Reklama

Bursztynowa mgiełka po opalaniu jest kosmetykiem w 100 proc. wegańskim, a oprócz bursztynowej esencji zawiera kilka składników, które nie tylko pięknie rozświetlają skórę, ale też dbają o jej kondycję. Nawilżają, regenerują, poprawiają elastyczność. Schłodzona w lodówce przyniesie wam też przyjemne odświeżenie w upalny dzień.

Reklama

Spis treści:

  1. Działanie bursztynowej mgiełki po opalaniu
  2. Skład mgiełki po opalaniu Jantar
  3. Opinia o bursztynowej mgiełce po opalaniu
  4. Zalety i wady mgiełki po opalaniu Jantar

Działanie bursztynowej mgiełki po opalaniu

Mgiełka po opalaniu Jantar Sun łączy w sobie funkcje trzech kosmetyków: kojącego skórę po ekspozycji na słońce, regenerująco-nawilżającego oraz podkreślającego i utrwalającego opaleniznę. Zawarte w niej składniki łagodzą podrażnienia oraz pomagają utrzymać prawidłowy poziom nawilżenia, które – w wyniku oddziaływania wysuszającego wiatru, słońca i wody – łatwo „ucieka” ze skóry. Poprawiają też elastyczność i jędrność, a nawet opóźniają proces fotostarzenia z uwagi na obecność substancji o właściwościach antyoksydacyjnych. Po jej użyciu skóra sprawia wrażenie gładszej czy wręcz – jak pisze Wizażanka – satynowej w dotyku.

Bursztynowa mgiełka po opalaniu ma za zadanie również poprawić koloryt skóry i przedłużyć trwałość opalenizny. Już od razu po nałożeniu skóra optycznie wygląda na rozświetloną, a jej odcień nabiera złocistego połysku. Efekt jest subtelny, daleki od nachalnej brokatowej „poświaty”.

mat. prasowe

Zobacz także: Balsam przedłużający opaleniznę – TOP 6 produktów z KWC od 15 zł [Ranking]

Skład mgiełki po opalaniu Jantar

Za podkreślenie odcienia opalenizny odpowiada przede wszystkim ekstrakt z kurkumy, który poprawia koloryt skóry. Działa ponadto antyoksydacyjnie, opóźniając procesy jej starzenia się. Dodatek złocistego pyłu nadaje skórze złocisty, rozświetlający blask. Mgiełka zawiera również:

  • glicerynę – składnik o właściwościach higroskopijnych, wiąże wilgoć i zatrzymuje ją w skórze;
  • betainę – podobnie jak gliceryna jest składnikiem higroskopijnym, dodatkowo zmiękcza skórę, przyspiesza regenerację naskórka, łagodzi podrażnienia;
  • D-panthenol – ma właściwości regenerujące, kojące, nawilżające;
  • esencję bursztynową – działa nawilżająco, łagodząco i przeciwzapalnie;
  • wyciąg z morszczynu pęcherzykowatego – jest składnikiem antyoksydacyjnym, nawilżającym, odżywczym, rewitalizuje, ujędrnia i uelastycznia skórę;
  • minerały: magnez, mangan, cynk, wapń – poprawiają nawilżenie i zdolności regeneracyjne naskórka.

Opinia o bursztynowej mgiełce po opalaniu

Swoimi wrażeniami ze stosowania bursztynowej mgiełki po opalaniu podzieliła się jak dotychczas tylko jedna Wizażanka. Z efektów była jednak bardzo zadowolona, co znalazło odzwierciedlenie w przyznanej ocenie: mgiełka otrzymała od niej maksymalną liczbę 5 gwiazdek! Internautka pisze, że „nie dostrzega żadnych minusów” i jest zaskoczona, że produkt jest tak mało popularny.

Mgiełka ma bogaty skład, dosyć intensywny zapach (więc nie dla wszystkich będzie to plusem) i zawiera złote drobinki. Atomizer bez zarzutu, dozuje dosyć niezłą mgiełkę. Aplikacja jest więc super łatwa i szybka. Kosmetyk wchłania się błyskawicznie, nie pozostawiając tłustego filmu na skórze. Skóra jest natychmiast wygładzona, pięknie satynowa. Drobinki nienachalnie mienią się, nie dają efektu brokatu. Można trzymać ją w lodówce, potęgując uczucie ukojenia. Używam po opalaniu w aktualne upały, jak i na co dzień dla ochłodzenia i ukojenia skóry. (…)

Natalja32

Zalety i wady mgiełki po opalaniu Jantar

Zaletą mgiełki po opalaniu Jantar jest skład, w którym znalazły się zarówno składniki pielęgnujące skórę, kojące ją, jak i „podbijające” odcień uzyskanej opalenizny. Produkt ma pojemność 200 ml i kosztuje ok. 19 zł, więc cena nie wydaje się wygórowana. Atomizer rozpyla odpowiednią ilość produktu, po którym na skórze nie pozostaje tłusty film.

Reklama

Choć Wizażanka pisze, że dla niej mgiełka nie ma żadnych wad, to można jednak zauważyć, że wspomina o intensywnym zapachu. Może być on zbyt mocny dla niektórych osób.

Reklama
Reklama
Reklama