Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

Dolce & Gabbana D&G Masculine 

4 na 55 opinii
flame1 hit!
60% kupi ponownie
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4 na 5
Kupi ponownie: 60% osób
  • 13 listopada 2013 o 14:59
    dla mnie
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Po długich próbach poszukiwania właściwego zapachu, wreszcie znalazłem ten pasujący akurat do mnie. Zapach nie jest narzucający, ani zbyt mocny. Mimo tego wciąż pozostaje bardzo męski. Wyczuwalny jest głównie, cytrynowy zapach, który bardzo lubię i moim zdaniem liść cytryny ma tutaj główne znaczenie. Reszta składników tworzy świetne tło dla cytrynowej nuty zapachowej. Perfumy są bardzo wydajne, wystarczyło mi opakowanie na pół roku; fakt, że psikałem się dosyć oszczędnie, to jednak trwałość zapachu nie wymagała większej ilości. Mój chłopak również podziela moje zdanie i jest zachwycony tym zapachem, co jest dla mnie wystarczająco mocnym argumentem, by po wykorzystanej drugiej buteleczce, zakupić 3 ;-) Używam tego produktu od: ponad roku Ilość zużytych opakowań: dwa
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 28 kwietnia 2013 o 12:18
    jest OK
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:rok lub dłużej
    Jest poprawnie. Trochę cytrynowo, trochę cyprysowo. Potem da się wyczuć idealne połączenie wielu skladników, które stają się jednym-idealnym połączeniem ( w tym sensie, że nie za dużo i nie za mało niczego - jest harmonia melodii). Bech ochów i achów, ale też bez zniesmaczenia. Raczej przeciętnie dobry. Używam tego produktu od: 2012 Ilość zużytych opakowań: testy
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 19 listopada 2008 o 14:39
    cienki i nijaki
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    zapach niby cytrusowy,ale jakiś taki bez wyrazu.Brak mu trwałości,a miałem oryginał ze sklepu,na szczęśćie szybko go odsprzedałem w necie, bo nie dla mnie ten zapach. Są dużo lepsze zapachy jak np.mój faworyt Versace man eau fraiche. Używam tego produktu od:troche Ilość zużytych opakowań:10 ml
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 3 stycznia 2007 o 18:18
    Mój ulubiony!!!
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Więc jest to mój ulubiony zapach,podoba mi się bo wyróżnia się wśród innych i jest słabo dostępny^^ co oznacza że rzadko kto go ma :D jak dla mnie boski kupię go jeszcze nie raz:D Używam tego produktu od:5 miesięcy Ilość zużytych opakowań:2
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • Anett_
    Anett_
    4 / 5
    16 listopada 2005 o 9:24
    Energetyzujące cytrusy
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Zapach wylansowany w 1999 roku, należy moim zdaniem do nielicznie udanych w rodzinie D&G. Aromat wybitnie cytrusowo ziołowy. Kompozycja zdominowana wiodącą i wyrazistą nutą cytryny, obok której swe miejsce mają tymianek, bazylia, rozmaryn, charakterystyczna bergamotka, szałwia, piżmo... a jednak całość stanowi zapach lekki i subtelny. Kojarzy się z młodością, aktywnością, energetyzujący i pobudzający do działania. Bardzo trwały, wyczuwalny wyraźnie- naprawdę wyraźnie- pozostaje na skórze przez długie godziny.
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.