Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

Balea Melon Tango Gel Dusche (Melonowy żel pod prysznic) 

3,9 na 57 opinii
flame1 hit!
71% kupi ponownie
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3,9 na 5
Kupi ponownie: 71% osób
  • 26 maja 2015 o 17:27
    wersja Mango Mambo
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    + niska cena + owocowy zapach + wygodne otwarcie + nie wysusza - dostępność - szybko się nudzi Bardzo lubię zapachy owocowe, jednym z moich ulubionych jest zapach mango. Jednak tak jak szampon o tym zapachu, szybko się on nudzi. Jednak nadal uprzyjemnia kąpiele ;). Wersja arbuzowa też jest bardzo ładna ale również dość szybko się nudzi jego zapach Używam tego produktu od: 1 roku Ilość zużytych opakowań: 1 całe i trochę drugiego
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • Odylena
    Odylena
    4 / 5
    18 listopada 2014 o 12:04
    Coś na letni wieczór.
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Uwielbiam arbuzowe kosmetyki, ten produkt musiał więc wylądować w moim koszyku podczas robienia zapasów w DM. I używałam go naprawdę z wielką przyjemnością, mimo, że nie jest to jakość najwyższych lotów :) <b>Konsystencja:</b> różowy kolor, kremowy, lekko rzadki płyn o konsystencji rozwodnionego masełka. <b>Zalety:</b> *cudny, naprawdę cudny zapach świeżego, soczystego arbuza jest główną zaletą tego produktu - świetnie odświeża i relaksuje, używałam go późnym latem podczas wieczornych kąpieli - sama przyjemność *dość dobrze się pieni *spełnia swoje główne zadanie, czyli dobrze myje skórę *kosztuje grosze *fajny design opakowania <b>Neutralnie:</b> *zupełnie neutralne działanie na skórę - ani nie wysusza, ani nie nawilża <b>Wady:</b> *niestety nie jest ani trochę wydajny - zbyt rzadka konsystencja sprawia, że musimy wylać go naprawdę sporo, aby dobrze się spienił *szkoda też, że zapach nie jest zbyt intensywny i czuć go tylko chwilkę podczas prysznica, a później nie zostaje na skórze *edycja limitowana, zapewne już nie ma go na półkach (poza tym dostępność produktów DM w Polsce jest również ogromną wadą - po prostu ich nie ma) *oczywiście SLS jest w składzie, w ogóle mało naturalny skład Uwielbiam ten zapach i przedem wszystkim za to daję 3,5 gwiazdki. I tak jak na tę cenę uważam, że warto kupić ten produkt. Ja chętnie kupię ponownie, jeśli podczas przyszłej wizyty w DM jeszcze go zastanę. Polecam! Używam tego produktu od: 2 miesiące Ilość zużytych opakowań: 1 butelka
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 15 listopada 2014 o 14:19
    Noe oczekuję cudów
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Kupując żel pod prysznic nie oczekuję cudów. Do nawilżenia skóry używam balsamów po kąpieli, żel ma myć. I ten spełnia swoje zadanie, super zapach, fajna konsystencja, wydajny. Żel jak żel- myje :-) Używam tego produktu od: Dwóch miesięcy Ilość zużytych opakowań: Jedno
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 7 listopada 2014 o 22:09
    Trawa po drugiej stronie...
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Bardzo lubię żele Balei! Niby zwyklaki, ale odwiedzając drogerie DM nie mogę się powstrzymać by nie kupić co najmniej jednego żelu i jednej pomadki tej drogeryjnej marki. Wersja melonowa jest pamiątką z rumuńskiego Braszowa. ;) KOSMETYK: W Balei uwielbiam te wesołe, owocowe zapachy. Może nie jest to sto procent natury, jak w przypadku wiernie odwzorowanych kosmetyków Body Shop, ale cukierkowe aromaty też są czasem w cenie. Podoba mi się konsystencja - niby jeszcze żel, ale już trochę mus, dodatkowo na plus mlecznoróżowy kolor kosmetyku. Nie zauważyłam, żeby wysuszał skórę, ale ja raczej nie mam z tym problemu, więc wrażliwcom może nie pasować. OPAKOWANIE: Kolorowe i z wesołym nadrukiem, można stawiać do góry nogami, żel łatwo się wydobywa z butelki. CENA/JAKOŚĆ: Żele są jednymi z tańszych w drogerii, trochę odpowiednik rossmannowej Isany. Uważam, że to świetna cena jak na produkt, co do którego nie mamy większych wymagań, a lubimy go często zmieniać. Przy okazji kolejnej wizyty w DM z pewnością kupię więcej żeli, czekam na następne limitowanki! Niby nic odkrywczego, a może sprawić tyle radości. Chyba sprawdza się przysłowie, że trawa po drugiej stronie jest zawsze bardziej zielona, bo nie wiem, czy byłabym tak zachwycona żelem, gdyby był dostępny normalnie w Polsce. ;) Używam tego produktu od: kilku tygodni Ilość zużytych opakowań: w trakcie pierwszego
    Produkt kupił/a w
    2 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 12 sierpnia 2014 o 19:44
    Nie polecam
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:rok lub dłużej
    Dostałam w prezencie, bo sama na pewno bym go nie wzieła chociażby ze względu na chemiczny zapach, który jest starszny. Do tego wysusza i nie nadaję się np. do golenia. Jest jak zwykłe tanie i kiepskie mydlo w płynie. Używam tego produktu od: 1 miesiąc Ilość zużytych opakowań: 1 opakowanie 250
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.