Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

Bielenda Olejek do ciała brązujący 

2,2 na 517 opinii
18% kupi ponownie
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
2,2 na 5
Kupi ponownie: 18% osób
  • Smyk69
    Smyk69
    1 / 5
    5 maja 2012 o 13:01
    NIE POLECAM!!
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:rok lub dłużej
    Pamiętam go dobrze chociaż dawno temu go kupiłam. Te wspomnienia niestety nie są przyjemne!! Kompletna porażka i pieniądze wyrzucone w błoto... PLUSY: Drobinki złota, Natłuszcza. MINUSY: Tłusta, gęsta konsystencja, której totalnie nie znoszę, Klejąca warstwa po aplikacji, Niemiły zapach. Używam tego produktu od: 2006 Ilość zużytych opakowań: 1 AŻ!!
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 12 stycznia 2009 o 14:16
    Kiepścizna
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Po pierwsze: -ciężko się rozporowadza, jest jakby "tępy", za gęsty - strasznie tłusty -zupełnie nie nawilża skóry, jedynie natłuszcza - drobinki złota-owszem ale nie ma jak nimi się pochwalić ponieważ ciężko się w cokolwiek ubrać ze skórą wytłuszczoną jak smalcem -olejek leciutko barwi skórę, jednak nie brązuje-dlatego nie używałam go na dzień bo bałam się o ubrania. Totalna pomyłka. Może do smażenia jest dobry... Używam tego produktu od: Ilość zużytych opakowań: połowa 1 i oddany
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • sandoz
    sandoz
    1 / 5
    20 grudnia 2008 o 19:05
    porażka
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    olejek jest tłusty [oczywiście - sama nazwa na to wskazuje, ale nie spodziewałam się, że aż tak!]. niesamowicie wysusza mimo to skórę, nie wiem, jakim cudem, ale jednak. po zastosowaniu czułam się po prostu brudna. przyjemny "na pierwszy węch" zapach szybko mi się znudził. zaleą jest to, że podkreśla opaleniznę, ale efektu brązującego nie zauważyłam. Używam tego produktu od:rok Ilość zużytych opakowań: 1
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 23 sierpnia 2008 o 18:26
    Nie jest taki zły
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    Ładnie podkreśla opaleniznę, ożywia koloryt skóry, zwłaszcza przy sztucznym oświetleniu. Ma zapach, który mi bardzo odpowiada, jednakże nie brązuje, pomimo iż zawiera ekstrakt z orzecha włoskiego. Jest dość tłusty i niezbyt dobrze się rozprowadza i wchłania. Używam go rzadko i raczej nie odważyłabym się zastosować go przed snem z obawy o stan pościeli. Ponadto trudno jest wydobyć olejek z pojemnika gdy już zostaje go niewiele. Używam tego produktu od: kilku miesięcy Ilość zużytych opakowań: jedno
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 6 sierpnia 2008 o 15:46
    nie polecam
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Odczekałam z recenzją do końca opakowania, kolejnego już nie kupię. Buteleczka starcza na 3-4 tygodnie niemal systematycznego stosowania raz dziennie. Najpierw stosowałam olejek na całe ciało, po prysznicu rano, ostatni tydzień nakładam go tylko na dekolt i ręce. Fakt, skóra jest gładka, ale taki efekt daje chyba każdy olejek czy oliwka. Bo poza gładkością i drobinkami złotka, same nieporzadane efekty. Skóra się lepi przez cały dzień, olejek nie wchłania, zapach raczej nijaki. A efektu brązujacego nie zauwazyłam wcale. Szkoda pieniędzy, znacznie lepsza jest zwykła oliwka J&J. Używam tego produktu od: miesiąca Ilość zużytych opakowań: 1
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.