SEMILAC to marka, która od zawsze troszczy się o piękno kobiecych dłoni. Najnowsza kampania to opowieść będąca kontynuacją pozycjonowania i wcześniejszych działań marki. W tym wydaniu marka skupia się jednak na wewnętrznej sile jednostki, docenia każdą kobietę za to, co tworzy, jak działa i co zawdzięcza pracy i twórczości własnych rąk. Marka zachęca do docenienia nawet najmniejszych rzeczy, które zawdzięczamy swoim dłoniom, inspiruje do dostrzeżenia swojej sprawczości i płynącej z niej mocy.
Głównym materiałem kampanii jest seria zdjęć wizerunkowych oraz wideo zatytułowane "Moc w Twoich Rękach". Za fotografie, jak również aspekt wizualny i ideę filmu odpowiada Dorota Szulc - fotografka młodego pokolenia, której sesje dla największych marek modowych i beauty zdobywają uznanie w Polsce i za granicą. Poprzez ujmujące obrazy skupiające się na pięknie dłoni i emocjach, Dorota wspólnie z Jakubem Arszenikiem stworzyli obraz oddający ducha marki: SEMILAC ukazuje sprawczość kobiecych dłoni. W świecie, w którym kobiety często wątpią w siebie i nie doceniają swoich osiągnięć, kampania ma na celu wzmocnienie przesłania, że prawdziwa moc znajduje się w ich rękach.
W kampanii eksponujemy to, co każda z nas robi swoimi dłońmi: zawdzięczamy im tak wiele! Każdy gest, działanie, każdy odebrany telefon – dłonie są cichymi bohaterami każdego naszego dnia, dlatego warto się o nie troszczyć, a sobie z wdzięcznością dziękować: nie przypadkowo na dzień takiej wdzięczności i premierę kampanii wybraliśmy Dzień Kobiet. Chcemy przypominać kobietom, że to, gdzie jesteśmy zawdzięczamy naszej własnej pracy – pracy własnych rąk, dosłownie i w przenośni – mówi Małgorzata Sakowicz-Myślicka, Marketing Managerka SEMILAC i SEMILAC Professional.
Moje dłonie pozwoliły mi zostać fotografką, zaprojektować niejedną kolekcję (…), swoimi dłońmi spełniłam naprawdę kawał swoich marzeń i jestem sobie za to bardzo wdzięczna. Chciałabym żebyśmy dzisiaj podziękowały sobie za to i podziękowały swoim dłoniom.” - o swoim zaangażowaniu w kampanię marki SEMILAC mówi autorka zdjęć i koncepcji filmu wizerunkowego, Dorota Szulc.
Na kolejnym etapie kampanii są zaplanowane współprace z jedenastoma twórczyniami, kobietami wielu ról, między innymi: artystkami Zalią, Marceliną, aktorką Aleksandrą Domańską, czy Inchidris. Każdy materiał będzie inspirować do doceniania sprawczości swoich dłoni.
Za produkcję filmu odpowiada Ivy Piotrowska / Ils Sont Studio, kreacja: Dorota Szulc / Shootme & SEMILAC, video: Jakub Arszenik / MGMT IVY, lektor: Joanna Balasz Aktorka, a za zakup mediów: Spark Foundry Polska (Publicis Groupe).
Materiał promocyjny marki Semilac.