Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

Yves Rocher Ming Shu 

3,9 na 597 opinii
flame2 hity!
28% kupi ponownie
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3,9 na 5
Kupi ponownie: 28% osób
  • 20 kwietnia 2014 o 19:37
    Przepiekny zapach
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Bardzo żałuje , że został wycofany:( Przecudowny zapach, miłość od pierwszego powąchania. Lekki, świeży czyli taki jakie uwielbiam przez cały rok. Bardzo dobrze utrzymywał się zapach. Ze zniżkami wychodził w przyzwoitej cenie. Używam tego produktu od: 1,5 roku temu Ilość zużytych opakowań: 1 buteleczke
    Produkt kupił/a w
    2 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 9 marca 2014 o 12:17
    Moje pierwsze perfumy
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:rok lub dłużej
    Mam do nich sentyment, ponieważ były to moje pierwsze perfumy :) ostatnio powąchałam je w sklepie i wróciły wszystkie wspomnienia. Zapach przyjemny, intrygujący i tajemniczy:) Trwałość również na plus , wystarczy jedna kropelka aby ładnie pachnieć:) Używam tego produktu od: 15lat Ilość zużytych opakowań: dwa
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 23 stycznia 2014 o 20:17
    tajemniczy ogród
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    kiedy pierwszy raz go powąchałam w sklepie, powiedziałam " o matkoo..... " sprawił, ze w wyobrazni przeniosłam sie w dalekie kraje.. gdzieś do baśni.. tajemniczego ogrodu pełnego delikatnych kwiatów.. zielonej soczystej młodej trawy strumyków wodospadów gdzie słychać śpiew ptaków i jakiejś pięknej muzyki Jest po prostu cudowny! świeży.. lekko otulający kwiatowy, rzecz jasna.. nie rozwija się w ciagu dnia.. jest cały czas taki sam trwały nie jest duszący ( chyba ze ktoś przesadzi z dozowaniem ) przyjemny bardzo dla otoczenia ( czesto slyszałam komplementy na temat tego zapachu) Polecam go szczególnie młodym dziewczynom Używam tego produktu od: roku Ilość zużytych opakowań: jedno 50ml
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • agat_b
    agat_b
    5 / 5
    9 grudnia 2013 o 18:01
    Bardzo lubiłam i brak mi tego zapachu :)
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Bardzo ładny, intensywny, trwały zapach, dość elegancki, ale i dobry na co dzień. Buteleczka 30 ml starczyła mi na cały rok. Bardzo tęsknię za tą wodą, niestety nie mogę jej już kupić w sklepach YR. Używam tego produktu od: 2 lat Ilość zużytych opakowań: 2 buteleczki po 30 ml
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 26 sierpnia 2013 o 17:34
    dla dziewczynki
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:rok lub dłużej
    Podbierałam go mamie, aż w końcu dostałam swój flakonik. Kojarzy mi się z młodą, elegancką i radosną kobietą. Jest bardzo dobry w roli pierwszego zapachu. Świeży, kwiatowy, wodny, niemęczący. Ze względu na brak jakichkolwiek ciężkich orientalnych (sic!) czy korzennych nut bardziej dziewczęcy niż kobiecy. Bardzo spokojny, dzienny, taki "uśmiechnięty". Nie rozwija się, cały czas pachnie tak samo, ale dla mojego początkującego nosa była to zaleta. Używam tego produktu od: 2001 Ilość zużytych opakowań: dwa flakony po 15 ml
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.