Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

Oriflame Soul EDT 

3,4 na 55 opinii
60% kupi ponownie
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3,4 na 5
Kupi ponownie: 60% osób
  • 1 lutego 2013 o 18:04
    Świeżak.
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Od jakiegoś czasu testuję na swoim mężczyźnie różne zapachy, szukając czegoś bardziej męskiego, cieplejszego i z większą głębią, niż Acqua di Gio. Soul jest typowym świeżakiem, jest podobny do wielu znanych mi już męskich zapachów z nutami zielonymi, niczym się nie wyróżnia. Nie oznacza to bynajmniej, że jest brzydki,o nie. Po prostu nie tego szukam. Nie jest zbyt trwały. Używam tego produktu od: kilku tygodni Ilość zużytych opakowań: próbki i testy
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 3 października 2010 o 19:32
    totalna nijakość
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    No cóż, zapach jest boleśnie nijaki, bez polotu, niczym nie zaskakuje, niczym nie przyciąga. Jest raczej dla spokojnych facetów, którzy niczym nie chcą się wyróżniać. Mase mu podobnych można kupić w kioskach. Do tego bardzo kiepska butelka, wysoka cena i słaba trwałość. Używam tego produktu od: z tydzień Ilość zużytych opakowań: kilka próbek
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 8 września 2010 o 21:12
    Magiczny
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Kupiłam (w promocji, bo cena regularna przesadzona) jako niespodziankę dla mojego TŻ, jednak chętnie używam sama - gdy np. spędzam samotne popołudnie w domu i chcę się otulić czymś ciepłym, przyjemnym, korzennym. Użycie go, to jak zapalenie kadzidła. PLUSY: ten zapach jest bardzo męski, raczej klasyczny, ale wcale nie ciężki, czy nudny. Ma w sobie magię, ciepło, jest wielowymiarowy. Prosty flakon podoba się TŻ (mi mniej), a to najważniejsze. MINUSY: inna nakrętka i możliwe, że flakon prezentował by się dużo lepiej. Trwałość - nie jest źle, ale bywało lepiej w przypadku wielu innych wód toaletowych, które miał TŻ - powiedzmy, że średnia. PODSUMOWUJĄC: po prostu polecam. Używam tego produktu od: ponad miesiąca Ilość zużytych opakowań: w trakcie pierwszego
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • annaboo
    annaboo
    4 / 5
    21 czerwca 2008 o 12:58
    Piękny- ziołowy
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Muszę przyznać, że jestem absolutnie nim oczarowana. A to zwyczajny klasyczny męski zapach po którym nie spodziewałam się niczego nadzwyczajnego. Przede wszystkim jest szalenie ziołowy, mocny, pełen goryczy, a przy tym świeży. Bardzo trwały.Wielopoziomowy. Wyczuwam tymianek szczególnie na początku. Bardzo podobają mi się jego wszystkie nuty zapachowe i składniki. Mam zastrzeżenia tylko do butelki jest po prostu tania i pasuje tylko do tanich kioskowych perfum. Szkoda. Bo zapach jaki zawiera w swej prostocie zachwyca. Jeśli nadarzy się okazja z przyjemnością kupię go mojemu narzeczonemu. Ocenę zaniża butelka której dałam 2 gwiazdki choć zasługuje na 1, zapach 5 Używam tego produktu od:testy Ilość zużytych opakowań:test ze 100 ml butli znajomego.
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • kade82
    kade82
    4 / 5
    26 lipca 2006 o 13:31
    taaak...
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    To zapach Mojego Mężczyzny. Juz teraz zawsze będzie mi sie kojarzyc z Miłymi Chwilami. Kiedyś w katalogu przy tym zapachu bylo napisane: "Ciepły. Czuły. Zmysłowy." - długo nie mogłam sie nadziwić skąd wiedzieli, że mój Ptyniu taki właśnie jest:) Używam tego produktu od:~ Ilość zużytych opakowań:1
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.