Nowe zasady w Rossmannie. Drogeria skraca czas odbioru zamówień
Rossmann zmienił regulamin zakupów online. Zmianie uległa zasada odbierania zamówienia. Mamy na to mniej czasu...

W regulaminie drogerii Rossmann wprowadzono kolejne zmiany. Poprawki dotyczą odbierania zamówień złożonych za pośrednictwem aplikacji oraz sklepu online. Czas na ich odbiór został skrócony. Nowe zasady mają wejść w życie 14 kwietnia.
Rossmann skraca czas odbioru zamówień
Wszyscy, którzy są zapisani do Klubu Rossmann otrzymali na maila informację o tym, że już za kilka dni zmienią się zasady odbioru zamówień złożonych online. Z treści wiadomości wynika, że od 14 kwietnia będziemy mieć na to nie 72 godziny, ale 48 godzin.
Drogi Kliencie,na portalu rossmann.pl opublikowaliśmy nowy regulamin drogerii internetowej Rossmann. Nowy Regulamin wejdzie w życie 14.04.2020 roku. Zmiana dotyczy maksymalnego czasu, w którym Klient jest zobowiązany do odebrania zamówienia internetowego w przypadku wyboru opcji odbioru w sklepie Sprzedawcy z 72h na 48h.
W wiadomości znajduje się także odnośnik do regulaminu, w którym informację o warunkach dostawy i czasie jej realizacji można znaleźć w §5, w punkcie 5. Mówi on o tym, ile czasu ma Rossmann na skompletowanie złożonego zamówienia, ile czasu ma kupujący na odebranie zamówienia oraz co dzieje się z produktami, jeśli nie zostaną odebrane:
Dostawa Produktów do Klienta nastąpi w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia złożenia przez Klienta Zamówienia. W przypadku wyboru przez Klienta opcji odbioru w sklepie Sprzedawcy, oznacza to, że w ww. terminie Produkty zostaną skompletowane i Zamówienie będzie oczekiwać na odbiór. Klient jest zobowiązany odebrać tak przygotowane w sklepie Zamówienie, w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili otrzymania wiadomości e-mail zawierającej informację, że Zamówienie jest gotowe do odbioru. Jeżeli Klient nie odbierze zamówienia w terminie wskazanym w zdaniu poprzednim, zamówienie zostanie anulowane. W przypadku wyboru, jako sposobu dostawy przesyłki kurierskiej, kurier podejmie dwie próby doręczenia Zamówienia.
Powód tej decyzji niestety nie jest znany. Nie jest jednak tajemnicą, że sprzedaż online wzrasta i może chodzić o nieprzetrzymywanie towarów. Cieszy jednak fakt, że Rossmann podejmuje wszelkie dostępne środki, by zakupy były dla nas wszystkich bezpieczne.Drogeria przygotowała specjalny przewodnik robienia zakupów, aby chronić zarówno klientów, jak i pracowników. W związku z rozprzestrzeniającym się koronawirusem oraz panicznym wykupowaniem papieru toaletowego, mydła i żelu antybakteryjnego, w Rossmannie wprowadzono także racjonowanie artykułów higienicznych. Poważną decyzją w kierunku zminimalizowania rozprzestrzeniania się wirusa, jest też odwołanie wiosennej promocja na kosmetyki. Składałyście ostatnio zamówienie w sklepie online lub przez aplikację Rossmanna?Zdjęcie główne: Materiały prasowe