Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

Sephora Girl EDT (Perfumetki) 

4,3 na 58 opinii
75% kupi ponownie
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4,3 na 5
Kupi ponownie: 75% osób
  • 6 sierpnia 2012 o 20:14
    Fajna - Blackberry
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Mam Blackberry i jestem zachwycona, mój facet też:D Bo dosłownie rzuca się na mnie, kiedy się nią wykropię. Pachnie nieziemsko, tak owocowo, ale głęboko i nie za słodko:)) Do tego w miarę wydajna i zmieści się do każdej torebki:)) Używam tego produktu od: niedawna Ilość zużytych opakowań: w trakcie 1
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 16 stycznia 2007 o 14:35
    za słodko!!!
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    dostałam te wode mimo iz mała dziewczynka od dawna nie jestem:) Zapach jest zaskaująco trwały-czuje go na sobie nawet po kilkunastu godzinach. Mam wersję róźową - jest obłędnie słodka, moze dla małych dziewczynek by sie nadawała, ale nie dla mnie:) Chociaz nie wyobrażam sobie dziewczynki tak intensywnie pachnącej czyms tak słodkim. :) Używam tego produktu od: roku Ilość zużytych opakowań: probuje skonczyc 1 :)
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 21 października 2006 o 19:34
    dziewczynka
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Starałam się tak wycelować, żeby produkt średnio otrzymał ode mnie 3* (powyższe oceny zapchu/flakonika nijak się mają do odzuć w stosunku do perfum - np.3* nie oznaczają wcale że mogę znieść zapach tylko na innych). Oceniam wersję chocolate mint - dość ciekawy pomysł, zapach przyjemny acz bardzo spożywczy. Poręczna perfumetka i niska cena - chyba z 15 zł? Już do niego nie wrócę, ale dobra zabawka dla małych kuzynek. Używam tego produktu od:jakieś 4 lata temu Ilość zużytych opakowań:pół chyba
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • kbac
    kbac
    5 / 5
    23 czerwca 2006 o 21:21
    fajniusi
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Mam wersję migdałową. Po prostu śliczny zapach!! Podoba mi się też opakowanie, bardzo poręczne, w sam raz do torebki:) Zapłaciłam 22zł. Myślę, że będę też testować inne zapachy z tej serii. Polecam!! Używam tego produktu od:2 tyg Ilość zużytych opakowań:zaczęłam pierwsze
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • kleo14
    kleo14
    5 / 5
    31 maja 2005 o 19:42
    Faaajne :P
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Ja oceniam wersję niebieską Sweet Almond. Przy zgłoszeniu pisze, że powinna być to Chocolate Mint ale one są w takich samych opakowaniach, więc moja mama pomyliła się przy kupnie (chciałam ten czekoladowy) :) ale nic się nie stało. Okazało się że ten migdał jest cudny: cieplutki, słodki, intensywny, ale nie duszący, no i oczywiście bardzo trwały :D. Opakowanie tez niczego sobie: dobra pompka, wygodne, dziewczęce :) Polecam !! Dokupiłam sobie w końcu Chocolate Mint :D Są naprawdę boskie - niepowtarzalne, z jednej strony słodkie i ciepłe, a z drugiej chłodne i orzeźwiające... te dwa zapachy czekolady i mięty są tak zmieszane że nie sposob powiedzieć czego jest więcej... :) Mimo że raz czuję miętę a raz czekoladkę .. :P A i jeszcze jedno - Chocolate Mint jest w niebieskim opakowaniu, a Sweet Almond w fioletowym (teraz mam porównanie :P)
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.