Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Produkty podobne
Artykuły
KWC LogobyWIZAŻ logo
Olejki do kąpieli i pod prysznic

Bielenda Super Skin Diet, Nawilżający olejek do kąpieli i pod prysznic `Hydro Aloe` 

4,6 na 518 opinii
flame4 hity!
78% kupi ponownie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4,6 na 5
Wydajność:
Zgodność z opisem producenta:
Stosunek jakości do ceny:
Opakowanie:
Zapach:
Kupi ponownie: 78% osób
  • 2 grudnia 2024 o 9:42
    Najpiękniejszy zapach na świecie
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:rok lub dłużej
    Wykorzystał/a:kilka opakowań
    Jestem uzależniona od zapachu tego olejku. Ale niestety Bielenda go już wycofała :((( czy znacie jakieś zamienniki, produkt które pachną jak najbardziej podobnie? Okropnie mi zależy!
    Zalety:
    • Zapach
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W drogerii tradycyjnej
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 15 lipca 2022 o 16:27
    Olejku w nim mało ale jest ok
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Żel ma piękne opakowanie, wygodna pompka pozwala na aplikacje takiej ilości jaka potrzebujemy. Kuszący kolor zielony sugeruje soczystość i fajny aromat. Faktycznie zapach żelu jest bardzo ładny, uspakajający, relaksujący, ale nie jest trwały. Dla mnie ok. Konsystencja jest typowo żelowa, dość gęsta. Szybko uzyskujemy piankę, która idealnie zmywa. Żel nie uczula. Jednak oliwki lub olejku w nim dużo nie ma, po kąpieli moja skóra potrzebuje dodatkowego nawilżenia balsamem. Wydajność dobra.
    Zalety:
    • zapach
    • opakowanie
    • kolor
    Wady:
    • mało olejkowy
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Rossmann
    3 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • Hayumi
    Hayumi
    3 / 5
    23 lutego 2022 o 14:23
    Działanie w porządku, ale skład jest tragiczny
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:miesiąc
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Używam tego olejku już od jakiegoś czasu i stwierdzam, że produkt jest w porządku, ale bez rewelacji. Jest to żel po prysznic, konsystencja nie jest ani trochę olejkowa tak jak jest napisane na opakowaniu. W składzie znajdziemy sok z aloesu, ekstrakt z kiwi, glicerynę i trehalozę. Skóra po użyciu jest dobrze oczyszczona, ale czasem lekko przesuszona. Produkt jest wydajny, opakowanie ma 400 ml. Ma ładny, świeży zapach. Do jego minusów należy skład bo opiera się on przede wszystkim na silnym detergencie SLS, który często bywa dla skóry przesuszający, czasem nawet drażniący. Dodatkowo zawiera DMDM Hydantoin, jest to substancja uwalniająca formaldehyd. No i nie można zapomnieć o dodatku tzw. "itchy m's" czyli konserwantów z długą nazwą na literę M, które u wielu osób powodują swędzenie. Osobiście kupowałam go w pośpiechu i nie spojrzałam na skład, z pewnością nigdy więcej go nie kupię bo moim zdaniem nie warto drażnić skóry, można też bez problemu znaleźć na rynku żele pod prysznic w podobnej cenie, ale z o wiele korzystniejszym składem.
    Zalety:
    • Dobrze oczyszcza
    • Jest wydajny
    • Ma przyjemny zapach
    • Cena i dostępność
    Wady:
    • Skład zawiera substancje, których warto unikać
    • Opiera się głównie na silnym detergencie SLS
    • Powoduje czasem przesuszenie skóry
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    W hipermarkecie
    3 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 15 maja 2021 o 21:31
    Ten zapach jest obłędny!
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:2 tygodnie
    Wykorzystał/a:w trakcie pierwszego opakowania
    Produkt dostałam w prezencie i od razu się ucieszyłam, bo bardzo lubię kosmetyki marki Bielenda. Moja jedyna obawa dotyczyła formuły kosmetyku - według nazwy jest to "olejek" więc bałam się, że będzie po prostu tłusty, za czym nie przepadam. Na szczęście okazało się, że jest to raczej żel do mycia z dodatkiem olejku, który fajnie się pieni i pozostawia skórę nawilżoną, lecz nie tłustą. Opakowanie nie dość że niesamowicie estetyczne, to jeszcze bardzo wygodne - komfortowe dozowanie za pomocą pompki, która aplikuje odpowiednią ilość produktu. Podoba mi się również ciekawy, zielony kolor żelu. Jednak to w czym się zakochałam to zapach kosmetyku. Określiłabym go jako słodko-orzeźwiający, z bardziej wyczuwalną nutą kiwi niż aloesu. Zdecydowanie jest to coś oryginalnego, co robi wrażenie przy pierwszym (i nie tylko!) użyciu i potrafi naprawdę uprzyjemnić tak prostą czynność jaką jest kąpiel.
    Zalety:
    • wygodne opakowanie z pompką
    • formuła
    • ZAPACH!
    • dobrze myje, a jednocześnie pielęgnuje skórę
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Otrzymałam w prezencie
    2 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 1 maja 2021 o 21:22
    Miłe zaskoczenie
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:kilka miesięcy
    Wykorzystał/a:jedno opakowanie
    Produkt kupiłam przez przypadek podczas zakupów w drogerii i okazał się bardzo przyjemnym nawilżającym olejkiem. Posiada bardzo przyjemny zapach, który pozostaje na naszej skórze. Produkt idealnie oczyszcza i odżywia skórę oraz intensywnie ją nawilża. Skóra jest miękka oraz gładka. Na pewno zostanie ze mną na dłużej.
    Szczegóły:
    • Wydajność
    • Zgodność z opisem producenta
    • Zapach
    • Stosunek jakości do ceny
    • Opakowanie
    Produkt kupił/a w
    Drogeria Rossmann
    22 osób  uznało tę opinię za pomocną

Produkty podobne


Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.