Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

Dr Irena Eris Body Art, Smoothing Skin Technology, Głęboko nawilżające mleczko do ciała 

3,7 na 57 opinii
flame1 hit!
29% kupi ponownie
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3,7 na 5
Kupi ponownie: 29% osób
  • 2 lipca 2017 o 17:04
    bardzo dobry
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Pięknie, delikatnie i luksusowo pachnie, ma bardzo rzadką i lekką konsystencję, a uczucie nawilżenia jest odczuwalne od rana aż do wieczornego prysznica. Cenę uważam za wygórowaną.
    Zalety:
    • działanie, zapach
    Wady:
    • cena
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Otrzymałam w prezencie
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 16 lipca 2015 o 11:31
    Jeden z moich ukochanych balsamów
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Wspaniały balsam. nawilża, wygładza, zmiękcza. Nie zostawia tłustej warstwy, szybko się wchłania. Bardzi przyjemnie, delikatnie pachnie. Bardzo wydajny. Daje niewiarygodny efekt aksamitności skóry. Niezbyt tani, ale warto poszukać promocji, które zdarzają się od czasu do czasu, bo takiej aksamitnej skóry nie miałam nigdy po żadnym innym kosmetyku! Używam tego produktu od: 01/2014 Ilość zużytych opakowań: 2 standardowe tubki
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 87kasia
    87kasia
    3 / 5
    14 kwietnia 2015 o 20:51
    niezły, ale nie za tą cenę
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:rok lub dłużej
    Balsam dostałam w prezencie. Jest bardzo wydajny, ładnie nawilża i ma przyjemny zapach. Opakowanie nieprzystosowane do konsystencji produktu, który wręcz się z niego wylewa. Używam tego produktu od: 2 miesięcy Ilość zużytych opakowań: w trakcie pierwszego
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • mundaya
    mundaya
    2 / 5
    13 kwietnia 2015 o 14:36
    Bardziej kit niż hit...
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:miesiąc
    Dostałam kilka tubek 50ml tego mleczka jako próbki. Może wersja sklepowa rożni się od testerów, bo wg mnie to nie mleczko, a masło w tubce - po zużyciu połowy produktu musiałam rozcinać opakowanie, żeby móc zużyć drugie pół. Balsam jest bardzo mało wydajny, "tępy", dość długo się wchłania. Nawilża nieźle, trochę wygładza i ma ładny zapach, ale jak dodać do tego cenę i kiczowate opakowanie, to wychodzi nam bubel dla zamożnych... Używam tego produktu od: kilka tygodni Ilość zużytych opakowań: kilka 50ml tubek
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 25 lutego 2014 o 20:12
    Fajne..
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    Mleczko kupiłam w internetowym sklepie sephory za ok. 65 zl. Zalety: +konsystencja +zapach +opakowanie +działanie (silne nawilżenie jest wyczuwalne długo po zastosowaniu) +wydajność (jest rzadkie, lejące więc nie trzeba dużo nałożyć, bo ładnie się rozprowadza) Wady: -CENA!!! Uważam, że jest to ciekawy kosmetyk, ale szału nie ma więc, za tą cenę kupię conajmniej 2 tańsze balsamy o takim samym działaniu. Używam tego produktu od: Miesiąca Ilość zużytych opakowań: w trakcie pierwszego
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.