Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

FM Group Fruits FM 201 EDT 

3,8 na 54 opinie
flame2 hity!
50% kupi ponownie
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3,8 na 5
Kupi ponownie: 50% osób
  • 10 marca 2014 o 13:40
    Bardzo ładne perfumy :)
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Według mnie zapach jest bardzo ładny ale to rzecz gustu :) Myślę że w opiniach perfum powinniśmy bardziej skupiać się na jakości, trwałości itp ponieważ jednym osobom bardzo się podoba ten zapach a innym nie więc jest różnie. Moim zdaniem perfumy są bardzo trwałe i wydajne dzięki wysokim stężeniom ogólnie nie dostępnych w innych firmach po tak TANIEJ cenie :) Falkon 30 ml przy CODZIENNYM stosowaniu starcza na 2,5 miesiąca przy czym np jakiś produkt EDT w tej cenie starcza na miesiąc :) Jeżeli chodzi o flakon to rzeczywiście jest skromny ale moim zdaniem najważniejszy jest zapach a nie opakowanie, a dzięki prostemu opakowaniu mamy tańszą cenę co jest bardziej satysfakcjonujące :) A jeżeli chodzi o zapach to jak już wspomniałam to rzecz gustu ale dla mnie piękny :) Używam tego produktu od: 3 miesięcy Ilość zużytych opakowań: 1 opakowanie
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 2 maja 2012 o 12:17
    Bardzo ładny zapach
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Używam tego produkty na zmianę z perfumami Playboy. Oba te zapachy są tak niesamowicię pięknę że nie potrafię zdecydować się na jeden. Jednak cena Playboya wynosi 25 zł a Vanilli 35. +piekny zapach(uwielbiam) +długo się trzyma +odświeża +kusi +zapach poprawia samopoczucie -mało wydajna -trzeba zamawiać bo nie ma u mnie w mieście na miejscu ;( Używam tego produktu od: 5 miesięcy Ilość zużytych opakowań: 1 całe
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • jowisia
    jowisia
    2 / 5
    4 grudnia 2011 o 15:32
    Chemiczna wanilia i papier ścierny
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Coś w tym zapachu strasznie mi przeszkadza. Dostałam od mamy, która wie, że kocham wanilię i wszelkie słodko-pudrowe perfumy. Ale ten zapach nie należy do "jadalnych", oprócz wanilii dorzucone do niego zostało coś, co według mnie w ogóle nie powinno znajdować się w perfumach, jakiś chemiczny składnik, któy kojarzy mi się z papierem ściernym. Flakonik bez wyrazu, w moich oczach tandetny. Trwałość mierna. Ogólnie - nieporozumienie. Używam tego produktu od: kilku miesięcy... Ilość zużytych opakowań: pół butelki
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 22 lipca 2011 o 9:43
    ***-
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    Jesli ktos lubi słodkie zapachy, a tym bardziej aromat wanilli to ten na pewno przypadnie danej osobie do gustu. Pozytywy: + duże stężenie alkoholu, a co za tym idzie zapach bardzo długo sie utrzymuje, + słodki , inensywny zapach wanilli, + poręczny flakonik, + wydajny (zakupiłam 50mL i uzywam juz 7 miesiecy) Negatywy: - drazni osoby, ktore nie przepadaja za zapachem wanilli ;p
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.