Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

Gosh Feeling Attractive EDT 

3 na 51 opinię
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3 na 5
Kupi ponownie: % osób
  • droga A
    droga A
    3 / 5
    27 lipca 2007 o 21:18
    niebrzydki świeżuch
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    Dostałam od męża. Sama na pewno nie sięgnęłabym po perfumy pachnące cytrynowo i świeżo. Ale w sumie to mogą być. jedne z niewielu świeżych zapachów, które mi podchodzą. Nadają się idealnie na letnie ciepłe i gorące dni- na wypad do miasta, albo na siedzenie w domu. Trwałość niezbyt długa, ale czego się spodziewać. Pojemność 30 ml w sam raz by wypsikać i zapomnieć. Butelka zbyt prosta by była atrakcyjna. Mimo tego nawet dzisiaj po nią sięgnęłam omijając wszystkich tych Diorów, Guccich i Chanelów :) Bo mój mąż ten zapach lubi, a ja czasem lubię mu zrobić przyjemność.... Używam tego produktu od:miesiąca Ilość zużytych opakowań: ok. 1/4 z 30 ml
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.