Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

Soraya Summer Slim, Żel pod prysznic wyszczuplający z krystaliczną, czystą kofeiną i nawilżającym melonem 

3 na 54 opinie
25% kupi ponownie
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3 na 5
Kupi ponownie: 25% osób
  • 18 grudnia 2010 o 17:57
    Nic specjalnego.
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    O dziwo, w przeciwieństwie do balsamu do ciała z tej samej serii, ten produkt nawet w jakiś sposób działa. Niestety, nie umiem tego dokładnie wyjaśnić, ale daje bardzo fajne uczucie po użyciu, na dłuższą metę w połączeniu ze zdrowym trybem życia może pomóc. Jeśli chodzi o wady, to niezbyt ładnie pachnie. Używam tego produktu od: półtora roku Ilość zużytych opakowań: jedno
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • Silwena
    Silwena
    3 / 5
    29 kwietnia 2010 o 14:21
    miłe wiosenne myjadełko
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    + jest wydajny + bd dobrze myje + ma miły zapach + tworzy z gabką fajną pianę + nie przesusza mojej kapryśniej skóry + nie podrażnia, ani nie uczula (jestem alergikiem) + znośny skład (kofeina pomaga w antycellilutowym boju) + Soraya Nie Testuje Na Zwierzętach W lecie lubię świeże i owocowe zapachy myjadeł, spodobało mi się więc, że dodano go jako gratis do balsamu. Żel nie wysusza, myje i ładnie sie pieni, łazienka ślicznie po nim pachnie, na skórze średnio się trzyma. Butla jest przezroczysta, więc widać ubytek żelu, ma słoneczny, wakacyjny design, pasujący do optymistycznie nastrajającej zawartości przepełnionej słodkim ale nie mdłym zapachem. Odejmuję więc gwiazdkę za brak orzeźwienia, oraz za cenę, jak na taką małą pojemność jest za wysoka (7,60zł za 250ml), pewnie gdyby nie to, że dołączono go jako gratis nigdy bym go nie przetestowała. Niestety nie będzie to faworyt na sezon letni, ale wczesną wiosną poprawiał mi nastrój. By był KWC musiałby mieć większa pojemność i być tańszy (np jak mydła Ziaji - 5zł, 500ml), a także prócz właściwości myjących, mieć orzeźwiający owocowy zapach. Ten nie spełnia wszystkich kryteriów, ale jest godny polecenia :jap: Używam tego produktu od: 3 mies. nie systematycznie Ilość zużytych opakowań: jedno, 250ml
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 11 listopada 2008 o 1:00
    Średni.
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    Ładny zapach, nie uczula, co jest dla mnie zaskoczeniem i to chyba wszystko, jeśli chodzi o jego zalety. Rzadka konsystencja, mało wydajny, średnio trwały... Używam tego produktu od: miesiąca Ilość zużytych opakowań: 1
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • droga A
    droga A
    4 / 5
    6 października 2008 o 20:35
    prawie KWC
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    Kupiłam ze względu na ładne letnie opakowanie oraz z powodu mojej słabości do zapachu melona. Uzywam sporadycznie na zmianę z innymi, a mimo to stwierdzam, że żel jest niezwykle wydajny. Największy wpływ na wydajność ma konsystencja żelu - jest gęsty, a nałożony na wilgotną skórę zmienia się w treściwą kremową pianę. Dawno już nie maiłam żelu, który myje jak krem. Jest niezwykle delikatny w działaniu. Jestem nim urzeczona. Dałabym 5 gwizadek gdyby nie zapach - miał być świeży soczysty melon - to co jest to jakaś odległa wariacja na temat melona miodowego. Nie jest źle, ale nie tak jak powinno być. Co do właściwości wyszczuplających nie podejmuję się oceny. Używam tego produktu od:ponad miesiąc Ilość zużytych opakowań:ciągle 1
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.