Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

Christian Audigier Ed Hardy True Religion EDP 

5 na 51 opinię
flame1 hit!
100% kupi ponownie
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Porównaj ceny

ceneo
True Religion Women Woda perfumowana 50 ml
164,54  zł

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
5 na 5
Kupi ponownie: 100% osób
  • 14 kwietnia 2014 o 21:24
    kwiatowa elegancja z delikatnymi przyprawami korzennymi
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Oryginalne i niecodzienne, świeże, zmysłowe. Przyznam, że akordy owocowe są bardzo wyraziste, ale z czasem gdy zaczną się rozwijać wyczuwam pieprz oraz jaśmin. Bardzo je lubię, ale używam wiosną i latem. Zapach utrzymuje się nawet do 6 godzin. Znajomi często pytają się czym tak pięknie pachnę. Na plus - nie są powszechnie znane, ja zakupiłam je w internetowej drogerii. Polecam. Używam tego produktu od: 1 rok Ilość zużytych opakowań: 1 opakowanie
    Produkt kupił/a w
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.