Logowanie
Logowanie. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Przypomnij hasło
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Poprzedni artykuł: Limitowana edycja żelu pod prysznic Original Source Wild Cherry & Nett... Następny artykuł: Dieta na cellulit – co jeść, by pozbyć się pomarańczowej skórki?

Pierwsza prywatna sesja zdjęciowa Marcina Tyszki – zobacz, jak poradziła sobie Marta!

Pielęgnacja, , tagi: soczewki kontaktowe, acuvue, Marcin Tyszka
Przeczytaj relację i zobacz efekty pierwszej prywatnej sesji zdjęciowej Marty - laureatki konkursu ACUVUE® "Wygraj Sesję z Marcinem Tyszką"!
Advertisement

acuvue

Piątek 17 lipca, warszawskie studio PinUp. O 10.00 zaczynają schodzić się pierwsze osoby z ekipy: styliści, osoby odpowiedzialne za makeup, scenografowie. Pojawia się również Marcin Tyszka, jeden z najlepszych fotografów na świecie. Wszyscy czekają w napięciu na laureatkę konkursu „Wygraj Sesję z Marcinem Tyszką”, którą jest 25 letnia Marta Sadowska z Warszawy. Wreszcie zjawia się szczupła, wysoka blondynka. Fryzura, paznokcie, dobór stylizacji, piękny makijaż, akcentujące spojrzenie soczewki 1-DAY ACUVUE® DEFINE®. Marta jest gotowa do zdjęć.

Od początku świetnie współpracuje z Marcinem, pojawiają się kolejne stroje i wyszukane stylizacje, najbardziej jednak przyciągają uwagę oczy laureatki zaakcentowane soczewkami 1-DAY ACUVUE® DEFINE®. W sumie, podczas ośmiogodzinnej sesji, powstaje ponad 400  genialnych zdjęć.

acuvue
acuvue
acuvue

Opisana sesja to efekt współpracy Marcina Tyszki z Johnson & Johnson Vision Care, producentem soczewek kontaktowych ACUVUE®. Marta została laureatką konkursu „Wygraj Sesję z Marcinem Tyszką”, w którym główną nagrodą była sesja z Marcinem, a jej efekty można zobaczyć na stronie internetowej.

Marka ACUVUE® przygotowała specjalną promocję, dzięki której łatwiej przekonacie się o zaletach noszenia soczewek kontaktowych, takich  jak: pełne pole widzenia, wygoda i pewność, że soczewki nie spadną ani nie zaparują, tak jak okulary. Wystarczy wypełnić formularz, który znajduje się na stronie, a w ciągu siedmiu dni wyślemy Ci kartę o wartości 50 zł do wykorzystania na badanie wzroku  i dopasowanie soczewek 1-DAY ACUVUE® DEFINE®. Dodatkowo po badaniu otrzymasz 10  soczewek próbnych GRATIS!

Oprócz tych zalet nowe soczewki 1-DAY ACUVUE® DEFINE® podkreślają również naturalne piękno oczu, zapewniając efekt rozświetlenia i głębi spojrzenia, jednocześnie oferując komfort i wygodę soczewek jednodniowych.

Soczewki są dostępne w dwóch rodzajach – NATURAL SHIMMER™ i NATURAL SPARKLE™.

3 powody, dla których pokochasz soczewki 1-DAY ACUVUE® DEFINE®

  • Uroda - 1-DAY ACUVUE® DEFINE® podkreślają oczy, dodają głębi i rozświetlają spojrzenie.
  • Zdrowie – Soczewki jednodniowe to najzdrowszy sposób noszenia soczewek.
  • Komfort – Innowacyjny składnik nawilżający pozwala na dbanie o komfort Twoich oczu od rana do wieczora.

Jak soczewki wyglądają na oczach, możecie sprawdzić na stronie producenta.

Po sesji Marcin powiedział „rzadko zdarza się ktoś, nazwijmy go z „ulicy”, kto pracuje tak świetnie, każdy rodzaj światła, każda stylizacja, każdy makijaż, wyglądał świetnie na Marcie”.

Soczewki kontaktowe są wyrobem medycznym i służą do korygowania wad wzroku. Jeśli chciałabyś je wypróbować zgłoś się na badanie wzroku z dopasowaniem soczewek kontaktowych, a specjalista zdecyduje, czy i jakie soczewki są dla Ciebie odpowiednie. Po badaniu wzroku otrzymasz 10 soczewek do wypróbowania gratis. 1-DAY ACUVUE® DEFINE®, NATURAL SHIMMER® i NATURAL SPARKLE® są znakami zastrzeżonymi na rzecz spółek z grupy Johnson & Johnson.

materiał sponsorowany

zdjęcia: materiały PR

Zobacz także

Nasze propozycje