Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

Oriflame Body & Mind, Shower Cream (Krem pod prysznic) 

3,6 na 55 opinii
60% kupi ponownie
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3,6 na 5
Kupi ponownie: 60% osób
  • droga A
    droga A
    3 / 5
    11 września 2008 o 20:46
    niespecjalny
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    Myślałam, że bardziej mi się spodoba. Jest gęsty i kremowy, ale bardzo słabo się pieni. Pod koniec trudno wydobyć go z butelki. Zapach niby ma być relaksujący, ale z dnia na dzień coraz bardziej działał mi na nerwy - jakiś taki niewyraźny i drażniący. Na skórze się nie utrzymywał. Cena stanowczo za wysoka. Używam tego produktu od:3 tyg Ilość zużytych opakowań:1 całe
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 23 marca 2007 o 10:37
    Przyjemny.
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Lubię ten żel. Kupiłam go w ciemno, a potem, po powąchaniu go w butelce, czułam się początkowo zawiedziona. Pachniał mi tak jakoś totalnie zwyczajnie, jak zwykłe mydło ;) Ale na skórze jest przyjemny, delikatny. Nie uważam, żeby szczególnie odprężał czy uspokajał - tak więc w moim przypadku jest to niespełniona obietnica producenta - ale za to bardzo delikatnie oczyszcza skórę kremową pianą, pielęgnując ją. Jest gęsty i bardzo wydajny. Nieco ascetyczne opakowanie w spokojnej tonacji dobrze charakteryzuje ten żel - niemal pozbawiony koloru (taki perłowo-biały), o delikatnym zapachu. Używam tego produktu od: z przerwami od 2 miesięcy Ilość zużytych opakowań: 2
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 13 lutego 2007 o 8:01
    ten zapach
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Kosmetyk ten stanal na mojej polce z jednego powodu-zapachu. Ale jak sie okazalo, ma tez inne zalety. Tworzy przyjemna piane, delikatnie myje i nadaje skorze mily zapach. W lazience unosi sie dzialajacy na zmysly zapach, raczej odprezajacy. Bede do niego wracac, jezeli bedzie w promocji. U?ywam tego produktu od: pol roku Ilo?? zu?ytych opakowa?: 2
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • nadia07
    nadia07
    4 / 5
    2 października 2006 o 9:51
    Jak dla mnie B. Dobry :)
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:tydzień
    Gdy dostalam kremik z oriflame, najpierw go powachalam. Poczatkowo pomyslalam sobie "oho, chyba bede go sprzedawac lub sie wymieniac na wizazu". W ogole nie spodobal mi sie jego zapach. Gdy poraz pierwszy uzylam kremiku Body&Mind pod prysznic juz nie bylam taka niezadowolona. Zapach na rece nie byl taki "ostry", a nawet powiem wiecej, spodobal mi sie - mial takie "cos" w sobie. Wmasowalam go starannie w kark, szyje, ramiona.. i jakos tak sie odprezylam Nie wiem czy to zasluga jego "magicznych wlasciwosci" czy tego ze w nie uwierzylam. Kremik owszem mniej sie pieni niz zele pod prysznic, ale ja wlasnie czegos takiego szukalam. Delikatnego, perlowego płynu :) Do tego ma bardzo ladne opakowanie :) Naprawde polubilam ten kremik. Polecam Używam tego produktu od: tygodnia Ilość zużytych opakowań: w trakcie 1 :)
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • justa79
    justa79
    3 / 5
    30 lipca 2006 o 9:19
    przyjemny
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:rok lub dłużej
    Kremowa, perłowa konsystencja. Trochę za słabo się pieni. Ma delikatny, kojący zapach. Projekt opakowania i jego stonowane kolory idealnie współgrają z filozofią tej serii. Używam tego produktu od: 1 mies. Ilość zużytych opakowań: 1
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.