WAŻNE INFO O REGULAMINIE! SPRAWDŹ SKRZYNKĘ@ I SPAM
Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

Yves Rocher Pomme Delice [Apple Delight] EDT 

2,8 na 56 opinii
17% kupi ponownie
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
2,8 na 5
Kupi ponownie: 17% osób
  • 29 kwietnia 2013 o 17:48
    nie
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Nie przypadł mi do gustu ten zapach.Jabłko w nim może jest, ale w formie takiej jak w płynie do kąpieli, czyli okropnie sztuczny, slodki i ciężki zapach.Nie spodobał mi się. Trwalość przeciętna.
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 19 marca 2013 o 19:41
    Zapach świąt w butelce !
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Uwielbiam święta i wszystko co z nimi związane, ten zapach właśnie z nimi mi się kojarzy, trzyma się dosyć długo, nie jest nachalny, ale wyczuwalny, szkoda tylko, że to edycja limitowana. Używam tego produktu od: 4 miesięcy Ilość zużytych opakowań: 1
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • pris
    pris
    4 / 5
    30 grudnia 2012 o 23:38
    Chrupiące jabłuszko
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:rok lub dłużej
    Kupiłam w serii (żel pod prysznic, mydło w kostce, świeczka i perfumy), bo chciałam coś grudnio-otulającego, a zapach wyjątkowo mi się spodobał. Z całej paczuszki najlepiej oceniam mydło. Także właściwie ocenię jako całość - całkiem udaną! Jedyny mój zarzut to trwałość tej EDT, mierzalna w minutach :) Zapach jest faktycznie jabłkowy, szarlotkowy, z wydatną nutą karmelu, ale bez przesady. Kwaskowatość jabłka też znajdziemy. Nienachalny, bardzo miły, naturalny, a ogólnie linia Plaisirs Nature YR ma momenty mocno sztuczne, podszywające się pod naturę. Przepyszny zapach na zimę, otulający i miły. Fajny gadżet szczególnie dla nastolatek. Używam tego produktu od: 6 tyg Ilość zużytych opakowań: 1 op
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • moccata
    moccata
    2 / 5
    30 grudnia 2012 o 20:36
    cóż, kwestia gustu
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    -słodki.taki miodowo-jabłkowo-...nie wiem. mnie irytuje. nie jest to imitacja "jadalnego"zapachu -upiornie nietrwały (na moje szczęście)\\ +stosunek cena/pojemność -100ml za 40 zł spoko, 20ml powinno kosztować z 10zł,nie 2xtyle
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • Kamlisa
    Kamlisa
    3 / 5
    25 grudnia 2012 o 11:21
    ulotne jabłuszko
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Bardzo lubię aromat pieczonych jabłek, bardziej, niż świezych. Dlatego wolę All about Eve z Joop, niz jabłuszka Donny Caran :) Limitowanki YR znam i kupuję, oczywiscie w minimalnych ilosciach, bo nie spodziewam sie po nich zbyt wiele... Woda jest tania, zgrabna, opakowanie, choc proste i typowe dla serii - nie wyglada najgorzej. Zapach jest dośc łądny, naturalny - pieczone jabłka + cos slodkiego, co trudno zidentyfikowac. Zapach jest niestety równiez delikatny i ulotny, trzyma sie blisko skóry... Zuzyje bez problemu, ale jesli chcę PACHNIEĆ pieczonym jabłkiem - to najpierw uzyję masło szarlotkowe z Farmony, a potem all about eve, a nie to malutkie, skromniutkie, cichutkie jabłuszko z YR :) Używam tego produktu od: pare tygodni Ilość zużytych opakowań: w trakcie 1
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.