Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

Essence Blush Up! (Róż do policzków) 

3,9 na 510 opinii
flame1 hit!
50% kupi ponownie
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3,9 na 5
Kupi ponownie: 50% osób
  • 21 marca 2017 o 22:20
    Ładny w pudełku
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Dobrze się nabiera, nie kruszy się, nieźle się rozciera, ładnie wygląda jak leży w szufladzie bo oba kolory są śliczne - i ten pomarańczowo- różowy i ten różowy ( kupiłam dwa bo kosztowały jakieś 8 zł. w promocji). W zasadzie żadnych wad, ale...na twarzy wypada słabo- ten pomarańczowy jest pomarańczowy w taki tani ordynarny sposób, a różowy tworzy różową oczywistą plamę na twarzy. Nie mamy do czynienia z brzoskwiniowym czy zarumienionym policzkiem , a z pomarańczowym i różowym jak u lalki. Nie podoba mi się ten efekt.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Trwałość
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Super-Pharm
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 4 października 2015 o 20:46
    Świetna sprawa na dobry początek
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Szukałam produktu, który pozwoli mi "zaprzyjaźnić się" z użytkowaniem różu i całkiem przypadkowo trafiłam na ten Blush Up!, na promocji w Hebe. Zaintrygował mnie bardzo cukierkowy kolor i przystępna cena, więc wzięłam go bez wahania i zupełnie nie żałuję. Produkt dobrze napigmentowany, co może być także minusem, gdyż nie trudno o zrobienie sobie nim plamy. Mam tę wersję zupełnie różową, która mnie urzekła totalnie. Ładnie ożywia twarz, ale jeśli chodzi o trwałość to raczej kiepsko wypada. Dobrze się rozprowadza, nie kruszy, nie pyli. Bardzo wydajny. Ogólnie produkt godny polecenia :) Używam tego produktu od: pół roku Ilość zużytych opakowań: może pół?
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 4 października 2015 o 15:35
    Tani i dobry
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    Kupiłam go na promocji w Hebe. Skusiła mnie cena i kolorystyka. Bardzo poręczne pudełeczko, z przeźroczystego plastiku. Przeżyła parę upadków, zawiasy nadal działają. Pigmentacja zadziwiająca jak na produkt z niskiej półki cenowej. Pięknie podkreśla policzki. Posiada delikatne drobinki, ale nie brokat! Utrzymuje się cały dzień. Dodatkowo ma przyjemny zapach. :) Używam tego produktu od: Ponad rok Ilość zużytych opakowań: Jedno, w trakcie
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 3 sierpnia 2015 o 11:35
    Może się podobać
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Widząc go na sklepowej półce mnie również urzekł swoimi kolorami. Wahałam się, aż wybrałam bardziej urozmaiconą wersję z pomarańczowymi odcieniami. Na skórze początkowo wygląda niewinnie, jednak łatwo można z nim przesadzić. Nie zauważyłam rażących wad w samym produkcie - winą jest mój brak przekonania do użytkowania róży w ogóle. Używam mało, ale sam produkt jest względnie dobry i jeszcze mnie nie zawiódł. Bardzo wydajny. Używam tego produktu od: pół roku Ilość zużytych opakowań: jedno nie całe
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • Kica.
    Kica.
    5 / 5
    21 lipca 2015 o 9:49
    super
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    posiadam obydwa koloru i z oby jestem zadowolona, ladnie "ocieplają" skórę. sa bardzo wydajne, latwe w nakladaniu (nie tworzą smug, plam), nie widze żadnych wad Używam tego produktu od: paru miesięcy Ilość zużytych opakowań: w trakcie pierwszego
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.