To bardzo nietypowy szampon... Jednak jego producent sprzedał 12 tys. opakowań w 2 dni
Wygląda jak kostka mydła, a mimo to kobiety szaleją na jego punkcie. Co jest w tym szamponie wyjątkowego?

"Te szampony mogą zastąpić 552 milionów butelek normalnego szamponu, które wyrzucamy do kosza w ciągu roku na całym świecie" - to hasło wystarczyło, aby zachęcić ludzi do zakupów. Filmik, który w sieci stał się tak zwanym viralem sprawił, że w ciągu dwóch dni szampon w kostce marki Lush sprzedał się w ilość 12 tysięcy sztuk.Zobacz także: Nie pasemka i nie baleyage. W tym sezonie stawiamy na 'imprinting'!Liczba i czas, w jakim dokonano tak ogromnych zakupów, wręcz nie mieszczą nam się w głowach. Okazuje się jednak, że również Polki znają te szampony i mają na ich temat bardzo dobre zdanie!
Szampon w kostce Lush
Meghan Campbell z Lush wyjaśniła, dlaczego te niewielkie kostki są tak wyjątkowe. Najważniejsze jest to, że jedna sztuka może zastąpić aż trzy średniego rozmiaru butelki tradycyjnego szamponu. Co więcej, wystarcza na około 80 myć i nie wymaga pakowania w plastik. Jak widać kosmetyk może mieć nietypowy wygląd, a nadal służyć tak samo dobrze. Meghan tłumaczy, że każdy produkt pielęgnujący ciało, skórę, włosy można uczynić "nagim", czyli zamknąć wszystkie jego dobroczynne właściwości w małej kostce. Zobacz także: Ulubione cienie wizażystek i blogerek wreszcie dostępne w PolsceSkąd wziął się pomysł? Ano stąd, że marka Lush chce być przyjazna środowisku. Zostało to wyraźnie zaznaczone na poniższym wideo. Ten viralowy materiał pokazuje nie tylko zalety używania szamponu w kostce, ale również przykry obraz tego, jak sami zaśmiecamy własną planetę. Wiedziałyście, że co roku w morzach i oceanach ląduje około 300 tysięcy ton plastikowych śmieci?Marka Lush kompleksowo zajmuje się pielęgnacją ciała, włosów oraz skóry. Flagowymi produktami są kosmetyki do kąpieli: kule, proszki, żele i płyny do kąpieli. Nie możemy tutaj jednak zapomnieć o szamponach, które są gwiazdą tego artykułu. I mamy solidne podstawy do tego, aby przypuszczać, że wyprą nawet słynne kule. W naszym KWC znalazłyśmy aż 13 szamponów w kostce. W tym zestawieniu znajduje się również kilka odżywek. Patrząc na ich oceny trudno nie zauważyć, że są to bardzo wysoko punktowane kosmetyki:
- Lush, Seanik, szampon z solą morską - 39 recenzji, ocena 3,9/5 gwiazdek
- Lush, New, szampon stymulujący - 39 recenzji, ocena 3,8/5 gwiazdek
- Lush, Karma Komba, szampon głęboko oczyszczający - 25 recenzji, ocena 4,2/5 gwiazdek
- Lush, Godiva, zmiękczający szampon z odżywką - 35 recenzji, ocena 3,1/5 gwiazdek
- Lush, Jumping Juniper, szampon do włosów przetłuszczających się - 15 recenzji, ocena 4,1/5 gwiazdek
- Lush, Trichomania, szampon do włosów suchych i kręconych - 15 recenzji, ocena 3,5/5 gwiazdek
- Lush, Ultimate Shine, szampon nabłyszczający - 14 recenzji, ocena 3,5/5 gwiazdek
- Lush, Squeaky Green, szampon do włosów zmęczonych - 10 recenzji, ocena 3,9/5 gwiazdek
- Lush, Jungle, odżywka do wsystkich typów włosów - 6 recenzji, ocena 3,2/5 gwiazdek
- Lush, Jason and the Argan Oil, szampon nawilżający - 5 recenzji, ocena 3,4/5 gwiazdek
- Lush, Gentle Lentil, szampon do włosów delikatnych - 3 recenzje, ocena 3,3/5 gwiazdek
- Lush, Soak and Float, szampon przeciwłupieżowy - 2 recenzje, ocena 3,5/5 gwiazdek
- Lush, Montalbano, szampon do włosów tłustych i matowych - 1 recenzja, ocena 4/5 gwiazdek
Ten szampon jest stworzony do stosowania na wszystkich rodzajach włosów. Każda kostka kosztuje około 30 zł i zawiera składniki czyszczące i pielęgnujące, jak na przykład olej jałowcowy (neutralizuje przetłuszczające się włosy) czy też sól morską (ożywia delikatne włosy). Gdzie możesz kupić ten kosmetyk? Niestety nie jest on dostępny w Polsce, ale możesz go sprowadzić z Wielkiej Brytanii czy Niemiec.
Ekologia w strefie beauty
W komentarzach pod filmikiem natychmiast pojawiło się mnóstwo innych pomysłów na to, co zrobić, by Ziemia nie utonęła w plastiku. Jedna z internautek napisała, że możemy zachowywać plastikowe butelki, aby uzupełniać ich zawartość w sklepach. Jej sposób myślenia polubiło aż 2,5 tysiąca innych osób. A my wiemy, że takie rozwiązanie wprowadziła właśnie marka L'Oreal Proffessionel. Nowo powstała seria Source Essentielle może okazać się hitem sprzedażowym.Zobacz także: Tak może skończyć się nieumiejętne rozjaśnianie włosów. Po prostu zostaną na grzebieniu!Za pierwszą butelkę szamponu Source Essentielle zapłacimy około 70 zł. Jednak gdy zużyjemy już cały produkt wystarczy, że udamy się do salonu fryzjerskiego i uzupełnimy butelkę, płacąc 30 procent mniej. Poza tym buteleczka zajmuje mniej miejsca podczas transportu - jest kwadratowa i nadaje się do układania kosmetyczne wieżyczki. Na naszym Instagramie możecie zobaczyć, jak to wygląda - poniższa galeria zdjęć doskonale wam to zobrazuje:
Używałyście kiedyś szamponu w kostce? :)Zdjęcie główne: istockphoto.com