Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

Mizon King to the Kong, No. 1 King’s Berry Cleanser Olejek do demakijażu

4 na 52 opinie
50% kupi ponownie
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4 na 5
Kupi ponownie: 50% osób
  • 21 marca 2019 o 11:33
    Niezły kosmetyk o okropnym zapachu
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:2 tygodnie
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Nie kupię tego produktu ponownie tylko i wyłącznie ze względu na zapach! Jeśli kojarzycie lawendowe zawieszki Raid przeciwko molom - to jest to, tylko jeszcze bardziej intensywne. Okropieństwo, mdli mnie za każdym razem jak zmywam makijaż :( Drugi minus tego olejku to fakt, że zdarza mu się lekko szczypać w oczy. Ma też bardzo wodnistą konsystencję, nieraz przeleje mi się przez palce zanim "doniosę" go do twarzy. Dalej mamy już same plusy: skutecznie zmywa makijaż, nawet ciężkie czarne kreski z eyelinera i 3 warstwy tuszu do rzęs czy matowe pomadki. Nie podrażnia, ma niezły skład i wygodne opakowanie z pompką, nie powoduje powstawania niedoskonałości nawet na skórze ze skłonnością w tym kierunku. Cena wydaje się wysoka, ale mamy opakowanie 410ml, więc koniec końców ten olejek wychodzi taniej niż olejki dostępne w większości polskich drogerii. Może trochę szkoda, że nie jest dostępny w mniejszych opakowaniach, żeby najpierw przekonać się czy nam odpowiada, zanim kupimy ten wielki kanister ;) Na koniec dodam to, co zawsze piszę przy olejkach: pamiętajcie, że olej nie zmywa się wodą (tłustej patelni nie domyjecie przecież samą wodą), więc po użyciu olejku do demakijażu trzeba jeszcze umyć twarz żelem do mycia twarzy. Tak stosowany King to the Kong naprawdę dobrze się sprawdza. No tylko ten zapach...
    Zalety:
    • Bardzo dobra cena w przeliczeniu na ml, dobrze zmywa makijaż, nie podrażnia, nie zapycha, może być stosowany nawet na tłustej skórze.
    Wady:
    • Okropny zapach (jak środka na mole), zdarza mu się szczypać w oczy, dostępność.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W drogerii internetowej
    20 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 20 marca 2017 o 17:55
    Dobra duża butla
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Olejek myjący jest świetnym rozwiązaniem by pozbyć sie resztek makijażu. Ten ma wielka pojemność i do tego ogromna wydajność. Wydaje sie byc zaskakująco rzadki, jakby rozcieńczony woda ( ale przeciez wiadomo ze olej z woda sie nie miesza). Swietnie oczyszcza twarz, nie pozostawia jej tłustej. Mógłby byc odrobine bardziej oleisty i spójny. Zdarzyć sie moze ze przeleje sie przez palce i wyląduje na umywalce. Jedyny minus wiec za konsystencje
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W drogerii internetowej
    6 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.