Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

Original Source Dragon Fruit & Capsicum, Shower Gel Żel pod prysznic z owocem pitaja i papryką

3,8 na 516 opinii
flame2 hity!
50% kupi ponownie
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3,8 na 5
Kupi ponownie: 50% osób
  • agatqa9
    agatqa9
    4 / 5
    22 sierpnia 2016 o 10:26
    Dobry żel pod prysznic
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Zalety: - ładny zapach - wydajny - cena - znaleziony w promocji za 2 zł - wygodne opakowanie - konsystencja - dobrze się rozprowadza - orzeźwia Wady: - nie nawilża
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 25 lipca 2014 o 10:56
    Kocham go i już! :*
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Pokochałam za zapach i jestem ślepa na wady. Mimo że nie najlepiej się pieni, nie jest ekstra wydajny nie wyobrażam sobie by znów mógł zniknąć i zostawić mnie samą sobie na rok. Czasami mam wrażenie że nie najlepiej oczyszcza ciało więc stosuję go naprzemiennie z innymi żelami, zwłaszcza latem mimo to nie wyobrażam sobie prysznica bez mojego cudownego umilacza. Pachnie bardzo niebanalnie i z charakterkiem. Zapach nie ma nic wspólnego z przyprawami. Może być postrzegany trochę jako męski ale mnie osobiście najbardziej podoba się na mnie i nie zamierzam się z nim rozstawać :) A wizażankom polecam! Używam tego produktu od: Ponad rok Ilość zużytych opakowań: 3, może 4 opakowania
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • honey90
    honey90
    3 / 5
    12 czerwca 2014 o 22:58
    lubię
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Bardzo lubię ten produkt w szczególności ze względu na zapach. Męski, ostry, pieprzny, pobudza zmysły. + produkt pieni się przywoicie + nie uczula, nie podrażnia + zapach zostaje dosyć długo na ciele Cena w promocji jest do zaakceptowania Używam tego produktu od: 1 miesiąc Ilość zużytych opakowań: jedno
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 24 stycznia 2014 o 21:50
    oryginalny
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Ma coś w sobie, co sprawia że uwielbiam po niego sięgać. Przyjemnie się nim myje zarówno w ciężkie zimowe wieczory jak i w lato. Uwielbiaaaaaam! + piękny zapach + wydajność + oryginalność + przyjemna aplikacja + ładne opakowanie + działa bardzo dobrze Jak na razie nie potrafię wymienić żadnych minusów. Na prawdę, polecam każdemu :) Używam tego produktu od: roku Ilość zużytych opakowań: 2 całe
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 24 października 2013 o 15:31
    ciekawy
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    Dostałam go w prezencie, sama bym raczej takiego zapachu nie kupiła. Pieprzny, ni to damski, ni to męski, po pierwszym niuchnięciu jakoś nie zachwycił. Ale już podczas pierwszego zastosowania pod prysznicem zapach przyjemnie zaskoczył. Choć to nie moje nuty zapachowe, to jednak ma w sobie coś hmm wciągającego. Zużyłam z przyjemnością. Dodatkowo to czerwono-czarne połączenie opakowania, moje ulubione;). Sam żel skóry jakoś specjalnie nie pielęgnuje, ale tez nie wysusza jej. Wygodne niekapiące opakowanie. Do wypróbowania, i dla kobiet, i dla mężczyzn;) Używam tego produktu od: używałam jakiś czas temu Ilość zużytych opakowań: 1 całe
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.