Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

Lilliputz Nawilżany papier toaletowy dla dzieci o zapachu owoców dżungli 

4,2 na 516 opinii
flame4 hity!
75% kupi ponownie
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4,2 na 5
Kupi ponownie: 75% osób
  • 10 lipca 2014 o 17:23
    super
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Była promocja w Rossmann i kupiłam po atrakcyjnej cenie, nie pożałowałam Zalety -cena -ładnie pachną -nie wysychają -można wrzucać do WC -nie podrażniają Używam tego produktu od: kilka miesięcy Ilość zużytych opakowań: 10
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 5 kwietnia 2014 o 23:30
    Wielkie rozczarowanie :(
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:rok lub dłużej
    Kupiłam go pierwszy raz ze 3lata temu(nie dla dziecka bo w ciązy wtedy jeszcze nie byłam) i byłam zachwycona,pieknie pachnie,w4packu można go kupić nawet za 12zł,wydajny i dobrze nasączony-tak było ;( Od pewnego czasu jest sztywny jak kartka papieru nie da się "rozciągnąć",tak poza tym jest mało nasączony więc już mu podziękowałam.
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 5 kwietnia 2014 o 21:46
    Nie odpowiada nam :(
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:kilka miesięcy
    Kupiłam ten papier w dwupaku, sugerując się niską ceną (niższą, niż papieru Velvet) i pozytywnymi opiniami w KWC. Niestety zawiodłam się ogromnie. Główną wadą, która razi mnie najbardziej, to zapach tego papieru - jest okrutnie słodki, landrynkowy, po prostu mdły. Pojedyncze chusteczki same w sobie nie są złej jakości, nie podrażniają, ale są dość cienkie, a opakowanie po kilku użyciach nie jest szczelne (słaby klej). Używam tego produktu od: kilku miesięcy Ilość zużytych opakowań: 2 całe (z wielkim trudem)
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 15 września 2013 o 18:17
    Nasze ulubione
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Chusteczek używam dla synka codziennie, idealnie spisują się w toalecie zamiast tradycyjnego papieru toaletowego. Ładnie pachną, długo są wilgotne no i przede wszystkim można wrzucać do WC. Polecam Używam tego produktu od: 2 lata Ilość zużytych opakowań: dużo
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 14 września 2013 o 19:06
    Must have
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Kupuję te chusteczki dla mojej trzyletniej córki. Świetnie sprawdzają się przy uczeniu załatwiania się na nocnik czy toaletę - dziecku łatwiej dokładnie wytrzeć pupę niż zwykłym papierem. Chusteczki, a właściwie nawilżany papier toaletowy, pachną egzotycznymi owocami, jednak są bardzo delikatne i nie podrażniają delikatnej skóry okolic intymnych. Są odpowiednio nawilżone, niby małe, ale np dwie, maksymlnie trzy starczą, by dokładnie wytrzeć pupę. Przydadzą się również do wytarcia buzi czy dłoni - nie są zbyt moke, nie pozostawiając lepkiej warstwy. Sama czasem ich używam po skorzystaniu z toalety i są równie dobre jak chusteczki przeznaczone typowo do higieny intymnej. Co ważne, nie wysychają nawet, gdy w opakowaniu zostaje ostatnia chusteczka. W Rossmannie można kupić chusteczki Alouette o tej samej wielkości opakowania, ale w dodatkowym plastikowym pudełku, które idealnie pasuje do chusteczek Lilliputz.
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.