Reklama

Dom mody Gucci dobrze wie, jak stworzyć projekt, który będzie na ustach wszystkich. Tak było z futrzanymi klapkami czy białymi koszulakami z logo marki, a teraz hitem jest kostium kąpielowy. Projekt kostiumu bardzo mocno nawiązuje do niezwykle popularnych T-shirtów z dużym lotypem, które ukochały sobie gwiazdy i blogerki. Alessandro Michele, dyrektor kreatywny domu mody Gucci, logo z t-shirtów przeniósł na odzież plażową, która również stała się przebojem w mediach społecznościowych.

Reklama

Strój z logo Gucci kosztuje bagatela 490 dolarów (czyli niemal 2 tysiące złotych), ale to nie jego zaporowa cena wydaje się być największą wadą. Otóż producent informuje, że kostium kąpielowy... nie powinien być noszony podczas pływania. Absurdalne, ale prawdziwe.

Zobacz także: Ten kostium to hit Instagrama. Niemal identyczny kupicie w sieciówce 10 razy taniej

Kostium Gucci, w którym nie można pływać

Według producenta kostium kąpielowy Gucci nie powinien mieć kontaktu z chlorem i odradza się w nim pływanie.

Aby zachować najlepszy wygląd kostiumu, zalecamy unikać w nim pływania - czytamy w opisie produktu.

Kostium kąpielowy może i nie nadaje się do pływania, ale blogerki znalazły dla niego inne zastosowanie - noszą go niczym body w zestawieniu z szortami lub dżinsami. Nam mimo wszystko byłoby trochę szkoda kupić kostium, w którym nie można się kąpać tylko ze względu na logo...

Reklama

Zobacz także: Czegoś takiego jeszcze nie było. Na pokazie Gucci modelki zamiast torebek nosiły... ludzkie głowy

Reklama
Reklama
Reklama

Nasze akcje

Polecane