Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

Lancome Miracle Homme EDT 

3,8 na 58 opinii
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3,8 na 5
Kupi ponownie: % osób
  • nowy48
    nowy48
    3 / 5
    23 stycznia 2013 o 23:01
    jego pustkę wypełniają inne ;-)
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Kawa, drzewo gajakowe i papryczka pimento i to wszystko. Drażni nozdrza jak tani dezodorant z przydrożnej drogerii. Od samego poczatku jest ostro i przenikliwie niczym podstarzały dezodorant. Nie kręci mnie ten zapach. Odrzuca, ale ma coś w sobie co zachwyca amatorów. No niestety nie moja kategoria zapachowa liczyłem na coś ultra męskiego a wysżło cos banalnego i oldscchollowego ale raczej na niekorzysć. Nie bedzie mi brakowało na półkach drogerii tego "cudu" bo żaden by był z niego pozytek. Nawet nie potrafie go przypasowac pod konkretną grupę wiekową. Dla mnei to kiepski zapach. Zdecydowanie na jego plus przemawia trwałosć bo pod 8 godzin, i to jedyna zaleta. :P Używam tego produktu od: miesiaca Ilość zużytych opakowań: w trakcie próbki
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • alinek
    alinek
    5 / 5
    25 października 2008 o 20:34
    nie dla każdego
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    zapach bardzo mi się podoba, jest delikatny, więc zdecydowanie zły wybór dla macho, natomiast jak najbardziej dla wrażliwych, marzycieli i podobnych gatunków;) seksowny, ale nie natrętny - pobudza wyobraźnię... mój model fizycznie jest podobny do modela z reklamy i miracle faktycznie do niego pasuje:) nie wiem, czy kupię go ponownie, bo jest kilka innych interesujących zapachów. chłopak używa od 4 miesięcy Ilość zużytych opakowań:w trakcie pierwszego
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • kkml
    kkml
    3 / 5
    25 listopada 2004 o 18:50
    Okropienstwo
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    Chyba najbardziej bezjajowy meski zapach. Slodki jak landrynka, strasznie kobiecy. Ciezko wytrzymac po spsikaniu Flakon ladny klasyczny, poprostu elegancki
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 22 kwietnia 2004 o 19:01
    Meski?
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    Dla mnie najwieksza wada tego zapachu jest jego.. nijakosc. Bardzo malo meski. Jak ktos wczesniej bardzo fajnie ujal - cieple kluchy! Ot, takie pachnidelko, nic co by zwrocilo czyjas uwage. Przecietniak... ilość zużytych opakowań: probka
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • Nancy
    Nancy
    5 / 5
    6 stycznia 2003 o 12:39
    cud, nie ma co...
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    Ukochany zapach mojego ukochanego:) Jest taki przejrzysty, wręcz świetlisty. Ma w sobie to coś, nie wabi sztucznością, przepychem, czy tanim erotyzmem. Wyzwala energię, mobilizuje do działania, nie jest nachalny i nie jest dla każdego:) Za to wybrańcy pachną nim po prostu bosko!
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.