Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

Aldo Vandini Fruttini, Peeling do ciała 

2,8 na 523 opinie
4% kupi ponownie
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
2,8 na 5
Kupi ponownie: 4% osób
  • Awakme
    Awakme
    3 / 5
    10 października 2011 o 13:21
    ładnie pachnie ale kiepsko działa
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Skusiłam się w sklepie na te piękne kolorowe opakowania i na zapach. Mam dwie wersje bananowo-kokosową i wiśniowo-jogurtową. Obie pachną obłędnie :) Zapach nie utrzymuje się na skórze zbyt długo a szkoda :( Niestety zapach to wg mnie jedyny atut tych kosmetyków. Nie ścierają dobrze skóry. Czyli leży w gruzach podstawowa funkcja tego kosmetyku. Drobinki są zbyt delikatne i jest ich zbyt mało w tym gęstym żelu. Opakowanie niewygodne w używaniu bo mokrą śliską ręką ciężko jest wycisnąć cokolwiek z tej tubki, pod koniec robi się to praktycznie niemożliwe. Jest niewydajny :/ Cena w prównaniu z wadami jest za wysoka na taki bubel. Nie kupię ponownie. Używam tego produktu od: miesiąc Ilość zużytych opakowań: właśnie skończyłam pierwsze i rozpoczynam drugie które napewno będzie ostatnie
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • heaven
    heaven
    1 / 5
    8 lutego 2010 o 19:08
    3 x nie
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    - konsystencja bez komentarza - mało drobinek peelingujacych, a jak juz sa to sa ostre nawet przy delikatnym masowaniu! - zapach, po jakims czasie mdlo mi bylo... - nie bylam wstanie zmusic sie do dokonczenia tubki.. Używam tego produktu od: paru miesiecy Ilość zużytych opakowań: pół (z bólem...)
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 13 sierpnia 2008 o 17:29
    Kuszące zapachy
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    Największym atutem peelingu jest zapach, maiłam wersje kokosowo-bananową; zapach naprawdę fantastyczny, słodki, intensywny, relaksujący, bez sztucznych nut. Działanie - całkiem dobre, dla lepszego efektu używałam go na sucha skórę i wtedy naprawdę skutecznie ścierał, stosowany na mokra skórę jest dużo łagodniejszy - zależy co kto lubi. Opakowania są piękne, kolorowe; tuba jest poręczna ale pod koniec opakowania ciężko wydobyć peeling ze środka, trzeba się trochę posiłować albo rozciąć tubkę. Wydajność zadowalająca ale jak dla mnie to troszkę za drogi produkt. Nie wiem czy jeszcze go kupie ponieważ mam ulubiony peeling robiony samodzielnie ale nie wykluczam, ze skusi mnie jeszcze jakiś zapach. Używam tego produktu od: około 2 miesiące Ilość zużytych opakowań: 1
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 11 lutego 2008 o 13:57
    Zapach cudo
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    Peeling miałam kilka lat temu - wersję wiśniowo-waniliową. Zapach jest zdecydowanie obłędny. Natomiast sam peeling - zależy jakie kto lubi ;) Ja wole mocne zdzieraki, wiec dla mnie Fruttini trochę za słaby, ale i tak mi przypadł do gustu. Ma gęstą konsystencję, nie wysusza skóry. Skóra jest miękka i gładka. Wydajny :] Używam tego produktu od: już nie używam Ilość zużytych opakowań: 1 całe
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • Smakosz
    Smakosz
    3 / 5
    8 lutego 2008 o 15:26
    taki sobia
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    Peeling ten zakupiłm po pozytywnych wspomnieniach innych produktów z tej serii. Na początku właściwie wszystko było ok, potem jednak...Generalnie używałam lepszych. Minusy: - słabo ścierające drobinki, które zresztą trudno się zmywa ze skóry - jakaś taka kleista, niemiła w stosowaniu konsystencja Raczej nie kupię go ponownie Używam tego produktu od: Ilość zużytych opakowań:1
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.