Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

Maurer & Wirtz S.Oliver Silver 

3,8 na 54 opinie
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3,8 na 5
Kupi ponownie: % osób
  • ch_aga
    ch_aga
    4 / 5
    2 października 2009 o 9:30
    Świetny
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:kilka miesięcy
    Świetny zapach za niewielkie pieniądze. Jest bardzo świeży a przy tym słodkawo-owocowy. Ja wyczuwam w nim również jakąś ostrość, coś jakby pieprz ale z nutką goryczy; mnie osobiście ten dodatek bardzo odpowiada (chociaż w składzie nic takiego nie ma...) Trwałość mierna ale taki zapach aż się chce aplikować co chwila. Nie wiem, czy znów kupię, bo lubię zmieniać zapachy. Używam tego produktu od: kilku miesięcy Ilość zużytych opakowań: w trakcie pierwszych 75ml
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 10 października 2008 o 20:21
    jak dla mnie ok :)
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:rok lub dłużej
    Dostałam go w prezencie od chłopaka. Zapach, myślę, stworzony z myślą bardziej o młodych dziewczynach. Może na początku jest faktycznie trochę zbyt intensywny, ale w miarę upływu czasu zapach łagodnieje i staję się bardzo przyjemny. Używam go najczęściej na wieczór, ale z wielką satysfakcją, bo mnie osobiście naprawdę odpowiada :) Używam tego produktu od: 2 miesięcy Ilość zużytych opakowań: ok 1/4
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 23 maja 2008 o 20:06
    ciekawa propozycja...
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    W poszukiwaniu zapachu na co dzień i niezbyt mocnego natknęłam się na wodę toaletową silver. Zapach lekki,orzeźwiający,lekko cytrusowy. Pięknie się rozwija,długo utrzymuje się na skórze,ale...no właśnie dlaczego go nie kupiłam? Jest nijaki,z niczym konkretnie się mi nie kojarzy,taka mgiełka to ciała bardziej. Opakowanie takie sobie,charakterystyczne dla tej półki cenowej. Używam tego produktu od:kilka psiknięć Ilość zużytych opakowań:testy
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • psycha
    psycha
    3 / 5
    27 grudnia 2006 o 18:05
    nie wiem...
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:rok lub dłużej
    Dziwak, na początku trąci ostro szpyrem, pozniej wyskakuje nuta cytrynowa i nagle wszystko zaczyna się rozgrzewac. Pachnie gorąca chemiczną lemoniadą i łakociami! Posrodku wanilia i piżmo stwarzają wrazenie wirującego prochu w powietrzu, co troche kluje w nos,wrecz drazni...ale ladnie się rozwija ku cierpkiej słodyczy. Pozostaje coś swieżego ale maksymalnie stlumionego i słodkiego zarazem. Końcówka jest mętna.. jak gdyby z mlekiem, kaszką dla dzieci - na miare Clinique- Simply...ale z dodatkiem ostrej cytryny. Zdecydowanie kwiatowo-orientalny-SWIEŻUCH ! Mimo tego, nic wyjątkowego... Używam tego produktu od: 3 dni Ilość zużytych opakowań: w trakcie 30ml
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.