Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

Avon Dreamlife EDP 

3,4 na 532 opinie
flame1 hit!
13% kupi ponownie
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3,4 na 5
Kupi ponownie: 13% osób
  • 12 lutego 2016 o 13:20
    Jeden z ulubionych zapachów
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Mam jakiś sentyment do zapachów Avon, może to te wspomnienia z nastoletnich lat, gdy koleżanki miały mamy-konsultantki i można było wyrwać jakiś fajny zapach w niewygórowanej cenie. Ten zapach wyhaczyłam dziś z olei u mojej mamy na półce, mama nadal go posiada, mimo że płyn już zmienił kolor :) Zapach za to się nie zmienił ani trochę, jest mocno kwiatowy, ciężkawy ale piękny. Kiedyś sama go używałam, raczej na jakieś okazje. Powąchałam go dziś i przypomniałam sobie jak bardzo mi się podobały, wielka szkoda że już ich nie można dostać. Używam tego produktu od: Używałam ok. 10 lat temu Ilość zużytych opakowań: 2 opakowania po 50ml
    Produkt kupił/a w
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • LauraSK
    LauraSK
    5 / 5
    13 stycznia 2011 o 12:38
    Mój ulubiony zapach
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Jak dla mnie cudowny słodki zapach. Na lato być może się nie nadaje, ale na chłodniejsze dni jak najbardziej. Jeden z moich ulubionych zapachów. Bardzo trwały. Wielka szkoda, że Avon zaprzestał jego sprzedaży. Ratowałam się ostatnio zakupami na allegro ale powoli znika już z ofert ten zapach. POLECAM osobom które lubią słodkie zapachy :) Używam tego produktu od: dawna Ilość zużytych opakowań: około 6,7
    Produkt kupił/a w
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 27 grudnia 2008 o 12:16
    Pierwsza milosc
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Kojarzy mi sie z rokiem 2002,kiedy sie pokazaly na rynku avonowskim.Ja lubie slodkie zapachy,wiec czesto kupuje slodkie.Dla mnie byl urzekający i piękny. Używam tego produktu od:7 lat Ilość zużytych opakowań:1
    Produkt kupił/a w
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 18 lipca 2008 o 18:28
    przytłaczające..
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    ładne opakowania, ale zapach... przytłaczający... ciężki, słodki i duszący... plusem jest nadzwyczajna trwałość, choć w tym przypadku wcale mnie to nie cieszy... Jednym słowem... za opakowanie 4 gwiazdki, z zapach 2... jak już ktoś wczoeśniej wspomniał dobry dla babci... Używam tego produktu od: dawna Ilość zużytych opakowań: pół
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 17 maja 2008 o 14:37
    Na mole!
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Popieram poprzedniczke - zapach straszny- duszący , cięzko to nazwać wodą perfumowaną, bo powinien się zapach zmieniać. A tu pozostaje nadal ten sam - mocny duszący, mydlany, przyprawiający o bół głowy,. Jak to w Avonie- opakowanie jak zwykle podróbka;) Używam tego produktu od: używałam w 2005 Ilość zużytych opakowań: troszke- sprzedałam na all
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.