Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

AA Ciało Wrażliwe, Żel do mycia ciała z kompleksem Anti Cellulite, witaminą A i ekstraktem z cytryny 

3,3 na 512 opinie
58% kupi ponownie
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3,3 na 5
Kupi ponownie: 58% osób
  • 5 maja 2012 o 15:59
    Działa!
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Kupiony jakiś rok temu, latem, kiedy szukałam czegoś taniego i odświeżającego. Wybór padł na AA, bo cena do pojemności miała się świetnie. Kupiłam 2 opakowania, potem - niestety - nigdy już nie znalazłam w sklepach okolicznych tego produktu. Nie spodziewając się niczego szczególnego, myłam się nim z użyciem tej samej co zwykle myjki. To, co stało się niespodziewanie po paru dniachbardzo mnie zdziwiło. Zauważyłam bowiem, że żel... działa antycellulitowo. Widzę, że recenzje poniżej są sceptycznie nastawione do niego, ale mogę szczerze powiedzieć, że na mnie działa. Skóra była napięta, skórka pomarańczowa zaczęła się zmniejszać. Do końca tych dwóch opakowań efekt utrzymywał się, potem, niestety, wszystko wróciło do normy. Efekt nie był może spektakularny, ale cellulit widocznie się zmniejszył. Ale produkt ma też swoje wady. Po prysznicu skóra jest dość sucha, trzeba ją nawilżyć. Nie jest wydajny- może i sie pieni, ale trzeba go trochę zużyć. Zapach też średni- niby odświeżający, ale bardzo syntetyczny. W skrócie- polecam gorąco za delikatny efekt antycellulitowy. :) + cena + pojemność + działanie antycellulitowe +/- zapach - wysusza - niewydajny Używam tego produktu od: roku Ilość zużytych opakowań: dwa
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 5 maja 2012 o 15:59
    Działa!
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Kupiony jakiś rok temu, latem, kiedy szukałam czegoś taniego i odświeżającego. Wybór padł na AA, bo cena do pojemności miała się świetnie. Kupiłam 2 opakowania, potem - niestety - nigdy już nie znalazłam w sklepach okolicznych tego produktu. Nie spodziewając się niczego szczególnego, myłam się nim z użyciem tej samej co zwykle myjki. To, co stało się niespodziewanie po paru dniachbardzo mnie zdziwiło. Zauważyłam bowiem, że żel... działa antycellulitowo. Widzę, że recenzje poniżej są sceptycznie nastawione do niego, ale mogę szczerze powiedzieć, że na mnie działa. Skóra była napięta, skórka pomarańczowa zaczęła się zmniejszać. Do końca tych dwóch opakowań efekt utrzymywał się, potem, niestety, wszystko wróciło do normy. Efekt nie był może spektakularny, ale cellulit widocznie się zmniejszył. Ale produkt ma też swoje wady. Po prysznicu skóra jest dość sucha, trzeba ją nawilżyć. Nie jest wydajny- może i sie pieni, ale trzeba go trochę zużyć. Zapach też średni- niby odświeżający, ale bardzo syntetyczny. W skrócie- polecam gorąco za delikatny efekt antycellulitowy. :) + cena + pojemność + działanie antycellulitowe +/- zapach - wysusza - niewydajny Używam tego produktu od: roku Ilość zużytych opakowań: dwa
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 7 marca 2009 o 16:58
    płyn do mycia naczyń
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:rok lub dłużej
    Oj, jak ja nie cierpię tego żelu! Tak jak napisałam w podsumowaniu dla mnie ten kosmetyk pachnie jak jakiś Pur albo Ludwik w wersji cytrus. Ta wada przysłania wszystkie ewentualne zalety tego żelu. Niestety to że jest wydajny i całkiem fajnie się pieni nie zmienia mojej oceny. Jak na złość nie mogę go wykończyć tak go dużo w butelce (aż 300 ml.). Nie polecam! Używam tego produktu od: 3 miesięcy Ilość zużytych opakowań: 1
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 5 grudnia 2008 o 15:02
    bubel
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Żel dostałam w prezencie. Zapach jest tragiczny, jak cytrynowy płyn do mycia naczyń. Na pewno istnieja o wiele lepsze zapachowe wariacje cytrusowe. Działania antycellulitowego nie widzę w ogóle,co gorsza produkt okropnie wysusza skórę! aż mi sie łuszczyła. Wiem, że żel nie jest od tego by nawilżać (choć jest takich parę) ale nie ma takiej opcji, by czynił szkody mojemu ciału. Do tego chemiczny,zielony kolor. Wszystko jest na nie! Używam tego produktu od: kiedyś używałam Ilość zużytych opakowań: niecałą butlę
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 28 lutego 2008 o 18:13
    Nie
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:rok lub dłużej
    Po średnio udanym żelu malinowym postanowiłam dać AA jeszcze jedną szansę i kupiłam ten. Niestety jest jeszcze gorszy od poprzedniego. Wiadomo, nie liczyłam na cuda antycellulitowe, bo to tylko żel pod prysznic i jedno opakowanie nic nie zmieni. W opakowaniu ładnie pachnie, ale podczas mycia robi się dziwny. Jak zapach płynu do naczyń. Opakowanie nie przeszkadza póki nie dojdzie się do końcówki. Na gąbce nieźle się pieni. Niezbyt wydajny. Gęsta konsystencja. Po myciu czułam się odświeżona, ale na krótko. Podsumowując żel nie przypadł mi do gustu i nie dam mu więcej szans. Używam tego produktu od: 3 tygodnie Ilość zużytych opakowań: 1 całe
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.