Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

Miraculum La Rose EDP 

3,5 na 54 opinie
flame1 hit!
50% kupi ponownie
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3,5 na 5
Kupi ponownie: 50% osób
  • 15 maja 2012 o 18:38
    nie zachwycił
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    skusił mnie opis że to to woda kwiatowo owocowa. jak dla mnie mało głęboki, jakiś mdły, brak mu intensywności. zdecydowanie wolę wody mocniejsze. na szczęscie 20 parę złotych to nie majątek, więc je jakoś wypsikam. Używam tego produktu od: dwóch tygodni Ilość zużytych opakowań: w trakcie
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 13 października 2011 o 10:06
    Ratuj się kto może!
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Na szczęście te perfumy znajdują się w tak nielicznych sklepach, że pachnieć będzie nimi garstka kobiet i ja na wszelki wypadek będę tę garstkę omijać. Zapachy to kwestia indywidualna i podejrzewam, że wielu kobietom to się może nawet podobać, ale ja pozwolę sobie tego nie rozumieć :) Wpadłam na nie przypadkiem, a skoro wymieniona była w ich składzie gruszka, musiałam wypróbować. Psiknęłam na rękaw i tak rozpoczął się mój koszmar. Ten zapach jest trwalszy niż WSZYSTKO CO dotychczas spotkałam. Trzyma się na ubraniu od bitych trzech dni i nie chce sobie pójść! Dla wielu to zaleta, dla mnie koszmar. Otóż gruszka wibruje w tzw. La Rose przez minutę, a potem się zaczyna. Gruszka przechodzi w gumę, baza w ciężką, nieznośną, mocną RÓŻĘ, różę PRL-owską, charakterystyczną dla perfum z lat 80. i wczesnych 90. I jest coraz mocniej, coraz soczyściej, coraz bardziej wszystko pachnie wokół - a ja mam coraz bardziej dość. Po apogeum zapach się wycisza i wędruje w stronę proszku do prania i tak trzyma się bez końca - na bawełnie od trzech dni...Ten zapach na pewno powinien wygrać jakieś zawody w trwałości, ale jeśli chodzi o jego walory węchowe...nie polecam.
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 1315
    1315
    5 / 5
    10 października 2011 o 9:28
    NIESPOTYKANIE ELEGANCKI
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    To jest zapach stworzony dla wielu kobiet. Uwiódł mnie wyrafinowanym zapachem, lekko różanym połączonym ze świeżością lata i z delikatną, stonowaną leciuteńką gorzką nutką elegancji. Używam tego produktu od: 3 miesięcy Ilość zużytych opakowań: 1 50 ml
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 1joa
    1joa
    4 / 5
    19 lipca 2011 o 12:19
    bardzo ładny
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Bardzo ciekawy i ładny zapach. Ma w sobie na początku lekką nutę goryczy, potem staje się delikatniejszy. Nie jest dzięki temu za słodki. Świetna nuta gruszki. Na mojej skórze utrzymuje się ok. 5 godzin. Flakonik jest klasyczny. Najlepszy zapach od Miraculum. Według mnie idealny na lato, jednak za lekki na zimę. Używam tego produktu od: miesiąca Ilość zużytych opakowań: w trakcie
    Produkt kupił/a w
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.