Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

Christian Dior Eau de Dolce Vita EDT 

4 na 523 opinie
flame2 hity!
26% kupi ponownie
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4 na 5
Kupi ponownie: 26% osób
  • 30 lipca 2013 o 14:00
    noblesse oblige
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Mam słabość do tych perfum.I kilkakrotnie już miałam okazję i chęć je sobie sprezentować.Niestety są odpychające.Jest w nich coś nobliwego,trącającego myszką,przywodzącego babciną (a może prababciną?)garderobę... Podobnie jak osławione Coco no 5...Ja rozumiem klasyka. Ale ta klasyka już się w rozmaitych rozlewniach i bazarkach rozmieniła na drobne,straszy zza węgła. Używam tego produktu od: co jakiś czas Ilość zużytych opakowań: próbki
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • imbra
    imbra
    5 / 5
    14 lutego 2011 o 1:58
    nienachalna słodycz
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Chyba mój ulubiony zapach. Lubię go mieć na sobie i latem i zimą. Jest słodki, ale nie odurzający, raczej pobudzający - otwiera mi szerzej oczy (i nozdrza). Poprawia mi nastrój. Jedyny mankament to jego nietrwałość, wystarczy parę godzin a już prawie go nie czuć a ja mam potrzebę ponownego psiknięcia się. Podoba mi się bardziej od Dolce Vity, który jest zdecydowanie cięższy niż Eau de i, moim zdaniem, za słodki. Używam tego produktu od: 11 lat Ilość zużytych opakowań: 1x100ml, 2x50ml
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 1 lutego 2011 o 10:26
    Światło-nosisz je na sobie... :-)
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Z wielką niecierpliwością oczekiwałam na pojawienie się w bezsłoneczne i zimne dni stycznia Zapachu, o którym od dawna marzyłam i który-dosłownie-mi się śnił. I stało się-marzenia się spełniają, oczywiście jeśli choć odrobinkę im się pomoże, wykazując inicjatywę. Ostatnie dni stycznia i początek lutego 2011 to dla mnie, dzięki Eau de Dolce Vita, niegasnące słońce, bezmiar słodkości życia i radość, która prześwietla i rozświetla i wyzłaca każdą chwilę, ubiera w radość bez najmniejszego powodu. Więcej słów nie potrzeba. Po prostu... życie jest słodkie! :-) P.S. W stosunku do klasycznej Dolce Vity zapach Eau jest zdecydowanie delikatniejszy, choć jak najbardziej cechy pokrewieństwa można od razu wychwycić.
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 2 maja 2007 o 16:24
    wspaniały
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    śliczny zapach, rześki, trwały (jak wszystkie kosmetyki diora), wydajny, intensywny ale niedrażniący, każdy się pyta czym ja tak ślicznie pachne;) polecam każdemu!Używam tego produktu od:dawna Ilość zużytych opakowań:2
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 20 marca 2007 o 10:18
    Piękny
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Mam sentyment do tego zapachu. Po raz pierwszy poznałam ten zapach kiedy dostałam go od swojej połówki, piękny stworzony jakby specjalnie dla mnie. Kocham ten zapach używam go od kilku lat, czuję się w nim jak w drugiej skórze. Pięknie otula ciało jest radosny i bardzo kobiecy. Jest doskonały. Mój facet za nim szaleje i nie wyobraża sobie żebym pachniała inaczej ;-) Używam tego produktu od: Ilość zużytych opakowań: kilka
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.