Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

Ziołolek Klasyka Kosmetyki Pielęgnacyjnej, Krem sojowy z linomagiem dla skóry suchej i wrażliwej 

3 na 51 opinię
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3 na 5
Kupi ponownie: % osób
  • 11 stycznia 2013 o 22:22
    szału nie ma
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    - tłusty, gęsty, bogaty - ciężko go rozsmarować - nadaje się na noc lub na mrozy - po wchłonięciu lub ściągnięciu nadmiaru chusteczką nadaje się pod makijaż - cena 7 zł w doz - ma bardzo intensywny zapach, który mi osobiście przeszkadza - potencjalne zapychacze i parabeny w składzie - dobrze natłuszcza, odżywia, słabiej nawilża - "oszukany" słoik, który sugeruje, że kremu wydaje się więcej niż jest - średnio estetyczne opakowanie Używam tego produktu od: kilka tygodni Ilość zużytych opakowań: w trakcie pierwszego
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.