Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

Mariella Rossi Magic Orient Shower Gel Żel pod prysznic

3,7 na 56 opinii
17% kupi ponownie
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
3,7 na 5
Kupi ponownie: 17% osób
  • 15 grudnia 2019 o 22:51
    Super!
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Pięknie pachnie, jest wydajny, ma dobrą konsystencję, jest łatwo dostępny, dobra cena, wygodne i ładne, ozdobne opakowanie, które po zużyciu żelu można potraktować jako pojemnik na mydło w płynie.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 19 października 2016 o 13:15
    Orient orient i jeszcze raz orient....
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    No cóż, takie zapachy albo się lubi, albo nie. Ja nie należę do ich miłośniczek. Jest bardzo słodki, intensywny, mega orientalny. Przypomina zapachy świąteczne. Konsystencja jest bardzo rzadka. Nie pieni się. Wysusza skórę. Zużyć, zużyłam, ale w męczarniach. Po prostu koleżanka nie koniecznie trafiła z prezentem dla mnie. Jedyne za co daję plus o opakowanie. Wygodne z pompką, które dziś służy mi jako mydelniczka. Napełniam nim wkłady .
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Otrzymałam w prezencie
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 25 listopada 2014 o 22:14
    Okropny
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Kupiłam w Biedronce dwie wersje zapachowe. O ile tamten żel nadawał się do zużycia jako mydło, o tyle tutaj nawet w tej formie nie dał rady. Zalety: +cena +pojemność +dostępność +wygodna pompka Wady: -zapach. Bardzo, bardzo intensywny. Zdawało mi się, ze na ciele jeszcze bardziej niż w butelce. W dodatku długo utrzymywał się na skórze. Dla kogoś może być to zaletą. Mi zapach nie przypadł do gustu, dlatego uznaję to za wadę -słabo się pieni -bardzo wysusza Próbowałam używać go jako mydła do rąk, jednak nawet w tym celu zapach mnie drażnił. Męczyłam się kilka tygodni, aż w końcu połowa opakowania poszła do kosza. Używam tego produktu od: od początku roku Ilość zużytych opakowań: połowa pierwszego
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 13 maja 2014 o 20:44
    ach ten zapach
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Kupiłam go w Hebe, bo w biedronce akurat nie było tego, choć parę dni temu znowu wróciły na półkę w biedronce. Poza tym w biedronce jest on ciut tańszy Plusy + zapach ładny, orientalny długo sie utrzymuje na skórze + pojemność za taką cenę + pompka przez co łatwo się dozuje, mi akurat się nie popsuła + dobrze myje + fajną ma szatę graficzną Ogólnie napewno do niego wrócę aktualnie testuję też 2 żel z tej firmy Safari Używam tego produktu od: 3 miesięcy Ilość zużytych opakowań: 1 całe
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • emma-e4
    emma-e4
    4 / 5
    10 lutego 2014 o 11:30
    dla zapachu
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    zapach nie bardzo w moim stylu, ale używam z przyjemnością *wygodne opakowanie z pompką *żel rzadki, przelewa się przez palce ale pieni dobrze *zapach mocny, w kąpieli także, lekko zostaje na ciele - jest to kadzidlany zapach jakby z cynamonem, piżmem *nie podrażnia, nie wysusza skóry polecam jeśli traficie na nie w biedronce, choć mi inne zapachy podobały się bardziej Używam tego produktu od: cały styczeń Ilość zużytych opakowań: w połowie pierwszego
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.