Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

Adidas Energy Game EDT 

3,7 na 56 opinii
33% kupi ponownie
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3,7 na 5
Kupi ponownie: 33% osób
  • megansa
    megansa
    4 / 5
    13 lipca 2011 o 16:26
    Dobre
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Dostałam w prezencie i byłam zachwycona! Bardzo ciekawy, ładny i interesujący zapach :) Dość sługo utrzymywał się na ciele. Był bardzo ożeźwiający :), moim zdaniem super na lato! Używam tego produktu od: Dwóch lat Ilość zużytych opakowań: Dwa
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • elbrus
    elbrus
    4 / 5
    1 lipca 2011 o 21:27
    Inny
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:rok lub dłużej
    Dostałam kiedyś przy dużych zakupach w Naturze. Ma naprawdę niespotykany, inny, niedający się opisać zapach. Niby "plastikowy", ale bardzo energetyczny, zupełnie niespotykany. Ponadto dobrą trwałość! Można spróbować, o ile jeszcze gdziekolwiek się go dostanie! Używam tego produktu od: 2-3 lat sporadycznie Ilość zużytych opakowań: w trakcie 1-go
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 30 września 2008 o 21:43
    świetny!
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Przede wszystkim: -świetny zapach -długo się utrzymuje -wydajny -zapach odświeżający -opakowanie przykuwa wzrok Minusów do tej pory nie zauważyłam i myślę, że ich nie będzie ;) Ogólna ocena: świetny i godny polecenia :D Używam tego produktu od:miesiąc Ilość zużytych opakowań:1
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 29 lipca 2008 o 17:44
    olimpijczyk - słabeusz.
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    Flakon przykuwa uwagę ekstremalnym kolorem. I tylko dzięki temu zauważyłam go w perfumerii. W nucie głowy wyczuwam brzoskwinię i odrobinę melona plus mieszanka cytrusowa. Jest wakacyjnie, miło i przyjemnie, jednak mam nieodparte wrażenie ale to już było. Ciężko mi powiedzieć co za dziad siedzi w zapachu potem, ale COŚ podobnego siedziało w avonowskim Incandessence. Zapach słomiany, zdeczko mdły. Powiewa nudą. Straszliwie nietrwały, na mnie czuć go do 30 min, potem całkowicie znika. Można, ale po co? Używam tego produktu od: kilka dni Ilość zużytych opakowań: testy
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 22 lipca 2008 o 18:50
    plastikowy...
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Flakon jest kiczowaty do entej potęgi ale ma w sobie cos takiego, że gdyby tylko krył odrobine lepszą zawartość to na pewno bym kupiła. Jest lakierowany, plastikowy, wściekle żółty ale świetny w tym całym kiczu :) Niestety nie widziałam na nim żadnych potaci sportowców-to chyba na pudełku tylko. Sam zapach-no cóż... zaprojektowany z okazji IO w Pekinie, nie wiem czy to dlatego idealnie pasuje do niego okreslenie made in China... Zapach jest plastikowy i tandetny... Pachnie jakąś bliżej niezidentyfikowaną mieszanką cytrusów, kwiatów i pudru... I plastikiem. Autentycznie czuję tam plastik. Szkoda, naprawde szkoda, bo chętnie bym widziała u siebie ten flakonik... Używam tego produktu od: testy Ilość zużytych opakowań: testy
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.