Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

La Rive New Style EDP 

4,2 na 55 opinii
flame1 hit!
80% kupi ponownie
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4,2 na 5
Kupi ponownie: 80% osób
  • 6 marca 2017 o 18:57
    mój zapach
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Perfumy dostałam w prezencie i od razu bardzo mi się spodobały. Mają piękny zapach, który długo się utrzymuje. Perfumy są w ładnym poręcznym opakowaniu, są nieduże, łatwo można je zabrać ze sobą, nosić na co dzień w torebce. Zapach nie jest ani zbyt silny ani zbyt słaby. Można powiedzieć, że zapach jest delikatnie słodki. Bardzo wydajny. Uwielbiam zapachy La Rive :)
    Szczegóły:
    • Trwałość
    • Zapach
    • Flakon
    Produkt kupił/a w
    1 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 29 maja 2014 o 17:48
    Dobre i tanie
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Kupiłam w Tesco za jakieś 8 złotych. Uwielbiam ten zapach. Owocowy, słodki, lekko ostry ale nie duszący. Wyczuwalna nuta truskawki. Zauważyłam, że wielu kolegów zwraca na niego uwagę ;) Całość w uroczym, poręcznym opakowaniu. Idealne do torebki, na letnie wieczory. Sam zapach utrzymuje się dosyć długo, kilka godzin. No i używam często, a została mi jeszcze połowa. Jak dla mnie super, na pewno kupię ponownie. Ale najpierw wypróbuje "New Woman" , bo też mi się podobał.
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 6 września 2012 o 17:31
    śliczny zapach
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    kupiłam w tesco za jakieś 15 zł, bo zapach, według mnie, jest genialny - słodki, ale nie duszący, raczej dla młodych dziewczyn. zresztą ludziom też się podoba. nie zmienia zapachu z upływem czasu. flakonik -szału nie ma, zwykły. ale niestety fenomenalnej trwałości spodziewać się nie można. jednak piękny zapach wziął górę :) Używam tego produktu od: kilka miesięcy Ilość zużytych opakowań: w trakcie 1
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 13 sierpnia 2012 o 15:29
    sam zapach super!
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    Bardzo lubię ten zapach, aczkolwiek nie mogę potwierdzić słów koleżanki, że trzyma się na skórze czy też ubraniach przez kilka godzin... Ogólnie zapachy tej marki nie są najlepsze jeśli chodzi o trwałość. Wydajność taka sobie. Nie jest szczególnie wydajny ale też nie jest pochłaniaczem naszej kieszeni ;) Polecam w ramah ekseprymentu Używam tego produktu od: pół roku Ilość zużytych opakowań: 2 całe
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 13 sierpnia 2012 o 15:17
    słodziutki
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Hym...dostałam w prezencie i byłam mile zaskoczona. Zapach słodki, dziewczęcy ale nie nachalny. Utrzymuje się na ciele kilka godzin ale ze względu na cene nie ma co (moim zdaniem) marudzić. Szczególnie uwielbiany przez moje koleżanki, które były nim zachwycone :) Polecam fanką dziewczęcego uroku :)
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.