Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

Yes To Yes To Cucumbers, Color Care Shampoo Szampon do włosów farbowanych

4 na 56 opinii
flame1 hit!
50% kupi ponownie
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4 na 5
Kupi ponownie: 50% osób
  • 11 stycznia 2016 o 19:12
    nie dla mnie
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Delikatne, ekologiczne szampony żądzą się swoimi prawami. Niestety potwierdziło się, że nie są dla mnie. Szampon kupiłam za jakieś 35zł (500ml) więc na prawdę okazyjnie porównując ceny w Sephorze ;) Plusy: *zapach - delikatny, ogórkowy, letni, super *konsystencja - żelowanie *nie podrażnia skóry głowy Minusy: *plącze włosy - użycie odżywki obowiązkowe *średnio się pieni - dla kogoś kto lubi slsową pianę - mycie 2 krotne, a nawet 3 wskazane *pozostawia tępe w dotyku włosy po wysuszeniu, takie suche - gdzie to nawilżenie? Nie polubiliśmy się. Używam tego produktu od: miesiąc Ilość zużytych opakowań: w trakcie pierwszego
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 23 kwietnia 2013 o 19:48
    ogórek-samo zdrowie:)
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:rok lub dłużej
    Szampon kupiłam na wyprzedaży w Sephorze - za jakieś 25 zł. Za cenę regularną (chyba ponad 60 zł) to nawet bym na niego nie spojrzała:) Skład bez zbędnej chemii, sympatyczny zapach - trzeba było spróbować:) W składzie brak: pochodnych ropy naftowej, formaldehydu, SLS/SLES, silikonów ani parabenów. Duża pojemność i wydajność - to kolejny plus (chociaż jeśli chodzi o szampony - to ja stosuje płodozmian). Szampon dobrze myje włosy - niewielka ilość wystaczy do ich umycia. Nie plącze, nie powoduje łupieżu. Nie wysusza włosów i skóry głowy. Z tym nawilżeniem z opisu - nie zauważyłam. Ale ja i tak do każdego mycia stosuje odżywkę. Na pewno wart wypróbowania - to jednak dużo lepsze rozwiązanie od wielu drogeryjnych szamponów. Minusy? Na pewno cena regularna oraz dostępność (widziałam je tylko w Sephorze). Sympatyczny, naturalny szampon - ale na pewno bez efektu wow;)
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 20 grudnia 2012 o 11:34
    może być ale za 29 zł :)
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:rok lub dłużej
    Kupiłam w promocji za 29zł, chciałam inny bo nie farbuję włosów, ale pozostałe były w cenie regularnej. Plusem jest bardzo duża wydajność - duża butla, łatwe otwieranie i potrzeba naprawdę niewielka ilość aby umyć włosy. Butla 400 ml starczy na długo. Plusem jest miły ogórkowy zapach, który nie utrzymuje się na suchych włosach - szkoda. A właściwości myjące? - Przeciętne, świeżość utrzymuje się przeciętnie, włosy plączą się po nim przeciętnie. Czyli ani nie jest świetny ani do bani. Za 29 4+ za 65 zł 3. Wystawiam 3+. Używam tego produktu od: 2 miesięcy Ilość zużytych opakowań: w trakcie pierwszego
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • cora
    cora
    4 / 5
    25 sierpnia 2011 o 23:12
    spokojna głowa
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:miesiąc
    Na początku spodobało mi się to, że jest go tak dużo. Mam bardzo długie włosy i dlatego szampony relatywnie szybko mi schodzą. Ale nie ten- jest megawydajny:) Szampon ma bardzo ciekawy skład, co mnie po prostu rozczula. I poniekąd jakby ekologiczny. No, zobaczymy, pomyślałam:D Pieni się ładnie, ale dopiero w 2-3 myciu, do pierwszego mycia używam przeważnie czegoś tańszego. Taka higiena to czysta przyjemność, bo szampon ma bardzo ładny kolorek i zapach:) Nie zauważyłam, żeby plątał włosy, ale ja zawsze używam odżywki, chociażby na końcówki, ale zawsze, więc w jakiś sposób jednak te włosy osłaniam. Ogólnie po umyciu tym szamponem włosy są sprężyste, pełne życia, są takie w sam raz na wyjście z domu, żeby pokazać się ludziom na oczy;) Dobrze wpływa na skórę głowy, nie ma mowy o łupieżu. Szampon na pewno należy do mojej czołówki, ale bardziej zachwycił mnie Yes to Tomatoes. Również warto wypróbować. Co jeszcze- kupiłam go w miłej promocji, chyba za 29 zł i to mnie cieszy, bo ostatnio strasznie oszczędzam. Używam tego produktu od: ponad miesiąc Ilość zużytych opakowań: 1 w trakcie
    Produkt kupił/a w
    4 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 12 sierpnia 2011 o 22:15
    BARDZO DOBRY SZAMPON!!!
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Pierwszy szampon jaki kupiłam tej marki- Yes To Carrots.Kupiłam na próbę, ponieważ chciałam przejść na naturalną stronę kosmetyków;) Szybko przekonałam się o skuteczności i poleciałam dokupić odżywkę. Kiedy po pół roku, tak tak na tyle wystarcza szampon i odżywka:) więc..kiedy już skończył mi się mój "zestaw" pielęgnacyjny, a w sephorze nie było cudnej marchewki, postanowiłam spróbować moc ogórków. Mam włosy farbowane, a właściwie rozjaśniane. Efekt jak w poprzedniku- widoczny od pierwszego zastosowania. Plusy: Włosy po umyciu są: - Jedwabiście gładkie - Lśniące - Dobrze się rozczesują - Dobrze się układają - Są odżywione i pełne życia! - Bardzo wydajny! Przy myciu 3 razy w tygodniu wystarczył na pół roku! - Dobrze się pieni - Łatwo go spłukać - Włosy są lekkie, nieobciązone Nie zauważyłam żadnych wad. Kosmetyki Yes To są dla mnie idealne pod każdym wględem. Cena 65 zł nie robi wrażenia przeliczając na 6 miesięcy stosowania, a efekt jest naprawdę bardzo dobry. Używam na zmianę. Pół roku Carrots, następnie zmieniam na Cucumbers. Nie chcę juz innych kosmetykow.Znalazlam KWC Używam tego produktu od: pół roku Ilość zużytych opakowań: 1 opakowanie
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.