Statystyki: + Dodaj produkt + Dodaj Look

Wella, Frutina, Odżywka do włosów suchych

Wella, Frutina, Odżywka do włosów suchych

Średnia ocena użytkowników: 2,8 /5

Kategoria
Marka
Pojemność 0 ml
Cena 9,00 zł

Opis produktu

Zgłoś do moderacji

Odżywka do włosów suchych, farbowanych i po trwałej Welli Frutina zawiera naturalne ekstrakty owocowe. W jej skład wchodzą m. in. woski, uzyskane ze skórek pomarańczy, oraz wyciąg z olejku jojoby. Dzięki odżywce FRUTINA włosy są pod stałą ochroną i nabierają intensywnego połysku.
Opakowania odżywek FRUTINY utrzymane są w pastelowo-owocowych kolorach, a ich zawartość wabi orzeźwiającym owocowym zapachem.

Cena: ok. 9zł

Recenzje 5

Średnia ocena użytkowników: 2,8 /5

3 /5

Nie kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

do włośów niezniszczonych-tak

Kupowałam kiedyś tą odżywkę w baniakach:D i byłam zadowolona, niestety moje włosy mają swoje fanaberie-odzywka już im zupełnie nie służy, jest zbyt delikatna. uwazam ze sprawdzi do niefarobowanych i nierozjasnianych włosów, nada im połysk, ale kto ma teraz takie wlosy:D
a więc jeśli masz zdrowe nienaruszone wlosy-kupuj
a jak nie-to kup pantene:P

Używam tego produktu od:kilka opakowan kiedys
Ilość zużytych opakowań:kilka opakowan kiedys

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

Bardzo fajna i ta pojemność!

Fajna odżywka za niezłą cenę (kupiłam w promocji za ok. 6 zł) dla osób, które szybko zużywają tego typu produkty. PLUSY: zapach; działanie (włosy się łatwo rozczesują, są błyszczące); konsystencja (nie za rzadka, nie za gęsta); opakowanie (wygodne w użyciu); czuć te ekstrakty owocowe (wiem, że to dziwnie brzmi, ale jest różnica, niż przy odżywkach naładowanych tylko chemią). MINUSY: hmm, 9 zł to już za dużo, ale często widzę ją taniej. PODSUMOWUJĄC: polecam, ale cudów nie zdziała. Nie wiem czy kupię ponownie, bo ostatnio miałam kilka fajniejszych odżywek w lepszej cenie.

Używam tego produktu od: miałam go ok. rok temu
Ilość zużytych opakowań: 2

2 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

ostatecznosc

Czego sie spodziewac po wielkiej cysternie odzywy za pare groszy... Ale coz... sprobowalam i wiecej juz nie kupie. Paskudnie smerdzi, odzywianie znikome, wlosy jakies dziwne. Trzeba sobie sprawic jakas inna regenerujaca maske lub balsam bo ta odzywka to taki pic na wode fotomontaz.

4 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

bardzo dobra

Ja z tej odżywki bardzo jestem zadowolona. Pięknie pachnie cytrusami, ekonomiczne opakowanie, nie kosztuje dużo. Jakieś pół roku temu miałam bardzo zniszczone włosy po trwałej i odżywka mi pomagała. Fakt, że moje włosy wymagają dużej regeneracji dlatego średnio co drugi-trzeci dzień nakładam odżywkę, i każdą trzymam około 10 minut, nawet takie, które trzeba trzymać 1 min.Dla mnie super i będę dalej kupować.

1 /5

Nie wie, czy kupi ponownie

Używa produktu od: nie określono

okropnosc

Szampon z tej serii jest fatalny, a odzywka ani troche nie pomaga. Wlosy nadal sa suche, szczegolnie na koncach. Odradzam.

Najaktywniejsze recenzentki
  1. 1

    103
    produktów

    60
    recenzji

    858
    pochwał

    10,00

  2. 2

    3
    produktów

    237
    recenzji

    351
    pochwał

    9,76

  3. 3

    26
    produktów

    25
    recenzji

    741
    pochwał

    7,61

Zobacz cały ranking