Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

Versace Versus, Time for Pleasure EDT 

3,2 na 510 opinii
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3,2 na 5
Kupi ponownie: % osób
  • 24 sierpnia 2010 o 8:39
    Landrynkowy
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    Tylko jedno mi się kojarzy - różowa landrynka:) Mega słodko, landrynkowo, cukierkowo, ale bez przesady, nie jest przesłodzony, taki dziewczęcy, mało trwały. Używam tego produktu od:2 lata Ilość zużytych opakowań:1
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 13 grudnia 2008 o 22:50
    Dla mnie całkiem fajny
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    Dostałam te perfumy w prezencie i mi odpowiadają. Są idealne na lato-mają słodki zapach. Niestety to prawda, że szybko "znikają" i ich nie czuć. Urzeka mnie ta buteleczka i ten śliczny złoty wisiorek (którego już nie ma, bo koleżanka nosi na szyji). Idealny dla nastolatek bo jest lekki i owocowy. Używam tego produktu od:2 miesięcy Ilość zużytych opakowań:w trakcie 1
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 27 sierpnia 2007 o 20:59
    tandetny...
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Bardzo słodki i bardzo owocowy. Gdybym tylko tyle o nim usłyszała to juz bym pedziła do perfumerii, zeby powąchac;) Niestety z każda minutą zapach staje sie bardziej tandetny. Taki plastikowy. W ogóle jest to cecha całej serii Versus Time... Używam tego produktu od: kilku dni Ilość zużytych opakowań: prółbka
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 9 listopada 2006 o 15:21
    Nic specjalnego
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Oczarował mnie , na początku ... teraz chyba już mi przeszło . Zapach i opakowanie trochę tandetne . Duży minus za małą trwałość zapachu - szybko się ulatnia :( Używam tego produktu od: ppnad rok Ilość zużytych opakowań: połowa z 30 ml
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • Pomadka
    Pomadka
    3 / 5
    6 grudnia 2005 o 20:15
    Banalne do bólu...
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Zapach zwykły, truskawkowo-słodki; to pierwsze skojarzenie, ale nie jest ciężki. Pachnie latem i optymistyczną słodkością, jest zupełnie nie z mojej bajki. Wg. mnie bardzo dobrze będzie pasował do nastolatek i młodych dziewczyn, bo nie zobowiązuję swoją kompozycją, nie wymaga specjalnej oprawy, czy stroju... :) Banalny, nie wymagający wiele, dużo jest takich perfum, które nijak nie kojarzą się z szykiem, czy klasą. Versus to jeden z nich. Nie kupie go... Słabo sie utrzymuję, bo ledwo na mojej skórze wytrzymał 2 (!!) godziny. Podoba mi się flakon, jest taki tandetno-fantazyjny, :D w słodkim, różowym kolorze z dołączonymi łańcuszkami, na których wiszą medaliki. :crazy: ilość zużytych opakowań: ...testy
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.