Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

Gucci Envy Me 2 

3,7 na 524 opinie
flame4 hity!
13% kupi ponownie
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3,7 na 5
Kupi ponownie: 13% osób
  • 29 sierpnia 2013 o 20:05
    Takie sobie
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Dostałam je w prezencie, jednak od pierwszego psiknięcia nie przypadły mi do gustu. Plusy: +długo się utrzymują +wydajne Minusy: -zapach jest duszący, przypomina mi zapachowy papier toaletowy -cena Na pewno nie będę za nimi tęsknić. Używam tego produktu od: roku Ilość zużytych opakowań: niecałe jedno
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 22 sierpnia 2013 o 1:29
    bardzo lubiłam, dziś bym nie tknęła
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:rok lub dłużej
    Pierwsza wersja zapachu stała w moim domu rodzinnym, gdy byłam uczennicą. Czasem na imprezy podbierałam go mamie. Podobał mi się. Był zupełnie inny niż cała reszta perfum, postrzegana przeze mnie jako zbiór zapachów typu futro lisa wytarzane w lawendowych kulkach na mole, zjełczała szminka cioci czy kok z lokami spryskany całą butlą lakieru, bynajmniej nie Elnetta. Był taki świeży, ogórkowy i jednocześnie przyjemnie kwiatowy. Bardzo wiosenny, dziewczęcy, radosny i charakterystyczny. W żadnym razie infantylny. Choć dzienny, to czasem okazywał się zbyt mocny i zbyt trwały. Pachnie jak randka w maju, na którą się bardzo starannie szykujemy :) Ten zapach jest fajną młodą dziewczyną, która jeszcze nie wie, jak zachować się w towarzystwie ani czego chce od życia. Wie już za to, czego nie chce na pewno: nudnych zapachów. Używam tego produktu od: 2006? Ilość zużytych opakowań: jedno na spółkę z mamą
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • vega_80
    vega_80
    3 / 5
    16 maja 2013 o 9:38
    Nijaki taki :)
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Jak w tytule - zapach do przetestowania i do zapomnienia. Liczyłam, że znajdę w nim podobieństwo do pierwszego Envy, w którym byłam kiedyś szaleńczo zakochana. Niestety, od pierwszego momentu czuję ogórka, później magnolię, różę, a potem znowu magnolię. Po godzinie od aplikacji gdzieś w tle pobrzmiewa nutka pierwowzoru, ale szybko ginie stłumiona przez męczącą mieszankę mizerii i 2 kwiatków. Chyba nie podoba mi się ten zapach. Kupiłam używaną 30-tkę za śmieszne pieniądze i powiem tak: za okazyjnie niską cenę można wypróbować EM2, choć i w tej kategorii cenowej można upolować ciekawsze zapachy. Trwałość do kitu: 3 godziny duszenia, a potem święty spokój Flakon wygląda jak buteleczka perfum dla dzieci, ale ma swój urok, nawet mi się podoba. Używam tego produktu od: wczoraj Ilość zużytych opakowań: w trakcie pierwszego 30 ml i już wiem, że będzie to droga przez mękę
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • louv
    louv
    4 / 5
    17 lutego 2013 o 11:24
    Pełen wdzięku i siły
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:rok lub dłużej
    Wcale nie dziwi mnie fakt, że drogie recenzentki skrajnie oceniają ten zapach. Zdecydowanie wpisuje się on w kategorię "dziwnych", przy czym jego oryginalność nie zasadza sie na doborze wykwintnych i nie spotykanych nigdzie indziej nut, lecz na sposobie ich - przepraszam za wyrażenie - zmieszania, czyli połączenia ze sobą w całość. Envy Me 2 w mojej opinii brakuje spójności, nie jest jednoznaczny, nie jest skończony (?). Z jednej strony jawi się jako zapach zielony - akordy pomarańczy i jabłka oraz piękne fiokowe liście i pędy; ponadto jest zdecydowanie drzewny i kwiatowy, tu chciałabym podkreślić, że akordy magnolii są w envy me 2 wyjątkowo piękne, a zapach sandałowca odurza. Całość jest więc zaskakująca i nieoczekiwana, co jest zarówno błogosławieństwem jak i przekleństwem tej kompozycji... Jest "tworem" eksperymentalnym, pewnym kuriozum w licznej rodzinie Gucci, a nawet można powiedzieć, że stanowi wypadkową pomiędzy Envy i Envy Me łącząc w sobie cechy dorosłej elegancji pierwszego z zapachów oraz dziewczęcej bezpretensjonalności różowej siostrzyczki... choć przyznać muszę, że takie połączenie nie do końca zadowala, to znaczy zdecydowanie wolę envy i envy me osobno, niewstrząśnięte i niezmieszane. Podsumowując: ciekawa, dziwaczna, lecz pociągająca wariacja na temat kobiecości. Używam tego produktu od: kilku lat z przerwą Ilość zużytych opakowań: w trakcie drugiego 30 ml
    Produkt kupił/a w
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 15 lutego 2013 o 21:49
    Uwielbiam :)
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:rok lub dłużej
    Uwielbiam ten zapach! to mój ulubiony- delikatny, lekko świeży ale i tajemniczy...powoli rozwijający się w kierunku lekkiej słodyczy. Nie znoszę słodkich zapachów - ten taki nie jest. Jest nieprzesadzony, po prostu dla mnie idealny! :) Dziwię się, że ma tak marne noty, ale każda z nas ma inny gust i na każdej perfumy pachną inaczej... Mój mężczyzna również go uwielbia i twierdzi, że żaden inny (bo aktualnie poszukuję takowego) nie jest w stanie go zastąpić. Zostałabym przy nim, jednak ma jeden ogromny minus - przy tak pięknym dla mnie zapachu niestety nie jest zbyt trwały, czego nie mogę przeżyć :( Po takiej cenie i marce oczekuję czegoś więcej niż 2-3 godzin zapachu. Bardzo żałuję, ale niestety z tego względu poszukuję jego zastępcy, choć wiem, że będzie ciężko ;) Zapewne po skończeniu butelki jeszcze kiedyś do niego wrócę bo naprawdę kocham ten zapach. P.s. Nie wyczuwam w nim "zgniłego ogórka" jak napisała jedna z poprzedniczek. Ja akurat NIENAWIDZĘ perfum, w których choćby w najmniejszym stopniu jest wyczuwalny ogórek (a podobno węch mam przesadnie dobry ;) ) - w tym na pewno nic takiego nie ma miejsca. Używam tego produktu od: kilku lat Ilość zużytych opakowań: kończę trzecią 100ml-ową buteleczkę
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.