ekspedientka mówi, że już zamyka, to wiem, że następnym, razem muszę przyjść wcześniej, a nie pisać żale na necie, że ktoś mnie nie chce obsługiwać na ostatnią chwilę.
O to, to. W ogóle bardzo bawi mnie stwierdzenie "straciliście klienta", zazwyczaj są to osoby, które baaaardzo rzadko korzystają z usług i to tych najtańszych, no naprawdę firma się nie podniesie a jeszcze bardziej bawi mnie mówienie tego, a za dwa dni ten ktoś przychodzi jakby nigdy nic, albo z tekstem że daje nam ostatnią szansę

Edytowane przez Imperfecta
Czas edycji: 2022-12-19 o 10:12
Imperfecta jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-19, 10:18   #1095
Finlora
Zakorzenienie
 
Avatar Finlora
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: To tu, to tam ;)
Wiadomości: 28 684
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez meliandra Pokaż wiadomość
Ale co by dało i tak naprawdę po co? W wielu miejscach podejście 'klient nasz pan' na szczęście już się kończy. Skoro przełożony nie ustala pracownikom zmian 15 minut dłużej niż jest otwarty sklep, biuro czy cokolwiek innego to zazwyczaj nie zależy mu na tym, żeby każdy był obsłużony do ostatniej sekundy. Jak idę do sklepu przed zamknięciem i mi ekspedientka mówi, że już zamyka, to wiem, że następnym, razem muszę przyjść wcześniej, a nie pisać żale na necie, że ktoś mnie nie chce obsługiwać na ostatnią chwilę.
Powtórzę - jako klient nie muszę o tym wiedzieć, że pracodawca nie daje dodatkowych 15 minut na zamknięcie. Pracowałam w kilku sklepach i w każdym miałam 15 minut na wejście i wyjście, żeby na spokojnie wszystko ogarnąć. Więc dlaczego nie mogę myśleć - na podstawie własnych doświadczeń - że tak właśnie jest?
Finlora jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-19, 10:31   #1096
chwast
Zakorzenienie
 
Avatar chwast
 
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 23 776
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez Finlora Pokaż wiadomość
Powtórzę - jako klient nie muszę o tym wiedzieć, że pracodawca nie daje dodatkowych 15 minut na zamknięcie. Pracowałam w kilku sklepach i w każdym miałam 15 minut na wejście i wyjście, żeby na spokojnie wszystko ogarnąć. Więc dlaczego nie mogę myśleć - na podstawie własnych doświadczeń - że tak właśnie jest?

Bo ciężko się patrzy na życie tylko wg własnych doświadczeń. Dorosła osoba powinna zdawać sobie sprawę z przekroju doświadczeń, których być może sama nie doświadczyła, ale istnieją. Tak myślę…


Sent from my iPhone using Tapatalk
chwast jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-19, 10:40   #1097
meliandra
Zakorzenienie
 
Avatar meliandra
 
Zarejestrowany: 2016-08
Wiadomości: 6 221
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez Finlora Pokaż wiadomość
Powtórzę - jako klient nie muszę o tym wiedzieć, że pracodawca nie daje dodatkowych 15 minut na zamknięcie. Pracowałam w kilku sklepach i w każdym miałam 15 minut na wejście i wyjście, żeby na spokojnie wszystko ogarnąć. Więc dlaczego nie mogę myśleć - na podstawie własnych doświadczeń - że tak właśnie jest?

Ale tak naprawdę jakie znaczenie ma to 15 minut? Zakładam, że w jakiś większych dyskontach typu Biedronka zmiany są dłuższe, bo to za duży sklep żeby zamknąć w 5 minut, ale i tak nie widzę sensu przychodzenia na ostatnią chwilę skoro mam cały dzień i dokładać komuś roboty na sam koniec. No dla mnie to jest mega dziwne, ale ja nie lubię robić czegoś na ostatnią chwile. Poza tym doświadczenia doświadczeniami, ale chyba nie jest na tyle odklejona żeby nie wiedzieć, że na koniec pracy ludzie zwykle tak po prostu są zmęczeni i mają dość. Ty do końca działałaś na pełnych obrotach?
__________________
🍀🍀🍀🍀🍀
meliandra jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-19, 11:21   #1098
CytrynkaCytrynka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2022-09
Wiadomości: 297
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez meliandra Pokaż wiadomość
Ale tak naprawdę jakie znaczenie ma to 15 minut? Zakładam, że w jakiś większych dyskontach typu Biedronka zmiany są dłuższe, bo to za duży sklep żeby zamknąć w 5 minut, ale i tak nie widzę sensu przychodzenia na ostatnią chwilę skoro mam cały dzień i dokładać komuś roboty na sam koniec. No dla mnie to jest mega dziwne, ale ja nie lubię robić czegoś na ostatnią chwile. Poza tym doświadczenia doświadczeniami, ale chyba nie jest na tyle odklejona żeby nie wiedzieć, że na koniec pracy ludzie zwykle tak po prostu są zmęczeni i mają dość. Ty do końca działałaś na pełnych obrotach?

Ale większość ludzi to jednak nie ma całego dnia, żeby chodzić na zakupy, bo jednak też pracują? A no klienci to złośliwie siedzą cały dzień w domu, żeby przyjść zrobić zakupy 15 minut przed zamknięciem.
CytrynkaCytrynka jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-19, 11:26   #1099
4d032753774d1a68efa6ccfc57dfedd4115cfe72_6584d22253d76
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2022-02
Wiadomości: 1 929
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez Imperfecta Pokaż wiadomość
O to, to. W ogóle bardzo bawi mnie stwierdzenie "straciliście klienta", zazwyczaj są to osoby, które baaaardzo rzadko korzystają z usług i to tych najtańszych, no naprawdę firma się nie podniesie a jeszcze bardziej bawi mnie mówienie tego, a za dwa dni ten ktoś przychodzi jakby nigdy nic, albo z tekstem że daje nam ostatnią szansę
Oesu, nie cierpie tego. Niektorzy klienci naprawde czuja sie panami swiata bo zloza jedno zamowienie.
To bedzie mocne co powiem, ale niektorzy myla prace w uslugach ze slugami.
Oczywiscie wiekszosc ludzi jest raczej mila, no ale zdarzaja sie i tacy.
4d032753774d1a68efa6ccfc57dfedd4115cfe72_6584d22253d76 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-19, 11:27   #1100
chwast
Zakorzenienie
 
Avatar chwast
 
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 23 776
Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez CytrynkaCytrynka Pokaż wiadomość
Ale większość ludzi to jednak nie ma całego dnia, żeby chodzić na zakupy, bo jednak też pracują? A no klienci to złośliwie siedzą cały dzień w domu, żeby przyjść zrobić zakupy 15 minut przed zamknięciem.

Wiesz co, pracowałam kiedyś jako bardzo młoda osoba, w dużym i znanym CH, który słynął wówczas, że jest bardziej „posh” niż jakieś tam inne stawiane monstra - klientela mojego sklepu również różniła się od tej z przykładowo H&M i niestety, złośliwi klienci zdarzali się częściej niż można było się spodziewać. Znudzone, bogate panie, spędzające czas w centrum, które wpadają powolnym krokiem o 21:56, gdzie światła już wygaszone, ochroniarz stoi przy głównych drzwiach by niebawem je zamknąć, nikogo w sklepie, pracownicy stoją na baczność, czekając czy kończąc jakieś pomniejsze sprawy - a taka pani nabiera ubrań, spędza w przymierzalni kilka minut, wychodzi zostawiajac w przebieralni stos powyciąganych na lewą stronę, zwiniętych, rzuconych byle jak, ubrań, których pracownik nie może tak zostawić.
I nie mówię o konkretnej klientce - w tamtym sklepie to była jakaś dziwna praktyka, która powtarzała się z różnymi osobami co jakiś czas. No dla mnie czysta złośliwość pt. „bo mogę”


Sent from my iPhone using Tapatalk

Edytowane przez chwast
Czas edycji: 2022-12-19 o 11:28
chwast jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-19, 11:28   #1101
747bf32364fc13da37122d49c7e01f75501e8a1a_65540b783ff7c
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2021-07
Wiadomości: 1 333
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez chwast Pokaż wiadomość
Bo ciężko się patrzy na życie tylko wg własnych doświadczeń. Dorosła osoba powinna zdawać sobie sprawę z przekroju doświadczeń, których być może sama nie doświadczyła, ale istnieją. Tak myślę…


Sent from my iPhone using Tapatalk
I serio idac do spozywczaka rozwazasz to z pieciu roznych perspektyw? Juz gdzies padl tekst, ze ktos by sobie w lustro nie mogl spojrzec, gdyby tak wpadal do sklepu tuz przed zamknieciem. Dla mnie zwyczajnie dramatyzujecie. Wszystkie biedronki, lidle i inne markety musza sie przygotowac przed otwarciem i pozniej ogarnac po zamknieciu, i ludzie maja za to placone. Wiec no mozna sie umartwiac, plakac nad losem umeczonych kasjerow jak ktos lubi, ale dla mnie sens tego zaden. W takiej zabce czy innym przybytku zarzadzanym przez potencjalnego Janusza mozna zwyczajnie zapytac na 5 minut przed zamknieciem, czy nie bedzie problemu.

Ja sie zastanawiam, jak niektorzy wypowiadajacy sie tutaj radza sobie z kupnem ubran czy nie daj buk elektroniki. Z ilu perspektyw to trzeba rozwazyc, a przeciez telefon to nie jest rzecz pierwszej potrzeby.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
747bf32364fc13da37122d49c7e01f75501e8a1a_65540b783ff7c jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-19, 11:31   #1102
chwast
Zakorzenienie
 
Avatar chwast
 
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 23 776
Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

[1=747bf32364fc13da37122d4 9c7e01f75501e8a1a_65540b7 83ff7c;89442990]I serio idac do spozywczaka rozwazasz to z pieciu roznych perspektyw? Juz gdzies padl tekst, ze ktos by sobie w lustro nie mogl spojrzec, gdyby tak wpadal do sklepu tuz przed zamknieciem. Dla mnie zwyczajnie dramatyzujecie. Wszystkie biedronki, lidle i inne markety musza sie przygotowac przed otwarciem i pozniej ogarnac po zamknieciu, i ludzie maja za to placone. Wiec no mozna sie umartwiac, plakac nad losem umeczonych kasjerow jak ktos lubi, ale dla mnie sens tego zaden. W takiej zabce czy innym przybytku zarzadzanym przez potencjalnego Janusza mozna zwyczajnie zapytac na 5 minut przed zamknieciem, czy nie bedzie problemu.

Ja sie zastanawiam, jak niektorzy wypowiadajacy sie tutaj radza sobie z kupnem ubran czy nie daj buk elektroniki. Z ilu perspektyw to trzeba rozwazyc, a przeciez telefon to nie jest rzecz pierwszej potrzeby.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz[/QUOTE]


Tzn wiesz co, jakieś ciekawe zagadnienia zdarza mi się analizować pod wieloma kątami, ale to chyba nic dziwnego. Jeśli chodzi o spożywczak to nie, bo zwyczajnie wiem jak to działa, także nie miałoby to większego sensu. Nie mam problemu z wpadnięciem po coś przed zamknięciem, także nie odniosę sie do reszty wydumanego dramatu xd
W mojej wypowiedzi nie chodziło o dogłębne analizy każdego aspektu życiowego, tylko o to, że dorosła osoba powinna mieć jakieś doświadczenie i nie polegać jedynie na swoim, to bardzo ograniczające jednak. u dzieci zrozumiałe, ale tak? No dziwne

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edytowane przez chwast
Czas edycji: 2022-12-19 o 11:33
chwast jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-19, 11:33   #1103
747bf32364fc13da37122d49c7e01f75501e8a1a_65540b783ff7c
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2021-07
Wiadomości: 1 333
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez meliandra Pokaż wiadomość
Ale tak naprawdę jakie znaczenie ma to 15 minut? Zakładam, że w jakiś większych dyskontach typu Biedronka zmiany są dłuższe, bo to za duży sklep żeby zamknąć w 5 minut, ale i tak nie widzę sensu przychodzenia na ostatnią chwilę skoro mam cały dzień i dokładać komuś roboty na sam koniec. No dla mnie to jest mega dziwne, ale ja nie lubię robić czegoś na ostatnią chwile. Poza tym doświadczenia doświadczeniami, ale chyba nie jest na tyle odklejona żeby nie wiedzieć, że na koniec pracy ludzie zwykle tak po prostu są zmęczeni i mają dość. Ty do końca działałaś na pełnych obrotach?
No wiesz, niektorzy po prostu nie maja calego dnia. Ot, co.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
747bf32364fc13da37122d49c7e01f75501e8a1a_65540b783ff7c jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-19, 11:38   #1104
Imperfecta
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2010-12
Wiadomości: 37 059
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

[1=4d032753774d1a68efa6ccf c57dfedd4115cfe72_6584d22 253d76;89442987]Oesu, nie cierpie tego. Niektorzy klienci naprawde czuja sie panami swiata bo zloza jedno zamowienie.

To bedzie mocne co powiem, ale niektorzy myla prace w uslugach ze slugami.

Oczywiscie wiekszosc ludzi jest raczej mila, no ale zdarzaja sie i tacy.[/QUOTE]Ooo tak, ostatnio wpadł do mnie wielki pan mecenas z Warszawki, który był na Śląsku w delegacji i bez dzień dobry do mnie z tekstem "proszę natychmiast mi zapakować tę walizkę", mówię mu grzecznie dzień dobry i że klient pakuje we własnym zakresie - oooesu jaka litania, że po co ja tu siedzę, że w Warszawie to jest zupełnie inaczej, że ja jestem po to, żeby go obsłużyć.
Imperfecta jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-19, 11:42   #1105
747bf32364fc13da37122d49c7e01f75501e8a1a_65540b783ff7c
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2021-07
Wiadomości: 1 333
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez chwast Pokaż wiadomość
Tzn wiesz co, jakieś ciekawe zagadnienia zdarza mi się analizować pod wieloma kątami, ale to chyba nic dziwnego. Jeśli chodzi o spożywczak to nie, bo zwyczajnie wiem jak to działa, także nie miałoby to większego sensu. Nie mam problemu z wpadnięciem po coś przed zamknięciem, także nie odniosę sie do reszty wydumanego dramatu xd
W mojej wypowiedzi nie chodziło o dogłębne analizy każdego aspektu życiowego, tylko o to, że dorosła osoba powinna mieć jakieś doświadczenie i nie polegać jedynie na swoim, to bardzo ograniczające jednak. u dzieci zrozumiałe, ale tak? No dziwne

Sent from my iPhone using Tapatalk
Ale co to zmienia? Tez pracowalam kiedys w handlu i srednio to wspominam, tez znam rozne historie, co nie zmienia faktu, ze sklep otwarty do 21 powinien w tych godzinach obslugiwac klientow.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
747bf32364fc13da37122d49c7e01f75501e8a1a_65540b783ff7c jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-19, 11:47   #1106
kasiunia788742
Zakorzenienie
 
Avatar kasiunia788742
 
Zarejestrowany: 2014-12
Wiadomości: 11 903
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez meliandra Pokaż wiadomość
Ale Ty myślisz, że kierownik o tym nie wie ? Pracowałam w 2 sklepach i w obydwu jak kierownik był na zmianie to robił dokładnie tak samo.






Ale to jest normalna praktyka. Jak pracowałam w sklepach to ok. 20:45 opuszczało się trochę roletę i przygaszało światło. Większość klientów ogarniała, że powoli się zamyka i nie wchodziło.





Ja wiem, że galerie handlowe są czynne do 21. Markety od jakiegoś czasu (chyba od covida) są czynne dłużej, ale te godziny są różne. Ogólnie znam godziny tych sklepów do których regularnie chodzę, jak idę do jakiegoś nowego to sprawdzam w necie.





Dla mnie to oznacza, że o 21 pracownik zamyka i idzie do domu, a 10-15 minut przed wyjściem zaczyna ogarniać zamknięcie. Wydaje mi się, że każdy w miarę ogarnięty człowiek, który pracuje takie rzeczy ogarnia. Ja pracuję w biurze, ale 15 minut przed zamknięciem też do nikogo nie wydzwaniam ani nie chodzę do innych działów i nie zawracam gitary. No dla mnie to jest logiczne, że raczej każdy chce wyjść na czas i przed końcem pracy zwyczajnie myśli już o czymś innym i zajmuje się zamknięciem, a nie o tym żeby rozgrzebywać nową sprawę. I ja serio nie kumam takiej postawy, że przecież jest otwarte do 21, więc o 20:59 niech mnie przyjmują. Taka zwykła ludzka uprzejmość mówi, że trochę słabo jest komuś zawracać głowę na ostatnią chwilę, tak samo jak się spóźniać.





Z seniorami to jest norma. Oni najbardziej lubią robić zakupy jak ludzie idą albo wracają z pracy. Tak samo przed samym zamknięciem. Znam osoby, które pracują w aptece i mówią, że regularnie te same osoby przychodzą na samo zamknięcie chociaż doskonale wiedzą do której jest czynne.






Nie trzeba mieszkać samemu żeby nie mieć brudnych talerzy. Po prostu niektórzy ogarniają wszystko na bieżąco. Ja praktycznie zawsze wszystko sprzątam i odkładam od razu. Potem oszczędza się kupę czasu przy sprzątaniu.





U mnie jest tak samo. Albo zdalny odczyt albo się wysyła mailem/smsem/.
No nie do końca. Czynne do 21 to do 21. Jak pracowałam w galerii to dopiero cala galeria spuszczała rolety o 21 bo wcześniej był zakaz i raczej słusznie. Galeria wychodziła z założenia że do 21 jest czynna dla klientów a nie do 20.45.

Wysłane z mojego SM-G990B przy użyciu Tapatalka
kasiunia788742 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-19, 11:54   #1107
Trzepotka
Zakorzenienie
 
Avatar Trzepotka
 
Zarejestrowany: 2012-05
Wiadomości: 20 933
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Treść usunięta

Edytowane przez Trzepotka
Czas edycji: 2022-12-19 o 12:22
Trzepotka jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-19, 12:01   #1108
meliandra
Zakorzenienie
 
Avatar meliandra
 
Zarejestrowany: 2016-08
Wiadomości: 6 221
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez CytrynkaCytrynka Pokaż wiadomość
Ale większość ludzi to jednak nie ma całego dnia, żeby chodzić na zakupy, bo jednak też pracują? A no klienci to złośliwie siedzą cały dzień w domu, żeby przyjść zrobić zakupy 15 minut przed zamknięciem.


[1=747bf32364fc13da37122d4 9c7e01f75501e8a1a_65540b7 83ff7c;89442996]No wiesz, niektorzy po prostu nie maja calego dnia. Ot, co.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz[/QUOTE]


Ale jakiego całego dnia, o czym Wy w ogóle piszecie Aż z ciekawości wygooglowłam sobie teraz różne sklepy. Biedronki, Lidle Aldi, Carrefoury, Kauflandy. Praktycznie wszystkie są czynne od 6:00 do 23:00. Część do 22:00, część do 23:30. Myślałam, że może to kwestia tego, że mieszkam we Wrocławiu, ale sprawdziłam, swoje rodzinne małe miasteczko i tam tak samo. Serio chcecie mi powiedzieć, że ktoś z 16-17 godzin przez 6 dni w tygodniu kiedy sklep jest otarty ktoś ma czas tylko akurat 10 minut przed zamknięciem ?



[1=747bf32364fc13da37122d4 9c7e01f75501e8a1a_65540b7 83ff7c;89442990]I serio idac do spozywczaka rozwazasz to z pieciu roznych perspektyw? Juz gdzies padl tekst, ze ktos by sobie w lustro nie mogl spojrzec, gdyby tak wpadal do sklepu tuz przed zamknieciem. Dla mnie zwyczajnie dramatyzujecie. Wszystkie biedronki, lidle i inne markety musza sie przygotowac przed otwarciem i pozniej ogarnac po zamknieciu, i ludzie maja za to placone. Wiec no mozna sie umartwiac, plakac nad losem umeczonych kasjerow jak ktos lubi, ale dla mnie sens tego zaden. W takiej zabce czy innym przybytku zarzadzanym przez potencjalnego Janusza mozna zwyczajnie zapytac na 5 minut przed zamknieciem, czy nie bedzie problemu.

Ja sie zastanawiam, jak niektorzy wypowiadajacy sie tutaj radza sobie z kupnem ubran czy nie daj buk elektroniki. Z ilu perspektyw to trzeba rozwazyc, a przeciez telefon to nie jest rzecz pierwszej potrzeby.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz[/QUOTE]


Ale co tutaj jest do rozważania i radzenia sobie Wiem do której są czynne sklepy do których chodzę, wiem na jakie zakupy idę i ile mniej więcej mi zajmą. No to nie jest jakaś wielka filozofia.



Elektronikę i ciuchy kupuję jak mam czas. Nie latam na ostatnią chwilę ani w weekendy jak jest najwięcej ludzi. Jakbym szła kupować jakiś sprzęt agd to też bym nie szła na koniec dnia jakby potrzebowała porady. No ale ja lubię robić zakupy na spokojnie.


Cytat:
Napisane przez kasiunia788742 Pokaż wiadomość
No nie do końca. Czynne do 21 to do 21. Jak pracowałam w galerii to dopiero cala galeria spuszczała rolety o 21 bo wcześniej był zakaz i raczej słusznie. Galeria wychodziła z założenia że do 21 jest czynna dla klientów a nie do 20.45.

Wysłane z mojego SM-G990B przy użyciu Tapatalka

Nikt nie zamykał całkiem. Była lekko opuszczona. Jak ktoś chciał to mógł wejść, ale był to znak, że sklep zaraz się zamyka. Ostatnio byłam w kinie w centrum handlowym i właśnie wychodziłam jakoś tak przed 21 i widziałam, że część sklepów tak robi.
__________________
🍀🍀🍀🍀🍀
meliandra jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-19, 12:13   #1109
PaniAuto
Rozeznanie
 
Avatar PaniAuto
 
Zarejestrowany: 2014-07
Wiadomości: 885
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Czytam i nie wierzę klienci którzy chcą skorzystać ze sklepu w godzinach otwarcia są roszczeniowi. To mogły wymyślić tylko roszczeniowe kasjerki i wymagają żeby klienci ustawiali sobie dzień pod zakupy w ich sklepie bo mają autobus.
I żeby nie było pracowałam w handlu. W lodziarni gdzie była też kawa jak o 20:50 ekspres był już umyty i ktoś poprosił o kawę to informowałam tylko że o tej porze to tylko na wynos bo zaraz zamykamy i tą kawę robiłam, ekspres myłam jeszcze raz. W myślach tylko miałam nadzieje ze jednak nie będzie chciał ale ani na przewracanie oczami ani tym bardziej na fochy bym nie wpadła. Oczywiście że do zamknięcia szykowałam lokal wcześniej niż po 21 i czasem nikt nie przyszedł - wychodziłam wcześniej, czasem ktoś przyszedł i ponownie myłam to co trzeba było. Taka specyfika pracy. Strasznie roszczeniowe są teraz osoby obsługujące
PaniAuto jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2022-12-19, 12:15   #1110
Pusheen_
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2021-12
Wiadomości: 4 656
Dot.: Ludzie i zachowania, które nas dziwią + ot, część 77.

Cytat:
Napisane przez chwast Pokaż wiadomość
Wiesz co, pracowałam kiedyś jako bardzo młoda osoba, w dużym i znanym CH, który słynął wówczas, że jest bardziej „posh” niż jakieś tam inne stawiane monstra - klientela mojego sklepu również różniła się od tej z przykładowo H&M i niestety, złośliwi klienci zdarzali się częściej niż można było się spodziewać. Znudzone, bogate panie, spędzające czas w centrum, które wpadają powolnym krokiem o 21:56, gdzie światła już wygaszone, ochroniarz stoi przy głównych drzwiach by niebawem je zamknąć, nikogo w sklepie, pracownicy stoją na baczność, czekając czy kończąc jakieś pomniejsze sprawy - a taka pani nabiera ubrań, spędza w przymierzalni kilka minut, wychodzi zostawiajac w przebieralni stos powyciąganych na lewą stronę, zwiniętych, rzuconych byle jak, ubrań, których pracownik nie może tak zostawić.
I nie mówię o konkretnej klientce - w tamtym sklepie to była jakaś dziwna praktyka, która powtarzała się z różnymi osobami co jakiś czas. No dla mnie czysta złośliwość pt. „bo mogę”

Sent from my iPhone using Tapatalk
Hmm, wierzę że tak jest. Ale to działa też w drugą - są miejsca, w których nie lubi się "bogatej" klienteli

Z perspektywy pracy w biurze podróży mogę Ci powiedzieć, że najbardziej drażnią klienci, którzy chcą oferty, tylko po to żeby ktoś to dla nich za darmo zrobił, a potem kupują ją gdzieś indziej. Nic w tego typu pracy nie drażniło mnie bardziej.

Roszczeniowi klienci też potrafią wkurzyc, ale nic tak nie zaklamuje sensu takiej pracy jak to, co powyżej.

Sorry za lekkie odejście od tematu, chciałam tylko zaznaczyć - że co branża/typ handlu, to trochę inne typy problemów z klientem


Cytat:
Napisane przez Imperfecta Pokaż wiadomość
Ooo tak, ostatnio wpadł do mnie wielki pan mecenas z Warszawki, który był na Śląsku w delegacji i bez dzień dobry do mnie z tekstem "proszę natychmiast mi zapakować tę walizkę", mówię mu grzecznie dzień dobry i że klient pakuje we własnym zakresie - oooesu jaka litania, że po co ja tu siedzę, że w Warszawie to jest zupełnie inaczej, że ja jestem po to, żeby go obsłużyć.
Hmm, my mieliśmy centralę firmy w Wawie, pani prezes chyba nigdy nawet nie była w naszym oddziale

Jedyny raz kiedy musiała się pofatygowac i przyjechać, to przy zamykaniu oddziału.
Jej zachowanie, kiedy przyjechała...

No coz, wielka pani z Warszawy po prostu, bo inaczej się tego nie da opisać - zachowywała się tak jakby bała się, że zostanie tutaj otoczona stadem biednych szczurów:P

Przepraszam za porównanie, ale jej zachowanie było...kuriozalne.

A sieć franczyzowa, której twarzą była upadła przez machlojki właśnie jej oraz jej wspólników Także tego.

Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka
Pusheen_ jest offline Zgłoś do moderatora  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Forum plotkowe


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2023-02-03 21:34:02


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:39.






© 2000 - 2025 Wizaz.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.

Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych

Więcej informacji znajdziesz tutaj.