Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

Trussardi Jeans Men 

3,3 na 54 opinie
25% kupi ponownie
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3,3 na 5
Kupi ponownie: 25% osób
  • 18 listopada 2008 o 13:00
    super
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    No nie generalizujcie, że każdy kto go używa jest "małym chłopcem", albo że to nijaki zapach. Ok, dla Was może tak. Ale mnie osobiście się on bardzo podoba. Jest dość ostry, świeży. Nie męczy po minucie wąchania i "oglądam" się za nim na ulicy jak wyczuję u któregoś z panów. Fakt, zapach - kwestia gustu. tym bardziej, że na każdej skórze pachnie inaczej. Używam tego produktu od: roku Ilość zużytych opakowań: 3
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • canela
    canela
    1 / 5
    17 lipca 2008 o 18:38
    !!!
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Już wiem, dlaczego tak trudno było mi się przekonać do męskich zapachów i uważałam, że wszystkie pachną tak samo. Ten zapach jest kwintesencją tego, co w męskich perfumach najgorsze. Ostry, paskudny zapach taniego dezodorantu, lub pianki do golenia. Dramat! Używam tego produktu od: test Ilość zużytych opakowań: test
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • fqjcior
    fqjcior
    3 / 5
    15 stycznia 2008 o 14:44
    NIECIEKAWY
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:rok lub dłużej
    Zapach jakich setki. Nic specjalnego. Kolejny świeżak o średniej trwałości. Dla małych chłopców. Ja jestem duży chłopiec ;-) Naprawdę nic innego nie mogę o nim napisać choć muszę napisać więcej bo "uzasadnienie jest zbyt lakoniczne". Po prostu jak ktoś lubi przeciętne zapachy (czyli nie narzucające się, zwyczajne) to jest to zapach dla niego. Jeśli zaś ktoś szuka wrażeń mocniejszych - niech omija tę substancję z daleka.Aha - i "extremalnie drzewny" charakter tego zapachu wg poprzedniej recenzji to extremalna pomyłka. Używam tego produktu od: 2 tyg Ilość zużytych opakowań: próbka
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 28 stycznia 2007 o 12:54
    Ekstremalnie drzewny
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    Ciężko mi, kobiecie pisać o męskim zapachu, bo tak na dobrą sprawę one wszystkie pachną dla mnie tak samo albo bardzo podobnie (swoją drogą ciekawe, czy "oni" też tak mają z "naszymi", babskimi perfumami...) Jednak mogę się wypowiedzieć w sferze lubię-nie lubię. Trussardi Jeans Men po prostu lubię, bo...mi się podoba ten zapach :D. Jest intensywnie drzewny, jak esencja żywicy. Czuję ładnie wpleciony mentol, który bardzo lubię i czarną porzeczkę, którą uwielbiam (Airwaves o smaku czarnej porzeczki - mniaam :)) Wyrazisty, wesoły zapach. Do tego w zabawnym granatowo-pomarańczowym flakonie. Podoba nam się :) Używam tego produktu od: Ilość zużytych opakowań: 50 ml (w trakcie "podkradania" do testów :D)
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.