Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

Eveline Cosmetics Mezo Lifting Blur, Nawilżający krem anti - age 

2,5 na 56 opinii
17% kupi ponownie
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
2,5 na 5
Kupi ponownie: 17% osób
  • 17 sierpnia 2018 o 15:21
    Never Ever.
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Krem kupiłam kierując się dostępnością - jeden z kremów nie zdał egzaminu i na szybko musiałam kupić inny. Niestety w przypadku mojej skóry nie sprawdził się kompletnie. Krem jest ciężki, tłustawy, zapycha skórę, miałam po nim wysyp pryszczy. Bardzo szybko odstawiłam, moja cera go nie toleruje. Krem wolno się wchłania, pozostawia odczucie tłustości, nawet przy suchej skórze, więc nie nadaje się pod makijaż (ewentualnie po odczekaniu dłuższego czasu od aplikacji). Opakowanie w porządku. Produkt niestety wylądował w koszu, gdyż robił więcej szkód mojej skórze niż był wart.
    Zalety:
    • dostępność
    • niewysoka cena
    Wady:
    • zbyt tłusty
    • z trudem się wchłania
    • pozostawia tłusty film
    • zapycha skórę
    • sprzyja powstawaniu wyprysków
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W hipermarkecie
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 9 lutego 2018 o 19:27
    fajny, ale bez szału
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Krem szybko się wchłania, nawilża skórę. Ale nie zauważyłam obiecywanego efektu wypełniania zmarszczek. Nawet tych drobnych (nie mam wielu zmarszczek i nie są zbyt głębokie). Fajny pod makijaż, lekki. Ale nie porwał mnie, niestety.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Rossmann
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 5 stycznia 2017 o 0:30
    Hmmm..
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Krem pachnie bardzo ładnie , ma gęstą konsystencję. Bardzo łatwo się rozprowadza. Skóra po nim jest wyraźnie jędrniejsza i bardziej elastyczna. Dość fajny kremik
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 10 lutego 2016 o 15:23
    Nie polecam
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    W sumie nie wiem czego spodziewałem się po efekcie "blur" ale z pewnością nie tego... Oferta kremów dla facetów jest bardzo uboga więc poszalałem ;) Krem tani, więc w sumie nie ma co płakać. Po pierwsze - zapach zbyt intensywny, po drugie kiepsko się wchłania i pozostaje na cerze - może to ten efekt blur. Najgorsze jednak jest to, że matujący efekt podkreśla wszelkie zmarszczki i wiotkość skóry np w okolicach oczu. To dyskredytuje ten krem na wstępie. Używam tego produktu od: tygodnia Ilość zużytych opakowań: kilka razy z jednego opakowania
    Produkt kupił/a w
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 2 lutego 2016 o 16:17
    Pięknie pachnie. Tylko tyle.
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:rok lub dłużej
    Zero skuteczności, pic na wodę fotomontaż. Zapach jest genialny, nie powiem, ale nic poza tym. Ani na krótką, ani na długą metę. Gdyby nie zapach, wyrzuciłabym. Ma lekką konsystencję,ale błyszczy się. Używam tego produktu od: dwóch lat Ilość zużytych opakowań: 50 ml
    Produkt kupił/a w
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.