Blue Matcha to linia produktów do pielęgnacji skóry twarzy, która bazuje na instagramowym superfoodzie o tej samej nazwie. Niebieska matcha powstaje z kwiatów klitorii ternateńskiej – rośliny kryjącej w sobie bombę antyoksydantów zdolnych do stymulacji syntezy kolagenu i elastyny, a także wspomagających regenerację skóry i redukujących objawy jej starzenia się.

Reklama

Nowe kosmetyki marki Bielenda zawierają minimum 97% składników pochodzenia naturalnego. Najważniejsza jest blue matcha, ale w formułach znalazły się także takie składniki aktywne, jak: woda z limonki, woda morska, fermenty z zielonej herbaty, olej z malin, kwas hialuronowy, kwas poliglutaminowy, witamina C, kwasy AHA i PHA, betaina salicylowa, niacynamid, ekstrakt z ogórka, ekstrakt z trawy cytrynowej, skwalan, probiotyki, prebiotyki, cica oraz woda kokosowa. Wszystkie produkty mają naturalny niebieski kolor i wyjątkowe, przyjemne w stosowaniu formuły. Do tego są wegańskie i cruelty free, co potwierdziła organizacja PETA.

Wybrane Wizażanki miały szansę przetestować krem-tonik 2w1 w sprayu i serum w sztyfcie. Jakie wrażenie zrobiły na nich kosmetyki?

Krem-tonik 2w1 nawilżająco-tonizujący Blue Matcha – opinie

mat. prasowe

Krem-tonik 2w1 w sprayu spełnił oczekiwania aż 99% Recenzentek!

Niemal tyle samo użytkowniczek Wizaz.pl (98%) oceniło, że kosmetyk nawilża i odświeża skórę oraz pozostawia ją gładką.

Jestem zachwycona nową linią Blue Matcha od Bielenda. Jest nowoczesna, innowacyjna, a co najważniejsze – skuteczna! Krem-tonik 2w1 sprawdza się o każdej porze dnia – wystarczy tylko psiknąć, by odświeżyć i nawilżyć skórę. Serum w sztyfcie jest równie proste w użyciu – idealne, by nawilżyć skórę nawet w trakcie spaceru bądź podczas jazdy samochodem. Używam ich zawsze w biegu, co dla mnie, osoby aktywnej, jest wspaniałe! – kayte16.

Serum w sztyfcie nawilżająco-kojące Blue Matcha – opinie

mat. prasowe

Drugi z testowanych produktów spełnił oczekiwania 9 na 10 dziewczyn.

Niemal wszystkie Wizażanki potwierdziły, że serum w sztyfcie nawilża (96%) i koi skórę (95%).

90% Recenzentek zauważyło, że kosmetyk wygładza skórę.

Ponadto 9 na 10 użytkowniczek Wizaz.pl stwierdziło, że jest wygodne i łatwe w aplikacji.

Kosmetyki Blue Matcha jak najbardziej spełniły moje oczekiwania. Są to produkty o działaniu nawilżającym (mam cerę suchą). Bardzo ciekawą formułę posiada serum w sztyfcie – nie trzeba nakładać produktu na dłoń w celu aplikacji. Na pewno jeszcze nie raz skuszę się na ten kosmetyk – maadzia93.

Nowa linia produktów do pielęgnacji skóry twarzy Blue Matcha – mamy hit!

Aż 100% dziewczyn doceniło, że kosmetyki zawierają 97% składników pochodzenia naturalnego i są wegańskie.

Niemal wszystkie Wizażanki (95%) uznały także, że krem-tonik 2w1 w sprayu i serum w sztyfcie posiadają innowacyjne formuły.

To może oznaczać tylko jedno – 9 na 10 Recenzentek zadeklarowało, że po zakończeniu testu ponownie sięgnie po produkty Blue Matcha i poleci je przyjaciółkom.

Jednym słowem WOW! Świetna linia kosmetyków, która moim zdaniem będzie hitem sezonu wiosenno-letniego! Serum skradło moje serce – jego zapach, formuła i sposób aplikacji powalają z nóg. Krem-tonik dobrze się wchłania, pięknie pachnie i jest łatwy w aplikacji! Jestem zakochana w tej serii i dokupiłam już kolejne produkty! I ???? Blue Matcha – Donuuu.

Wyniki zostały przygotowane na podstawie testu przeprowadzonego w serwisie Wizaz.pl na grupie 94 kobiet na przełomie marca i kwietnia 2022 r.

Reklama

Materiał powstał z udziałem marki Bielenda

Reklama
Reklama
Reklama