Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

Evyap Duru, Türk Hamami (mydło toaletowe) 

4 na 51 opinię
100% kupi ponownie
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4 na 5
Kupi ponownie: 100% osób
  • joannea
    joannea
    4 / 5
    23 marca 2005 o 21:03
    po prostu MYDŁO
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Mydło przeznaczone dla osób, tak jak ja, spragnionych szamponów które by TYLKO myły włosy, mydeł które mają za zadanie TYLKO (i AŻ) myć i innych niedostępnych, prostych luksusów kompletnie zagubionych w świecie komercji, gdzie każdy kolejny produkt jest bardziej innowacyjny od poprzednich... Do kapieli najbardziej lubię twarde, najnormalniejsze w świecie mydła toaletowe bez żadnych udziwnień, takie, jakich szczęśliwie używano i sto lat temu. Moim osobistym typem są ręcznie wyrabiane mydła z oliwy z oliwek z pewnej wioski w Turcji, cóż, nie zawsze są jednak dostępne. W takich chwilach uciekam się do innych produktów z gatunku "czyści i nic więcej, uchowaj Panie Boże, nie robi". To mydło jest właśnie z tej grupy. Pieni się, myje, zostawia skórę trzeszcząco czystą, nie rozmięka (bo jest, jak być powinno, twarde), wszystko w podanej kolejności. Oczywiście, tylko osoba tak naiwna jak ja mogła uważać, że Evyap, w końcu turecki koncern, wyprodukuje coś w śladowej nawet ilości zbliżonego do owych "mydeł nad mydłami", niemniej, produkt przyzwoity.
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.